Re: Ten co krzycza?, ?e jest polskim szlachcicem.

Data: 2009-10-18 05:40:33
Temat: Re: Ten co krzycza?, ?e jest polskim szlachcicem.
Od: glob <r...@g...com>

Prawusek wrote:
> "glob" <r...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

> [...]
h.googlegroups.com...

> [...]
.googlegroups.com...

> [...]
> obja?nianie jej kalectwa KAR? BO?? - patrz Dekalog - skutki do
> tysi?cznego pokolenia, czy paradoksem ewolucji czy mutacj? i degeneracj?.
> Istotny bowiem jest skutek powsta?y samoistnie w wyniku uszodze?
> spowodowanych chemi?, medycyn?, radiacj? itd, lub w wyniku dziedzictwa
> nieprawid?owo?ci genetycznych. Wniosek - nie zawsze mo?na dociec powodu
> degeneracji, a w zwi?zku z tym os?dzi? czy powinna mie? dzieci. Mo?e mog?aby
> mie? zdrowe dziecko, ale z innym m?czyn?. Temat szeroki nie do dyskusji na
> psychgologii, a raczej na filozofii, religii, etyce czy moralno?ci,

To jest wątek filozoficzny, a poza tym kretynie, gdyby kobiety na
świecie przestały brać
środki koncepcyjne to mamy katastrofę globalną , bo już jest
przeludnienie i ludzie umierają z głodu, i gdyby w tym momencie
posłuchali popaprańców i niezabezpieczały się, to mamy koniec świata.
No słuchaj debilu debili.