Technologia w społeczeństwie

21. Data: 2006-08-03 22:58:52

Temat: Re: Technologia w społeczeństwie
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek [am-pm]" napisał w wiadomości
> Te, facet, wysil się trochę, nie ściągaj od innych. Niemal dokładnie
> to samo napisałem kilka postów obok (zamiast arabskich bonzów
> przywołałem tam bandyckie reżimy).

Wybacz, ale nie czytałem Twojego posta. Widocznie Twoje sformułowanie nie było
takie oryginalne, skoro przyszło i mnie do głowy... ;))

A przykład nie jest wcale
> tak daleko idący, jak to sobie mylnie mniemasz. Technologie są
> gotowe.

Przypuszczam, chodziło mi jednak o rozwój i powszechnąć na skalę dzisiejszych
paliw płynnych, który złamałby dominację ropy naftowej.

> [...]
> bystry prąd. Prądem ładujemy bateryjki - i za chwilę wyjeżdzamy
> na miasto samochodzikiem z silnikiem elektrycznym. No i mamy
> napęd samochodu na wodę, wiatr lub słońce. Cokolwiek pośrednio,
> ale wybij sobie z głowy, że kiedykolwiek powstanie napęd, który
> poruszy samochód korzystając z owych energii dostępnych
> w promieniu metra od samochodu. Można co najwyżej
> wyłożyć dach pojazdu bateriami słonecznymi lub wystawiać
> wiatrak z dynamem (tylko na postoju), i trochę akumulatory
> podładować. Tydzień postoju i ładowania przełoży się najwyżej

Niczego nie można wybijać sobie z głowy. Jeszcze 25 lat temu uważano, że
produkcja komputerów osobistych jest nieopłacalna, bo któż mógłby chcieć
korzystać z domowego komputera. Dziś mamy wypierajce inne systemy telefony
komórkowe, które jescze nie dawno były całkowicie nieobecne w głowach
wynalazców.
Spokojnie! Ja wierzę, że za moment znowu coś wystrzeli, czego jeszcze nawet nie
znamy.

pozdrawiam
michał

--
"Wniosek to punkt, w którym nie masz siły dalej myśleć"

22. Data: 2006-08-04 12:59:13

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Wybacz, ale nie czytałem Twojego posta. Widocznie Twoje sformułowanie
> nie było takie oryginalne, skoro przyszło i mnie do głowy... ;))

Wybaczam - i sam proszę o wybaczenie, bo teraz trochę podkręcę
ostrość.

Wpada na grupę taki jeden czy drugi Michał - i koniecznie chce się
popisać swoimi mądrościami. Nie interesują go, rzecz jasna, głupoty
napisane obok przez innych użytkowników, bo z tym czytaniem to
same kłopoty. Trzeba na to poświęcić swój bezcenny czas, który
można spożytkować na własną radosną tfu-rczość. Trzeba, nie daj
Boże, skupić się i zastanowić, co takiego do powiedzenia mają inni.
A jeśli przypadkiem napisali mniej więcej to samo, co on już tuż-tuż
sobie obmyślił, to co z tym fantem zrobić? Wymyślać coś nowego,
oryginalnego?

Taką postawę można określić w trzech słowach: pycha, głupota,
lenistwo. Nie martw się w razie czego, to w "juznecie" bardzo
popularna przypadłość. Mógłbym napaść w ten sposób na setkę
innych, padło na Ciebie. Zastanów się jednak nad taką radą: zanim
zrobisz kupę, przynajmniej obwąchaj dokładnie kupy, pozostawione
w okolicy przez innych. Szczególnie takie świeże, parujące, aromatyczne.
Jako i ja pasjami czynię.

--
Sławek

23. Data: 2006-08-04 13:16:04

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Aug 2006 14:59:13 +0200, Slawek [am-pm] napisał(a):

> zanim
> zrobisz kupę, przynajmniej obwąchaj dokładnie kupy, pozostawione
> w okolicy przez innych. Szczególnie takie świeże, parujące, aromatyczne.
> Jako i ja pasjami czynię.

Z fazy analnej wychodzi się we wczesnym dzieciństwie - masz jakieś
problemy? ;)

--
Immon

24. Data: 2006-08-04 13:23:30

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Immon" <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv<"po_kropce_i_bez
cyfr.immon999priv"@wp.pl>

Sławek jest wiecznie młody :)

Paff

25. Data: 2006-08-04 13:56:30

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Aug 2006 15:23:30 +0200, niezbecki napisał(a):

> Sławek jest wiecznie młody :)

Hehe - pewno sądzi, że nas też interesuje "zapach", kształt, konsystencja
itp. ale nie wypada nam się do tego przyznawać :D

--
Immon

26. Data: 2006-08-04 13:59:51

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

> Hehe - pewno sądzi, że nas też interesuje "zapach", kształt,
> konsystencja itp. ale nie wypada nam się do tego przyznawać :D

Kupa w ustach Sławka to nie to samo, co kupa co w ustach np. gównojadów,
którzy kiedyś obsiedli różne grupy dyskusyjne.

Paff

27. Data: 2006-08-04 14:43:07

Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Aug 2006 15:59:51 +0200, niezbecki napisał(a):

> Kupa w ustach Sławka to nie to samo, co kupa co w ustach np. gównojadów,
> którzy kiedyś obsiedli różne grupy dyskusyjne.

Ależ ja nie utożsamiam - wręcz przeciwnie - dostrzegam niezmierzoną głębię
poetyckiego, niezwykle sugestywnego przekazu porażającego zmysły, ale żeby
to w pełni docenić trzeba konesera. Ja zaś zaledwie ślizgam się po
powierzchni...

--
Immon

28. Data: 2006-08-04 17:04:00

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

entroper wrote:
> Postęp technologiczny nie znalazł jak do tej pory np. lekarstwa na katar
> albo sensownych sposobów przechowywania energii elektrycznej. Sporo
> problemów jest rozwiązywanych "w stylu rozpaczliwym". Byłbym więc bardzo
> ostrożnym optymistą...

Zamiast być pesymistą lub optymistą, lepiej samemu zacząć próbować
przyczynić się do postępu technicznego. Takie jest moje zdanie.

29. Data: 2006-08-04 17:49:59

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Ciesielski" napisał w wiadomości

> Zamiast być pesymistą lub optymistą, lepiej samemu zacząć próbować
> przyczynić się do postępu technicznego. Takie jest moje zdanie.

Podzielam Twoje zdanie w części jedynie, bo jak możnaby się przyczynić do
postępu bez minimum optymizmu... ;)

pozdrawiam
michał

--
Każdy, kto zajęty jest niszczeniem pozytywnych wyników poprzedniego układu ma
przekonanie, że go poprawia (przerobiłem anonima)

30. Data: 2006-08-04 18:57:31

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wybaczam - i sam proszę o wybaczenie, bo teraz trochę podkręcę
> ostrość.

Dziekuję za wybaczenie :)

pozdrawiam
michał

--
"Wniosek to punkt, w którym nie masz siły dalej myśleć"

Zwwierdziadel'ko PRAWDY
Zeezem w MaTeraz!
pocalunek mezatki
Wątły umysł