Odp: Teen Pictures

1. Data: 2005-01-03 09:36:51

Temat: Odp: Teen Pictures
Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <u...@o...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:sQ%Bd.10549$l...@t...southeast.rr.
com...
> A horny day out at new year! (attached)

And if you do this againt, I'll get you ant cut your head and I put my shit
into yor neckhole+pee there, you little fucking shit eater.

Looca

2. Data: 2005-01-03 10:17:45

Temat: Re: Teen Pictures
Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Looca" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
shit
> into yor neckhole+pee there, you little fucking shit eater.

no, pewnie gościu się tak wystraszył że już do końca życia nigdy nie wyśle
żadnego wirusa...

jak chcesz się wyżyć, to polecam a...@c...net

AI

3. Data: 2005-01-03 10:26:10

Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam Iganowicz <i...@w...pl.won.ze.spamem> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:crb64b$v69$...@6...148.86.188...
no, pewnie gościu się tak wystraszył że już do końca życia nigdy nie wyśle
żadnego wirusa...
jak chcesz się wyżyć, to polecam a...@c...net

Niepotrzebna ironia i cynizm (a kiedys pewien i mądry i sławny człowiek-->
S.Dali powiedział że szastanie i ronią i cynizmem to oznaka największej
słabości ludzkiej) czyzbys ty potrzbował wewnetrznego spełnienia w postaci
wybuchu ironiczno - cynicznej bomby w kierunku pierwszej nawijającej sie
osby?????hyba cos w tym jest:)))))

4. Data: 2005-01-03 19:01:27

Temat: Re: Odp: Teen Pictures
Od: Lukasz Komsta <l...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-01-03 10:36, Użytkownik Looca napisał:

> And if you do this againt, I'll get you ant cut your head and I put my shit
> into yor neckhole+pee there, you little fucking shit eater.

Przecież on nawet nie wie, że to wysłał, wirus wysyła się sam! Po co
zatem kogokolwiek osądzać?

--
* Lukasz Komsta *
* http://www.komsta.net/ *

5. Data: 2005-01-04 08:20:12

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Looca" <l...@p...fm> wrote in message

> Niepotrzebna ironia i cynizm

Potrzebna, potrzebna, większość normalnych serwerów to gówno
odfiltrowała sama i gdyby nie twoja odpowiedź wiele osób by tego po
prostu nie zobaczyło na oczy.

A spamerowi jak już koniecznie musiałeś, trzeba było odpisać na priv.
Choć nie jestem pewien, czy spamboot się wyzwiskami zbytnio przejmuje
;-)

J.

6. Data: 2005-01-04 09:27:44

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <crb6ma$gfd$1@dami.news.tkdami.net>
tako rzecze Looca :

> Niepotrzebna ironia i cynizm (a kiedys pewien i mądry i sławny człowiek

No więc pewien mądry i mniej sławny człowiek Ci powie
-zanim zaczniesz gadać ze spamerem poczytaj
http://nospam-pl.net/
-zanim znów coś napiszesz na grupę dyskusyjną ustaw sobie prawidłowo
kodowanie w OE
http://evil.pl/pip/ustaw.html

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

Re: NIESPODZIANKA - OPERACJA
Re: O PRYWATNEJ PRAKTYCE UROLOGICZNEJ
Re: O PRYWATNEJ PRAKTYCE UROLOGICZNEJ
Re: O PRYWATNEJ PRAKTYCE UROLOGICZNEJ