Telewizor - prośba o doradzenie

21. Data: 2010-01-11 23:28:12

Temat: Re: Telewizor - prośba o doradzenie
Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bastion napisał(a):
> Bez przesady, czasy sa niepewne i odrobina roztropnosci
> finansowej napewno nie zaszkodzi?
To lepiej zaproponować rzucenie fajek, zdrówka przybędzie i
10 zł każdego dnia w słoiczku.
Ile to bedzie po dziesieciu latach? 36,600,00zł? To juz
Majorka z rodziną:)

--
Krzysiek

22. Data: 2010-01-12 05:32:54

Od: "Kane" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No jakaś taka niby w miarę jeszcze współczesna (radeon 9600), pamiętam że
> jak miałem kiedyś monitor CRT to wyciągał 100hz. Pewnie sterowniki trza
> znaleźć jakieś.

A moze trzeba przeczytac instrukcje do tego LCD (szczegolnie w kwesti ile hz
ma byc ustawione).

Kane

23. Data: 2010-01-12 05:46:57

Od: "Kane" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w cenie ok. 2600PLN. Czy jest to dobry wybór czy można kupić coś lepszego
> tym przedziale cenowym?

One sa wszystkie porownywalne.
Nie piszesz do czego ci ten TV konkretnie wiec nie wiadomo jakie masz
potrzeby. Teoretycznei wiec mozesz kupic jakikolwiek.

Jesli w tej cenie zmiesci sie full-hd, bierz full-hd. Jesli nie a budzet
jest okreslony - bierz hd-ready i tyle. Zwroc uwage by byl mpeg4 tuner.
Kolejny czynnik ktory bym na Twoim miejscu uwzglednil to gwarancja: bierz
taki ktory ma 5 lat gwarancji (jesli akurat sa dostepne okresowe promocje,
np Sony mialo, nie wiem czy trwa nadal). No i mozesz zwrocic uwage czy ci
sie obudowa podoba :) I tyle: tyle jest istotnych czynnikow przy zakupie
taniego TV do domu jesli sie ma niesprecyzowane dokladnie potrzeby. Prawda
ze proste ? ;) Kupujesz tani TV, nie wydajesz na niego 8000-20000PLN by o
tym myslec jak o ostatnim TV w najblizszym dziesiecioleciu jaki kupisz. :)

Pozdrawiam

Kane

24. Data: 2010-01-12 08:41:45

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kane napisał(a):
> Jesli w tej cenie zmiesci sie full-hd, bierz full-hd.
> Jesli nie a budzet jest okreslony - bierz hd-ready i
> tyle.
Jeszcze uwzględnił bym czy ma wejscie USB i czy nie.

Ja w swoim USB nie potrzbuje bo mam podłączony przez HDMI
XTREAMER do odtwarzania plików mkv ale mój brachol na to
patrzył i kupił jakiegoś samsunga, i ten samsung odtwarza mu
mkv przez podlaczony zewnetrzny dysk.

W takiej sytuacji odpada zakup oddzielnego urzadenia do
odtwarzania filmow w HD. Zawsze to pare stówek w kieszeni.

--
Krzysiek

25. Data: 2010-01-12 10:48:45

Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 12 Jan 2010 06:32:54 +0100, Kane napisał(a):

> A moze trzeba przeczytac instrukcje do tego LCD (szczegolnie w kwesti ile hz
> ma byc ustawione).

To plazma jest ;)
Instrukcję przeglądałem, ale temat gdzieś zarzuciłem, faktycznie trzeba się
zainteresować... podpytałbym Was wygodnicko, ale NTG to jeśli nie rozwiążę
sam, pójdę geeków pytać.

--
Kapsel
http://kapselek.net

26. Data: 2010-01-12 17:28:15

Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12-1-2010 9:41, Krzysztof 45 wrote:
> [...]
>
> W takiej sytuacji odpada zakup oddzielnego urzadenia do
> odtwarzania filmow w HD. Zawsze to pare stówek w kieszeni.

