Teka plyta indukcyjna - HELP - popsuta?

1. Data: 2008-03-13 15:08:20

Temat: Teka plyta indukcyjna - HELP - popsuta?
Od: "TomeK" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Pojawia mi sie blad na jednym z pol, jest kominikat E4
Wie ktos co to oznacza?
Trzy pola dzialaja jedno nie :(
Pozdrowienia

2. Data: 2008-03-13 15:14:55

Temat: Re: Teka plyta indukcyjna - HELP - popsuta?
Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

TomeK pisze:
> Witam,
> Pojawia mi sie blad na jednym z pol, jest kominikat E4
> Wie ktos co to oznacza?
> Trzy pola dzialaja jedno nie :(
> Pozdrowienia

tak
dosc czesty przypadek
jak szukalem plyty to znalazlem w guglach duzo zaytan na temat tego
problemu, ale tez widzialem rozwiazania
niestety nie pamietam dokladnie co jest przyczyna (czy cos tam w
elektronice czy od czego ten error) ale jestem pewien, ze nie zajmie ci
dluzej niz 10 minut znalezienie tego

jak w wynikach gugla nie bedzie ,to zobacz jeszcze na forum gazety w
dziale kuchni i w kuchnia.pl w dziale forum

gdzies tam to bylo

3. Data: 2008-03-13 15:15:30

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

doslaw pisze:

> jak w wynikach gugla nie bedzie ,to zobacz jeszcze na forum gazety w
> dziale kuchni i w kuchnia.pl w dziale forum

kuchnie.pl mialo byc

4. Data: 2008-03-13 15:34:30

Od: "TomeK" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> napisał w wiadomości

> kuchnie.pl mialo byc

Wielkie dzieki za zainteresowanie moim problemem
Szukalem juz ale nie znalazlem,
Ale zacheciles mnie do daleszego szukania, musze znasz rozwiazanie tej
"zagadki"
Pozdrowienia!

5. Data: 2008-03-13 16:25:36

Od: "TomeK" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TomeK" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Szukalem juz ale nie znalazlem,
> Ale zacheciles mnie do daleszego szukania, musze znasz rozwiazanie tej

Slabo mi idzie, kolejne 10 minut i nic :(

6. Data: 2008-03-13 18:03:18

Od: "TomeK" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> jak w wynikach gugla nie bedzie ,to zobacz jeszcze na forum gazety w
> dziale kuchni i w kuchnia.pl w dziale forum

Witam ponownie , ciagle szukam
na forum kuchnie.pl padlo podobne pytanie ale bez odpowiedzi, a autorka
watku wciaz nie ma naprawionej plyty gdyz pisalem na pw
gugle tez mi nie pomogly, tzn nie znalazlem tego co szukalem
zas gazeta? jaka gazeta gazeta.pl ?
Pozdr

7. Data: 2008-03-13 18:41:24

Od: "Jacek" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

sprawdziłes w instrukcji?
wg instrukcji to niewłasciwa temperatura, sprawdz naczynie.

--
Jacek T.

8. Data: 2008-03-13 20:34:21

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

TomeK pisze:
> Witam,
> Pojawia mi sie blad na jednym z pol, jest kominikat E4
> Wie ktos co to oznacza?
> Trzy pola dzialaja jedno nie :(
> Pozdrowienia

z instrukcji:

Czy ukazuje się błędny kod (ERxx oder Ex)?
Nastąpił defekt techniczny. Należy powiadomić biuro obsługi
klienta.

9. Data: 2008-03-30 13:39:47

Od: "Piotr Lewandowski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> Pojawia mi sie blad na jednym z pol, jest kominikat E4
> Wie ktos co to oznacza?
> Trzy pola dzialaja jedno nie :(
> Pozdrowienia

Sprawdz dokładnie podłączenie, miałem ten sam kod po przeróbce instalacji
elektrycznej bez zmiany podłączenia płyty. Działaly 2 pola z czterech, po
właściwyn podłączeniu kod zniknął

Pozdrawiam

Piotr

10. Data: 2008-04-04 08:51:28

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

W niektórych Amicach jezeli nie ustawisz godziny na zegarze to jedno pole nie działa.
JaC

-----

> Trzy pola dzialaja jedno nie

wazna sprawa... dla rodzicow i nie tylko
Mastercook - tttm czy do naprawy?
mała mikrofalówka
Fartuch pomiedzy obudowa a bebnem w starym polarze
Wypełnienia frontów szaf przesuwanych