Re: Tenis po żydowsku...

From: Fragile <s...@o...pl>
Subject: Re: Tenis po żydowsku...
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 23 Feb 2013 15:44:15 +0100

Dnia Fri, 22 Feb 2013 16:42:16 +0100, olo napisał(a):

> Użytkownik "Fragile"

> Ależ ja usiłowałem na tej grupie wieść racjonalną dyskusję, zwracając mu
> przy tym również uwagę że używanie argumentów "ad personam" źle świadczy
> wyłącznie o tym argumentów tych używających
> Nie każ mi kopać się z koniem,

Ja nic nikomu nie każę. Jedynie zauważam.
Do niczego się nie poczuwaj :) Postępuj w zgodzie ze sobą samym :P

> czy to moja wina że do globa żadne argumenty nie trafiają. On ma swoją
> zamkniętą ksenofobiczną i paranoiczną wizję świata i ja nie jestem w stanie
> w niej nic zmienić. Medycyna też nie, paranoje są *nieuleczalne*.

Ja od diagnozowania jestem daleka :)

> Czy ja gdzieś jego, czy kogokolwiek bluzgi usprawiedliwiłem? Więcej
> wielokrotnie zwracałem uwagę że zastępują mu argumenty.

Nic z tego nie wynika, ponieważ napisałeś jedno kluczowe zdanie:
"Jedyną osobą która bluzgów nie owija w bawełnę to faktycznie jest glob", i
właśnie wtedy lawina ruszyła na dobre. I nic jej nie powstrzyma. Możesz
więc czuć się za nią odpowiedzialny :) Ja i wszyscy katolicy świata tego
zostaliśmy mianowani "katolickimi sukami/pizdami", a grupa zyskała nowe
wątki, jak chociażby "Szkoła" :)

> Są różne fakty, fakty faktyczne, fakty medialne, fakty formalne. Słyszałem,
> że nie złożono oficjalnego protestu w sprawie rzeczonego meczu ze względu na
> brak formalnych faktów że to obywatele izraelscy zachowali się po chamsku.

Sytuacja miała miejsce, i to jest istotne.
Jednak rozumiem, że Ty możesz mieć inne o tym zdanie.

M.