Już nie ma homków:'(

1. Data: 2013-02-21 19:11:33

Temat: Już nie ma homków:'(
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak donosi The Guardian tysiące polskich homoseksualistów opuściło
kraj z powodu represji politycznych. Według brytyjskiego dziennika
polscy geje emigrują z powodu panującej w Polsce atmosfery strachu i
prześladowań.

Dziennik przytacza słowa Roberta Biedronia, prezesa Kampanii Przeciw
Homofobii: "To niewiarygodne! Polska społeczność gejowska zmniejsza
się ze względu na panujący klimat strachu i prześladowań. Większość
moich znajomych jest teraz w Anglii z powodu obecnej sytuacji
politycznej. Przyjeżdżają tu nie z powodów ekonomicznych, ale z obawy
przed prześladowaniem. Geje nie mają teraz możliwości bycia sobą w
Polsce (...) Około 2 milionów Polaków opuściło kraj w poszukiwaniu
pracy i tysiące gejów razem z nimi. Wiele gejów zwraca się do fundacji
z pomocą w emigracji do UK".

Gazeta stwierdza, że aktualny "katolicko-prawicowy rząd" jest otwarcie
homofobiczny, a polskie media ostatnio ogłosiły, iż Ministerstwo
Zdrowia utworzyło specjalną komisję do "leczenia" gejów.

Następnie gazeta przypomina zapowiedzi podsekretarz stanu Ministerstwa
Zdrowia Marka Grabowskiego, który planował policzyć polskich gejów i
opracować wskazówki dla rodziców i nauczycieli, w jaki sposób
rozpoznawać oznaki posiadania orientacji homoseksualnej.

Jako inne przykłady prześladowań w Polsce gazeta przytacza przypadek
23-latka z Warszawy, który gdy poszedł do lekarza został przez niego
odesłany do weterynarza i nazwany zwierzęciem. Inny gej stwierdził, że
wyjechał do Londynu, ponieważ tam chciałby wziąć ślub. Powiedział:
"Jest bardzo ważne dla mnie aby mieć możliwość zawarcia związku
partnerskiego i adopcji dzieci. W UK mam taką swobodę."

2. Data: 2013-03-15 18:12:05

Temat: Re: Już nie ma homków:'(
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Feb 2013 11:11:33 -0800 (PST), outside napisał(a):

> Około 2 milionów Polaków opuściło kraj w poszukiwaniu
> pracy i tysiące gejów razem z nimi.

Cóż, geje też muszą pracować, JESZCZE zwolnieni od tego nie są, JESZCZE na
utrzymanie państwa za swe zasługi nie przeszli :->
--
XL

3. Data: 2013-03-15 19:07:02

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Mar, 19:12, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Cóż, geje też muszą pracować, JESZCZE zwolnieni od tego nie są, JESZCZE na
> utrzymanie państwa za swe zasługi nie przeszli :->
> --
> XL

Twój kościółek nienawiści gejów prześladuje, a czy coś innego kiedyś
robił fanatyczny pierdolec?

4. Data: 2013-03-15 20:38:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Mar 2013 12:07:02 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Twój kościółek nienawiści gejów prześladuje, a czy coś innego kiedyś
> robił fanatyczny pierdolec?

Kongregacja Nauki Wiary w liście skierowanym do wszystkich biskupów
Kościoła katolickiego o duszpasterstwie osób homoseksualnych (1.10.1986 r.)
stwierdza, że "szczególna skłonność osoby homoseksualnej, choć sama w sobie
nie jest grzechem, to jednak stwarza mniej lub bardziej silną skłonność do
postępowania, które z punktu widzenia moralnego jest zle. Z tego powodu
sama skłonność musi być uważana za obiektywnie nieuporządkowaną. Dlatego
ci, którzy mają tego rodzaju predyspozycje, powinni być przedmiotem
szczególnej troski duszpasterskiej, aby nie doszli do przekonania, że
realizowanie owej skłonności w relacjach homoseksualnych jest opcją z
moralnego punktu widzenia do przyjęcia".
http://adonai.pl/czystosc/?id=27

