Tenis po żydowsku...

1. Data: 2013-02-21 22:47:48

Temat: Tenis po żydowsku...
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie, nie na słodko. Nie z rodzynkami.
Chamstwo w czystej postaci, doprawione prostactwem.
Niesmaczne. Żenujące.
Dno.

"Incydent zamieciony pod dywan.

Co by się działo, gdyby to w Polsce kibice krzyczeli do tenisistki
,,żydowska suko"? Pewnie mieliby na karku ekipę TVN, reporterów ,,Gazety
Wyborczej", a Jan Tomasz Gross pisałby kolejną książkę o skrajnym polskim
antysemityzmie - zauważa publicysta

W czasie niedawnego meczu Polski z Izraelem w tenisowych rozgrywkach
Pucharu Federacji, toczących się w kurorcie Ejlat, debel Agnieszki i
Urszuli Radwańskich, czołowych zawodniczek świata, był lżony i wyzywany
przez kibiców. Pod adresem Polek padały okrzyki: ,,Katolickie suki!", o
gwizdach, buczeniu i rzucaniu na kort papierowych samolocików nie
wspominając. Ten mecz z Julią Glushko i Shahar Peer siostry Radwańskie
wygrały 4:6, 6:3, 6:4, czym zapewniły Polsce zwycięstwo w turnieju -
właśnie kosztem jego gospodyń - oraz awans do dalszych gier. Ale po tym
sukcesie na twarzach Polek nie było widać radości. Pomeczowa konferencja
prasowa trwała - niebywałe! - kilkadziesiąt sekund. Radwańska po paru
zdawkowych i ironicznych zdaniach (,,Wszystko było perfekcyjnie
zorganizowane") wyszła z sali razem z siostrą i trenerem Tomaszem
Wiktorowskim. O incydencie poinformował m.in. Dawid Celt, czlonek polskiej
ekipy tenisowej.

Gwizdy i buczenia

Nie pierwszy to przypadek w historii tenisa, zwłaszcza żydowskiego.
Niedawno byłem na meczu polskich tenisistów w centrum tenisowym w Ramat
Hasharon pod Tel Awiwem, kolebce izraelskiego tenisa, kuźni tamtejszych
talentów. Na trybunach panował względny spokój, bo Izrael łatwo wygrywał
starcie, ale kiedy tylko Jerzy Janowicz - nasz tenisowy supertalent, który
ma pazurki i chętnie je pokazuje - akurat zaczął po swojemu wydziwiać,
trybuny pokazały, na co je stać. Polak był zakrzykiwany, wyklaskiwany i
wyszydzany, co tylko dalej wyprowadzało go z równowagi.

W 2008 roku w Izraelu nie wytrzymywała sama Maria Szarapowa. Rosjanka
uderzała piłki przy salwie gwizdów, każdy jej błąd był nagradzany
oklaskami, na dodatek chamsko przedrzeźniano zawodniczkę, imitując odgłosy
wydawane przez nią na korcie.
Można powiedzieć - nic niezwykłego. Trybuny piłkarskie widziały gorsze
rzeczy, a w tenisie mecze reprezentacyjne rządzą się innymi prawami niż
nobliwe turnieje - w Ameryce Południowej przeradzały się w zamieszki na
ulicach.

Ale w tym konkretnym wypadku nie bez znaczenia chyba jest powszechnie znany
fakt - w końcu Agnieszka Radwańska jest czwartą zawodniczką świata - że
jest ona żarliwą katoliczką. Wspiera akcję ,,Nie wstydzę się Jezusa",
namawia do noszenia krzyżyków, medalików lub innych ozdób religijnych, na
korcie dumnie pozuje na tle napisu ,,Jezus" ułożonego z tenisowych piłek.
Takie uczucia idą w parze z patriotyzmem: Radwańska wypowiadała się na
tematy związane z katastrofą smoleńską, a jej ocena poczynań obecnego rządu
jest druzgocąca.

Bez litości

Tymczasem incydent w Izraelu media w zasadzie przemilczały (nie licząc
portali Niezalezna.pl i Narodowcy.net). Polski Związek Tenisowy też nie
kwapił się do komentowania sprawy.

Bo właściwie, o co chodzi, mecz został wygrany, siostry się spakowały i
pojechały na następny turniej - z Ejlatu prosto do Doha. Słowem - tenisowa
karuzela kręci się dalej i nie ma co tracić czasu na drobiazgi.

Czyżby drobiazgi? Najgorsze, co możemy zrobić w przypadku incydentu z
Izraelem, to zamieść sprawę pod dywan. W imię obrony polskości, ale i
katolicyzmu.

Odwróćmy bowiem sytuację. A gdyby tak w Polsce - okazją może być kwietniowy
turniej tenisistek w Katowicach, choć bez udziału Radwańskiej - kibice
krzyczeli do zagranicznej tenisistki ,,żydowska suko"? Pewnie mieliby już na
karku ekipę TVN, reporterów ,,Gazety Wyborczej", a Jan Tomasz Gross pisałby
kolejną książkę o skrajnym antysemityzmie... A może już to robi, zbierając
z Internetu cytaty sfrustrowanych kibiców, którzy - oburzeni incydentem w
Izraelu - dają na forach wyraz swojej dezaprobacie - czasem ubranej w
antysemickie szatki - dla takich zachowań? Wtedy litości by nie było...

Właściwie Radwańskie zrobiły, co należało: spuściły rywalkom manto i
argumentami sportowymi wyłożyły swoje racje. Brawo, że drużyna pokazała
charakter, bo czasem w tenisie mecze trzeba wygrywać nie tylko z rywalem,
ale i wspierającą go widownią. Oczywiście w takiej sprawie nie ma sensu
oficjalne dementi ze strony Ministerstwa Spraw Zagranicznych czy polskiego
rządu, aby nie zniżać się do poziomu kortu.

Ale podobnych wyczynów nie można też puścić płazem i trzeba przynajmniej
rzetelnie je opisać, popierając stosownym dementi do światowej federacji
tenisowej ze strony PZT. Które to pewnie nie nastąpi, ale inercja w
tenisowym związku to osobny temat.

J.Kowalski "

http://www.rp.pl/artykul/982808.html?p=2

M.

2. Data: 2013-02-22 00:44:03

Temat: Re: Tenis po żydowsku...
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lut, 23:47, Fragile <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> Urszuli Radwańskich, czołowych zawodniczek świata, był lżony i wyzywany

Pod adresem Polek padały okrzyki: "Katolickie suki!", o...

No było w mediach, przecież ryczą u nas non stop - precz z żydami na
stadionach, nie ma miejsca na ścianach wolnego -od rts żyd , łks żyd,
widzew żyd, żydzi nas okradają, żydzi , żydzi i żydzi .
Internet polski to skanal , chory chlew nienawiści i żyd i żyd.
Gdybym ja był żydem, to też po tym antysemityźmie widziałbym każdego
polaka jak śmiecia.
Popsuliście nam opinie w oczach zagranicy i za wasze syki polak teraz
normalnie będzie traktowany.?
Tak pluliście że w końcu wam kija w ryj włożono i co zatkało?
Co myśleliście że na plucie nie pojawi się reakcja?.
Gniew za prześladowania, co myśleliście że zawsze będziecie
bezkarni?
No katolicki kraj pełen nienawiści.
A myślicie że homki które uciekają z kraju, dobrze się o was będą
wypowiadali? Normalni ludzie zagranicą normalnie was traktowali? Jeśli
jesteście chorym z nienawiści katolickim bydłem?

3. Data: 2013-02-22 01:17:22

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 01:44, outside <s...@g...com> wrote:

> [...]
> wypowiadali? Normalni ludzie zagranicą normalnie was traktowali? Jeśli
> jesteście chorym z nienawiści katolickim bydłem?

Wogóle aż dziwne że żydzi tak prześladowani w katolickiej polsce
jeszcze bomby tu w to syczące gówienko nie rzucili.
I śmierdziel poszedłby do żydowskiego nieba, a tam żydowski bóg- i co
kurwa polaczku, nie wiedziałeś stęchlaku że żydem jesten i plułeś na
moje oblicze.? Tam w piekle katolicka szmato czeka ciebie kara, co
myślało że bezkarnie możesz wyć i deptać innych, to teraz odbyt na
wieczność będzie rypany , przez nadzwyczaj zdegenerowanych biskupów
polskich.i
I co tak wytrzeszcz gałów śmierdzący polaczku dostałeś, wytrzeszcz
to będziesz miał tam na dole .:-D

