Temperatury w kuchence gazowej Zanussi ZC 500 GW

1. Data: 2004-11-02 17:07:31

Temat: Temperatury w kuchence gazowej Zanussi ZC 500 GW
Od: mojra <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam kuchenke gazowa, jak w temacie, niestety, nie posiadam do niej
instrukcji obslugi (odziedziczylam ja po poprzedniej lokatorce).
Piekarnik nie posiada zadnego oznaczenia temperatur, oprocz podzialki od
1 do 8 przy pokretle. W zwiazku z tym nie wiem, jaka temperatura
przypisana jest do konkretnej liczby. Czy ktos ma moze instrukcje
obslugi lub taka kuchenke i bylby w stanie mnie oswiecic, zanim puszcze
mieszkanie z dymem, lub spale potrawe?

Z gory dziekuje ;)

mojra

1. Data: 2004-11-02 19:22:23

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mojra <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> przypisana jest do konkretnej liczby. Czy ktos ma moze instrukcje
> obslugi lub taka kuchenke i bylby w stanie mnie oswiecic, zanim puszcze

1 - 150oC

1. Data: 2004-11-02 19:35:18

Od: mojra <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer wrote: