Telewizor Grundig a brak pradu...

1. Data: 2002-09-12 07:04:20

Temat: Telewizor Grundig a brak pradu...
Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Moze ktos z Was mi wyjasni o co chodzi z telewizorem. Kupilismy niedawno
Grundiga, niestety nie mam przy sobie nazwy typu. Chodzi o dziwne zachowanie
podczas wlaczenia i wylaczenia pradu (czy to wyciagniecie i wlozenie
wtyczki, czy ogolny brak pradu w bloku). Po powrocie zasilania telewizor sam
sie wlacza (przed zanikiem pradu jest wylaczony za pomoca pilota). No i jest
problem, bo w nocy, gdy bawia sie pradem, telewizor skutecznie nas budzi
ciagle wlaczajac sie i gasnac (trzeba sie zwlec z lozka i wylaczyc za pomoca
przycisku). O co tu chodzi? Nie wydaje mi sie, zeby takie dzialanie bylo
prawidlowe. W instrukcji nic o tym nie napisali. Z tego co sie orientuje, to
telewizory tak reaguja, gdy byly wlaczone przed zanikiem pradu. Ale nasz
jest wylaczony, wiec co jest nie tak?

Orientujecie sie w tej sprawie?

Pozdrawiam

Magda - Slonko (Wroclaw)

1. Data: 2002-09-12 08:10:38

Temat: Re: Telewizor Grundig a brak pradu...
Od: "Michał Męcik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

chętnie wyjaśnię bo też miałem ten problem i już się zacząłem mocno
denerwować na telewizory GRUNDIG :) U mnie (to myślę, że w każdym
telewizorze tej firmy) dało się to wyłączyć. Nie pamiętam dokładnie jaką
funkcją ale chyba to było w menu "Instalacja->Funkcje specjalne" i coś z
włączaniem telewizora (trzeba wybrać możliwość inną niż jest tam ustawiona).
Jak będe pamiętał to sprawdzę i jutro napiszę dokładniej, ale jak się
pogrzebie w tym menu to się na pewno znajdzie.
U mnie problem zniknął, a kumpel jak jakiś czas potem kupował taki sam
telewizor i też miał ten problem to nawet w serwisie się wykazali niewiedzą
i powiedzieli mu, że te telewizory tak mają.
mam nadzieję, ze to pomoze :)

1. Data: 2002-09-12 10:34:55

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
niewiedzą
> i powiedzieli mu, że te telewizory tak mają.

serdecznie dziekuje za info i czekam na dalsze instrukcje

Pozdrawiam
Magda

P.S.
Faktycznie, w serwisie mowia, ze wszystkie Grundigi tak maja...

1. Data: 2002-09-12 11:11:01

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slonko" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

(..)

> serdecznie dziekuje za info i czekam na dalsze instrukcje

Popytaj moze na pl.rec.telewizja i pl.misc.elektronika - tam siedza
"fachowcy"

Zaslav

1. Data: 2002-09-12 12:05:19

Od: "Arjano" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slonko" o adresie <s...@w...pl> napisał co następuje :

> Witam!
>
> Moze ktos z Was mi wyjasni o co chodzi z telewizorem. Kupilismy
> niedawno Grundiga, niestety nie mam przy sobie nazwy typu.

Hmm, mam Grundiga, którego kiedyś kupiłem w sklepie w Holandii. Działa tak,
ze gdy podczas pracy TV wyłączą zasilanie to on po powrocie zasilania
ustawia się na "stand by". Tak samo działają Sharp i Daewoo - takie mam i
znam. O inych nie wiem. Grundig ma mocno rozbudowane menu (moje po
niemiecku), może tam da się ustawić opcję na "nie wstawaj".

pozdr

Arjano

1. Data: 2002-09-12 13:41:41

Od: "Chopek" <c...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

"slonko" czeka:
> serdecznie dziekuje za info i czekam na dalsze instrukcje

Proszę bardzo: Tnij cytaty.

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2002-09-12 14:13:18

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę bardzo: Tnij cytaty.
>
> Pozdrawiam, Chopek.

Niestety nie mialam przy sobie nozyczek ;)

Pozdr.
Magda

1. Data: 2002-09-13 11:45:40

Temat: Odp: Telewizor Grundig a brak pradu...
Od: "Leśnik" <l...@c...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ja również mam Grundiga. W moim modelu pierwsze wciśnięcie czerwonego guzika
na pilocie przełącza go w tryb Stand by (świeci czerwona dioda. Ponowne
wciśnięcie czerwonego guzika wyłącza całkowicie telewizor (wyskakuje
klawisz zasilania na TV, więc nie trzeba wstawać żeby go wycisnąć). Może u
Ciebie jest podobnie.
Pozdrawiam Leśnik

Jak uszczelnić oczko wodne
IKEA _----___materac140x200