4. Data: 2013-02-22 05:08:48

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "outside" <s...@g...com> napisał w wiadomości
bb.googlegroups.com...
>gałów śmierdzący polaczku dostałeś, wytrzeszcz
>to będziesz miał tam na dole .:-D
glob- jak ci idą dyskusje polityczne? No i gdzie ci lepiej- przyznaj, że
tęskinisz za psp?
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

5. Data: 2013-02-22 08:43:41

Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 lutego 2013 23:47:48 UTC+1 użytkownik Fragile napisał:
> Nie, nie na słodko. Nie z rodzynkami.
>
> Chamstwo w czystej postaci, doprawione prostactwem.
>
> Niesmaczne. Żenujące.
>
> Dno.

Z jakiś dziwnych powodow, zachowanie Izraelczykow zaczyna upodabniać się do nazistów
z lat 30-40. Getta dla swoich "wrogów", wyniszczanie palestynczykow, nienawiść, albo
akcja z pozabijaniem ludzi na tureckim statku znajdujacym sie na wodach
miedzynarodowych.

Pytanie o przyczyne - na pewno jednym z czynnikow jest nastepujacy mechanizm: skoro
zydzi byli ofiara w czasie II WS to nie mozna skrytykowac polityki Izraela, bo wtedy
krytykant automatycznie zostaje antysemitą. Izraelczykom latwo przekraczac granice
moralne bo krytykant narazi sie na miano antysemity.
Ten prosty machnizm spowodowal zwolnienie hamulcow moralnych w Izrealu.

Dodatkowo w Izraelu nakrecana jest psychoza ze wszyscy to wrogowie Izraela. Co
jeszcze bardziej zwalnia hamulce.

Na szczescie na swiecie nastepuje coraz mniejsze przyzwolenie na to co sie dzieje w
Izraelu, przyklad -> Günter Grass.

Pozdrawiam,
Druch

6. Data: 2013-02-22 08:47:52

Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 22 lutego 2013 02:17:22 UTC+1 użytkownik outside napisał:
> On 22 Lut, 01:44, outside <s...@g...com> wrote:

Stop agresji i nienawisci na grupie!
Prosba, staraj sie nie wypowiadac o drugim jako o szmacie i nie opluwac go!

Druch

7. Data: 2013-02-22 08:57:22

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <d...@...hostingasp.pl> napisał w wiadomości
ps.com...

>Stop agresji i nienawisci na grupie!
>Prosba, staraj sie nie wypowiadac o drugim jako o szmacie i nie opluwac go!

I naprawdę wierzysz, że glob sę dostosuje? Kiedyś poprosiłem grupę, żeby nie
dyskutowali z globem np wtedy, kiedy propaguje pedofilię i kazirodztwo- to
grupa niemalże przez aklamację wysłala mnie na drzewo. Także- do grupy
raczej też nie ma się po co zwracać:-(((

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

8. Data: 2013-02-22 10:09:09

Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 22 lutego 2013 09:57:22 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> U�ytkownik "Druch" napisa� w wiadomo�ci

> I naprawd� wierzysz, �e glob s� dostosuje? Kiedy� poprosi�em grup�,
�eby nie

> dyskutowali z globem np wtedy, kiedy propaguje pedofiliďż˝ i kazirodztwo- to
>
> grupa niemal�e przez aklamacj� wys�ala mnie na drzewo. Tak�e- do grupy
>
> raczej teďż˝ nie ma siďż˝ po co zwracaďż˝:-(((

yyyy, sa dwie taktyki - albo ignorowac, albo zwracac uwage na chamstwo. Ignorowanie
jest tez dobre, problem w tym ze powstaje wtedy wrazenie ze jest przyzwolenie na
szerzenie nienawisci i agresji.

Przeczytalem wlasnie jakis tekst Stokrotki i widze ze rzucil sie na nia glob/nemezis
i zaczal wyzywac od szmat, czy jakos tak.

Niestety, w naszej cywilizacji zachodu jest teraz taki trend, ze gdy ktos pluje na
slabszego to wszyscy siedza cicho. Jesli chamstwo sie przez to umacnia, to trzeba MZ
reagowac.

Dlatego wydaje mi sie ze lepiej w przypadku globa/nemezis jest zwracac uwage. Pokazac
ze te chamskie odzywki nie są cool.

2.
Gdy kiedys zwracalem uwage na chamstwo globa - to czesc osob tez mnie obszkoczyly na
zasadzie "a po co ty wlasciwie mu zwracasz uwage?". Odpowiadam: bo uwazam to za
potrzebne. Bo reagowanie na chamstwo nie jest dla mnie kłopotem :)))

3.
To ze grupa chciala wysadzic cie na drzewo... to normalne gdy idziesz pod prąd. Ja
sie wiekszoscia nie uginam (co moze nie byc proste, ale mi przychodzi jakos latwo).
Tlum dziala chaotycznie. Ze wszyscy tak-a-tak robia - to nie jest argument. Tlum
czesto sie myli. Zwlaszcza gdy stworzylo sie kółeczko wzajemnej adoracji. A w okolo
takiego opluwacza moze sie utworzyc takie kółko adoracji - do chama moga lgnac np.
ludze slabi.

4. Przyczyna tego ze chamswo jest tolerowane - to aktualny trend naszej cywilizacji
zachodu. W skrocie: sa dwa trendy spoleczne: do utrzymywania Zasad (prawo, moralnosc,
nie krzywdz innego), oraz do Wolnosci Osobistej. Miedzy tymi trendami musi panowac
rownowaga. Niestety, aktualnie wolnosc osobista zostala rozdmuchana do granic.
Przerodzila sie w robta co chceta. Skutek tego jest taki ze jesli ktos chce opluwac
drugiego to jest to swiete, a zasada moralnosci jest zakrzyczana. Bo ludzie nie
potrafia/nie chca hamowac swoich emocji. Ktore zeby bylo gorzej - sa czesto mocno juz
zdegenerowane (bo hedonizm, konsumpcja).

Pozdrawiam serdecznie,
Druch

9. Data: 2013-02-22 10:30:34

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <d...@...hostingasp.pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

hamowac swoich emocji. Ktore zeby bylo gorzej - sa czesto mocno juz
zdegenerowane (bo hedonizm, konsumpcja).

=========================

Z większością sie zgadzam, jednak IMO należy wziąć pod uwagę przede
wszystkim EFEKT swoich działań. A tu Panie usenet, i wiele rzeczy działa po
usenetowemu. Jeśli komuś takiemu stawiasz ostro tamę: STOP!- i nie
zostaniesz poparty, a wręcz przeciwnie- przez resztę, to efektem Twojego
działania będzie eskalacja chamstwa. Czyli: wymyśliłeś sobie, że w taki
sposób ugasisz pożar, ale go roznieciłeś.
Oczywiście- w życiu realnym- jeśli np ostro naskoczysz na chama bluzgającego
na spokojnych ludzi w tramwaju, i jeszcze ktoś Cię poprze- to jest szansa,
że za drugim razem taki człowiek będzie bardziej powściągliwy w
wyładowywaniu swojej agresji. Tu sytuacja jest specyficzna.
A pamiętaj proszę- że "po owocach..."

10. Data: 2013-02-22 10:46:35

Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 22 lutego 2013 11:30:34 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> U�ytkownik "Druch" napisa� w wiadomo�ci
>
> A pami�taj prosz�- �e "po owocach..."

Zgoda. Moze byc taki efekt.
Ale ja kiedys zwracalem wielokrotnie uwage globowi (z 50 razy?) i nie bylo eskalacji
chamstwa ze strony jakis osob. Jedynie glob dostawal szalu, ale on ciagle jest w
szale :)

Moment ... bylo inne zjawisko ... niektore osoby rzeczowe z grupy zaczely mnie prosic
zebym ... nie robil krzywdy (!!??) globowi - zwracajac mu uwage! :)

Rozumialem to tak - nie zwracaj uwagi na chamstwo globa, bo wtedy on czuje sie
niekomfortowo. HEHE

W pewnym momencie jednak mowie - ok - i przestalem reagowac. Wtedy glob .... rzucil
sie na te wlasnie osoby, w tym Vilar az ta chcial uciekac (wtedy) z grupy :))
Dygresja: grupa ludzie potrafi zachowywac sie naprawde dziwnie :))

Pozdrawiam,
Druch

Już nie ma homków:'(
Nasze nieszczęście