Telimena

1. Data: 2003-02-06 20:45:59

Temat: Telimena
Od: "K$" <F...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem nowa na tej grupie, do tej pory jedynie czytalam, a teraz chcialabym
sie poradzic w dosc waznej kwestji :)
Moja Mama wymarzyla sobie kupno kompletu marki Olimpia lub Telimena przez
internet. W Opolu ciezko zdobyc ubrania tych firm, jednak nie moge znalezc
zadnego pasazu internetowego oferujacego ich sprzedaz. Moze ktoras z pan zna
jakis adres? Wiem, ze problem ten nie jest do konca zgodny z tematyka
grupy... hmmm :) Serdecznie wszystkich pozdrawiam i z niecierpliwoscia
czekam na odpowiedz.
Kasia

1. Data: 2003-02-08 14:10:10

Temat: Re: Telimena
Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.olimpia.com.pl/

--
Anna
a...@f...onet.pl

1. Data: 2003-02-08 14:12:21

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.telimena.com/

--
Anna
a...@f...onet.pl
> http://www.olimpia.com.pl/
>
> --
> Anna
> a...@f...onet.pl
> Użytkownik "K$" <F...@p...onet.pl>
napisał

1. Data: 2003-02-08 18:12:51

Od: "K$" <F...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na glownych stronach ani Telimeny ani Olimpii nie ma wyszczegolnionych
takich form sprzedazy jak przez internet czy katalogowa, ale sprobowac
zawsze mozna hehe napisalysmy do nich maile ;) Dziekuje za pomoc
Buziaki
Kasia

pochwale się i polece :))
skóra po ciąży