Re: Telefon znowu dzwoni.

Data: 2012-10-19 09:42:07
Temat: Re: Telefon znowu dzwoni.
Od: k...@g...pl

W dniu piątek, 19 października 2012 08:27:31 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:
> Dnia 2012-10-18 22:42, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

czlowieka,

> Znaczy bezbożnicy nie dziedziczą?

diedzicza i wowczas nie sa juz bezboznikami. a jak sa bezboznikami to nie dziedzicza
i pozostaja w swojej bezboznosci, chyba ze otrzymaja prawo do dziedziczenia (od
kogo?)i wowczas posiadaja dusze i nie sa bezboznikami, chyba ze posiadajac dusze sa
bezboznikami bo grzesza, chyba ze wykaza skruche to zostaje im wybaczone i nie sa...
no mniej wiecej

PS.
* Jak wielki jest wszechświat?
- Nieskończenie. Wskazują na to wszystkie dane.
* Ale jeszcze tego nie dowiedziono?
- Nie widziałeś całego wszechświata. Skąd możesz wiedzieć?
* Nie wiem, wierzę w to.
- Tak samo jest z miłością...