pochwale się i polece :))

1. Data: 2003-02-06 19:18:22

Temat: pochwale się i polece :))
Od: "lalka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłam sobie od rana dzisiaj dzień pełnego relaksu i lenistwa :)) poszłam
do kosmetyczki na henne manicure i pedicura a potem jeszcze do fryzjera :))
Teraz czuje sie super. To sie pochwaliłam.
A teraz chcę wam polecić sklep z profesjonalnymi kosmetykami do włosów i
wszsytko co potrzebne do pielęgnacji paznokci. Otórz sklek znajduje się na
II pietrze w Kameleonie we Wrocławiu i maja naprawdę spory wybór i jak na
kosmetyki profesjonalne wcale nie wygórowane ceny. Kupiłam tam szklany
pilnik do paznokci za 20zl a taki sam w hipermarkecie był za prawie 30zł.
jeszcze kilka produktów do paznokci wydało mi się tańszych. Więc polecam wam
gorąco ten sklep. Aha on jest we Wrocławiu żeby nie było nieporozumień. :))

Pozdrawaim lalka

1. Data: 2003-02-07 13:37:46

Temat: Re: pochwale się i polece :))
Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yewka" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> no wlasnie, jaka roznica miedzy jednym a drugim?

Podobno ten szklany nie zostawia tych "fafeci" i pozostawia gladkie konce
paznokci, takze sa mniej podatne na rozdwajanie. ja nie mam klopotow z
paznokciami to wystarcza mi narazie papierowy :)

pozdrowka
Iza

1. Data: 2003-02-07 13:48:49

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Lalka, dzieki za namiary na Kameleona. Czytam co jakis czas o tym
szklanym pilniczku i zachadze w glowe co to za "zwierz"?. Napisz o nim cos
wiecej,OK? :-)))
pozdrawiam Yewka

1. Data: 2003-02-07 14:07:14

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie, czym się różni ten szklany od zwykłego? Ja na tym stoisku kupuję
farbę do włosów, ale jakoś nie wpadł mi w oko, ślepej trąbie, ten pilnik -
dzięki!

1. Data: 2003-02-07 14:11:06

Od: "lalka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szklanym pilniczku i zachadze w glowe co to za "zwierz"?. Napisz o nim cos

Pilczniczek jest dwustronny i ma bardzo delikatne ziarna ale piłuje
świetnie:))
Na razie wypróbowałam na siostrze, bo mi kosmetyczka tak ladnie paznokcie
zrobila ze z tydzien mam spokoj:)). Potem jeszcze mama pilowala i prosila
zebym tez jej kupila wiec test wyszedl ogolnie bardzo pozytywnie :))

Pozdrawaim lalka

1. Data: 2003-02-07 14:18:47

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-02-07 14:29:00

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yewka" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> no wlasnie, jaka roznica miedzy jednym a drugim?

Wszystko jest w archiwum ;)P

Kaska

1. Data: 2003-02-07 15:05:18

Od: "Szwedka" <s...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yewka" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> no wlasnie, jaka roznica miedzy jednym a drugim?
Szklany pilnik nie robi "zadziorkow" i dzieki temu paznokcie sie nie
rozdwajaja az tak, jak przy metalowym. Polecam
pozdr
Szwedka

skóra po ciąży
krem pod oczy-chcę zaszaleć