Telepatia u bliźniąt

1. Data: 2002-09-26 13:31:59

Temat: Telepatia u bliźniąt
Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

CZy może ktoś wie gdzie mozna poczytać o telepatii występującej u bliźniąt?
Będę wdzięczny za pomoc.

1. Data: 2002-09-26 17:04:31

Temat: Re: Telepatia u bliźniąt
Od: "Agnieszka" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

: CZy może ktoś wie gdzie mozna poczytać o telepatii występującej u
bliźniąt?
: Będę wdzięczny za pomoc.
:
:
Bóg raczy wiedzieć, a co, myślisz że bliźnięta mają jakieś szczególne
predyspozycje w tym kierunku?

: --
: Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

1. Data: 2002-09-26 18:51:11

Od: "zzzzr" <z...@t...trr> szukaj wiadomości tego autora

> CZy może ktoś wie gdzie mozna poczytać o telepatii występującej u
bliźniąt?
> Będę wdzięczny za pomoc.

jestem bliźniakiem, ale chyba nie porozumiewamy się z siostrą
telepatycznie...:-))), może to i dobrze....
chyba, że jednojajowe... to potrafią....;-) hmmm.......

zzzzr

1. Data: 2002-10-01 18:10:10

Od: "Agnieszka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam siostre blizniaczke jednojajowa
faktycznie takie cos itnieje

--
Amentusia

1. Data: 2002-10-02 16:10:33

Od: "On" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z ciekawości:

Macie ten sam tok myslenia (czyli - majac swiadomosc tych samych zdarzen
podejmujecie te same decyzje bedac nawet w zupelnie roznych miejscach), czy
tez jest to cos glebiej - np. czujesz, ze Twojej siostrze cos sie zlego
dzieje.

1. Data: 2002-10-04 17:19:52

Od: "Amentusik" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czy
> tez jest to cos glebiej - np. czujesz, ze Twojej siostrze cos sie zlego

podejmujemy zblizne decyzje, nie umawiajac sie ubieramy sie podobnie,
przeczuwamy rózne rzeczy, dzwonimy do siebie w tym samym czasie i w ten
sposob nagrywamy sie sobie wzajemnie na sekretarke, ona bedac w finlandii w
ciagu 20 minut zadzwonila spytac sie co urodzilam choc rodzilam 3 tygodnie
po terminie itp itp

A.

znow smecenie
Prostytucja - charakter czy zawod
Prosba o diagnoze
Re: Człowiek nie może żyć bez miłości ???
Stres szkolny