Zgadza się, tylko że niektóre TV mają USB, a prawie żadnych kodeków -
zdjęcia obejrzysz, a filmów niewiele. Trzeba dokładnie sprawdzić, czy
odtworzy divx, mkv itp. Często TV pokazuje mkv, ale głosu do niego nie
potrafi rozkodować :)
Miły jest też port ethernet w TV - można wtedy łatwo streamować filmy z
komputera albo mieć youtube/flickr/inne w TV.

--
Grzegorz Janoszka

27. Data: 2010-01-12 19:54:46

Od: vojciech <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Też mam obecnie ten problem. Jeśli masz dużo czasu, to zaglądnij tu:
http://hdtv.com.pl/forum/index.php

Tutaj masz dosyć ciekawy artykuł:
http://hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=16409

Przede wszystkim musisz wiedzieć do czego będzie Ci potrzebny tv. Wbrew
pozorom te tańsze modele dosyć mocno różnią się, jeżeli chodzi o
wyświetlanie obrazu ze słabego sygnału (np. kablówka analogowa).

Ja zamierzam kupić tv na dniach i coraz mocniej skłaniam się ku plazmom
Panasonica (ktoś już tu wcześniej chwalił). Głównie dlatego, że do końca
stycznia Panasonic ma promocję (5 lat gwarancji, poszukaj szczegółów bo
trzeba się zarejstrować czy coś w tym stylu).

28. Data: 2010-01-12 20:07:44

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Przeglądam w necie telewizory. Interesują mnie takie w przedziale cenowym
> 2-3kPLN. Przekątna ok 40". Ale jest ich tam setki jeśli nie tysiące i już
> mam obłęd w oczach. Znalazłem pasujący mi model  SONY Bravia LCD KDL-40P5600
> w cenie ok. 2600PLN. Czy jest to dobry wybór czy można kupić coś lepszego w
> tym przedziale cenowym?
> Z góry dziękuję :)

po co tyle wydawać?

zobacz ile jest telewizorów o niewiele mniejszej przekątnej

http://www.allegro.pl/19174_kineskopowe.html?
id=19174&shops=0&hide_categories_form=0&state=0&city
=&distance=1&postcode=&view
=gtext&order=t&buy=0&listing_sel=2&listing_interval=
7&price_from=&price_to=800&
change_view=Poka%C5%BC&a_enum%5B44%5D=all&a_text_f%5
B194%5D%5B0%5D=30&a_text_f%
5B194%5D%5B1%5D=&a_enum%5B195%5D=all&a_enum%5B1447%5
D=all

a i cena jest 3-cyfrowa....

29. Data: 2010-01-12 20:22:49

Od: "MK" <x...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Nie piszesz do czego ci ten TV konkretnie wiec nie wiadomo jakie masz
> potrzeby. Teoretycznei wiec mozesz kupic jakikolwiek.

szczerze?
Ja ogladam wiadomości/fakty, dzieci bajki. Małżonka nawet nie wiem może
jakiś serial jak mnie nie ma ;) Raz w tygodniu, może na dwa tygodnie, trafi
się film jakiś w TV.
Jak to nazywam filmy "laptopowe" ogladam na rzutniku (pewnie kilka razy do
roku).
Póki co mam kablówkę, ale w tym roku przeprowadzam sie do domu. A co tam
będę miał to nie mam pojęcia.
No a muszę kupić bo stary, więcej jak 15 lat, soniacz się zepsuł :(

30. Data: 2010-01-12 21:36:57

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Jan 2010 23:58:19 +0100, Bastion napisał(a):
> Tnij troche cytaty, bo nie wiadomo komu odpowiadasz.
> Latwo brac kredyty tylko potem ciezko je splacac.
> Zwracam uwage, ze juz w czasie planowania inwestycji,
> trzeba sie liczyc bardzo powaznie z jej kosztami.

Inwestycji? Mowa o telewizorze, nie o fabryce... :)

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

Shadowbox
nawilzacz powietrza
nepalsko tybetanie kolory