Temat poniekad kuchenny

1. Data: 2001-09-10 09:36:15

Temat: Temat poniekad kuchenny
Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moulinex oglosil bankrudztwo
szkoda gdy pada dobra firma
pzdr
agi

1. Data: 2001-09-10 09:46:40

Temat: Re: Temat poniekad kuchenny
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fghfgh" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:3B9C898F.76B1B795@poczta.onet.pl...
> Moulinex oglosil bankrudztwo
> szkoda gdy pada dobra firma

szkoda... ale celem działania firmy jest zarabianie pieniędzy, a nie
produkcja lub sprzedaż czegokolwiek...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-09-10 09:54:01

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

fghfgh <a...@p...onet.pl> a écrit dans le message :
3...@p...onet.pl...
> Moulinex oglosil bankrudztwo
> szkoda gdy pada dobra firma

Jeszcz go nie top ! Mulonex ma 6 miesiecy na znalezienie ratownika. Jeszcze
nie wszystko stracone, ale goraco, goraco...
Na razie (od wczoraj) jest zarzadzany przez administratora manowanego przez
trybunal handlowy

Pozdrowienia
Ewa
.--
Niesz !

1. Data: 2001-09-10 10:12:28

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik fghfgh <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
> Moulinex oglosil bankrudztwo
> szkoda gdy pada dobra firma
> pzdr
> agi
Ich produkty były przeciez kiepskie! Raz sie zawiodlam (czajnik - dwa razy
wymieniany bo psul sie zaraz po wlaczeniu do sieci, w koncu kupilismy
Philipsa) potem omijalismy duzym lukiem wszystko co od nich; recenzje
znajomych podobne - to byly ladne zabawki ale do spelniania funkcji sobie
przeznaczonych sie nie nadawaly.

Agata Solon

1. Data: 2001-09-10 10:28:58

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata Solon wrote:

> [...]
> Philipsa) potem omijalismy duzym lukiem wszystko co od nich; recenzje
> znajomych podobne - to byly ladne zabawki ale do spelniania funkcji sobie

Ja mam Moulinexa czajnik bezprzewodowy, frytkownice i shaker i sprawuja
sie bez zarzutu.
W pracy tez mamy bezprzewodowe czajniki ich i tez ok.
pzdr
agi

1. Data: 2001-09-10 11:40:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Philipsa) potem omijalismy duzym lukiem wszystko co od nich; recenzje
>znajomych podobne - to byly ladne zabawki ale do spelniania funkcji sobie

u nas jeszcze jest elektr. m;lynek do kawy Moulinexu, muzealny
wrecz objekt, dziala bez zarzutu..ale to moze dlatego, ze wlasnie
stary Moulinex

Krysia

ciekawa jestem czy ich ktos kupi.....

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-10 12:08:00

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:hi9ppt4cfll16t5dlt872c2k2h1256svok@4ax.com...

> u nas jeszcze jest elektr. m;lynek do kawy Moulinexu, muzealny
> wrecz objekt, dziala bez zarzutu..ale to moze dlatego, ze wlasnie
> stary Moulinex

Ja mam zelazko, ale jajek sadzonych na nim nie próbowalam smazyc, wiec nie
wiem, czy sie nadaje... ;-)))

1. Data: 2001-09-10 13:42:05

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9ni20u$g44$1@news.onet.pl...

> szkoda... ale celem działania firmy jest zarabianie pieniędzy, a nie
> produkcja lub sprzedaż czegokolwiek...
> --

Fakt, u niektorych firm jest to widoczne az nadto :>

Jader

1. Data: 2001-09-10 17:45:35

Od: "slav" <s...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

I chwala Bogu!
Dwa razy kupilem produkty Moulinex i pozniej juz nigdy nawet za pol ceny.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2001-09-10 18:04:39

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jader <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9nifvg$aok$...@s...man.poznan.pl...
> Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:9ni20u$g44$1@news.onet.pl...

> Fakt, u niektorych firm jest to widoczne az nadto :>
>
> Jader

Dlaczego az nadto? Czyzby lepiej i szlachetniej byloby, gdyby firma
zastanawiala sie jakby tu zarabiac mniej?

Agata Solon, naturalnie konserwatywna

wróciłem z Wilna
Ryby
bimber(ek)