Rdz 19;1-8: "Owi dwaj aniołowie przybyli do Sodomy wieczorem, kiedy to Lot
siedział w bramie Sodomy. Gdy Lot ich ujrzał, wyszedł naprzeciw nich i
oddawszy im pokłon do ziemi rzekł: <<Raczcie, panowie moi, zajść do domu
sługi waszego na nocleg; obmyjcie sobie nogi. a rano pójdziecie w dalszą
drogę>>. Ale oni mu rzekli: <<Nie! Spędzimy noc na dworze>>. Gdy on usilnie
ich prosił, zgodzili się i weszli do jego domu. On zaś przygotował
wieczerzę, poleciwszy upiec chleba przaśnego. I posilili się. Zanim jeszcze
udali się na spoczynek, mieszkający w Sodomie mężczyźni, młodzi i starzy,
ze wszystkich stron miasta, otoczyli dom, wywołali Lota i rzekli do niego:
<<Gdzie tu są ci ludzie, którzy przyszli do ciebie tego wieczoru? Wyprowadź
ich do nas, abyśmy mogli z nimi poswawolić!>> Lot, który wyszedł do nich do
wejścia, zaryglowawszy za sobą drzwi, rzekł im: <<Bracia moi, proszę was,
nie dopuszczajcie się tego występku! Mam dwie córki, które jeszcze nie żyły
z mężczyzną, pozwólcie, że je wyprowadzę do was; postąpicie z nimi, jak się
wam podoba, bylebyście tym ludziom niczego nie czynili, bo przecież są oni
pod moim dachem!>>"

Lot po walce obronił swoich gości przed zboczeniem. Lecz takze inne księgi
opisują stosunek Boga do tego zwyrodnienia.

Kpł 18; 22:"Nie będziesz obcował z mężczyzną, tak jak się obcuje z kobietą.
To jest obrzydliwość!"

Kpł 20; 13:"Ktokolwiek obcuje cieleśnie z mężczyzną, tak jak się obcuje z
kobietą, popełnia obrzydliwość. Obaj będą ukarani śmiercią, sami tę śmierć
na siebie ściągnęli."

Rz 1; 26-28;"Dlatego to wydał ich Bóg na pastwę bezecnych namiętności:
mianowicie kobiety ich przemieniły pożycie zgodne z naturą na przeciwne
naturze. Podobnie też i mężczyźni, porzuciwszy normalne współżycie z
kobietą, zapałali nawzajem żądzą ku sobie, mężczyźni z mężczyznami
uprawiając bezwstyd i na samych sobie ponosząc zapłatę należną za
zboczenie. A ponieważ nie uznali za słuszne zachować prawdziwe poznanie
Boga, wydał ich Bóg na pastwę na nic niezdatnego rozumu, tak że czynili to,
co się nie godzi."

1 Kor 6;9:"Czyż nie wiecie, że niesprawiedliwi nie posiądą królestwa
Bożego? Nie łudźcie się! Ani rozpustnicy, ani bałwochwalcy, ani
cudzołożnicy, ani rozwięźli, ani mężczyźni współżyjący z sobą"

Chcesz zmienic Biblię?
--
XL

5. Data: 2013-03-15 20:54:35

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Mar, 21:38, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> Bożego? Nie łudźcie się! Ani rozpustnicy, ani bałwochwalcy, ani
> cudzołożnicy, ani rozwięźli, ani mężczyźni współżyjący z sobą"

Znaczy ilu osób zamordujesz powołując się na Main kamf religiny? A
może leczonko bo nauka twierdzi i ma racje że homofobia to choroba.

6. Data: 2013-03-15 20:57:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Mar 2013 13:54:35 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Znaczy ilu osób zamordujesz powołując się na Main kamf religiny? A
> może leczonko bo nauka twierdzi i ma racje że homofobia to choroba.

Dlaczego mam zaraz mordować? - takie sposoby to ty uznajesz tylko. Ja po
prostu ich NIE UZNAJĘ za normalnych, ani dzieci im adoptować nie dam, ani
do ślubów w MOIM kościele ich nie dopuszczę. Poza tym gawno mnie obchodzą.
--
XL

7. Data: 2013-03-15 21:01:52

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Mar, 21:54, glob <r...@g...com> wrote:

> Znaczy ilu osób zamordujesz powołując się na Main kamf religiny? A
> może leczonko bo nauka twierdzi i ma racje że homofobia to choroba.

To może ja na Islam przejde , bo tam napisane moją że chrześcijanie to
świńska wiara i trzeba dla chwały Allaha poderżnąć grzdyla i przyjadę
do kielec. Będe chorym fanatykiem czy nie? Czy trzeba leczyć czy
słusznie będe podrzynał ci grzdyla?

8. Data: 2013-03-15 21:05:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Mar, 21:57, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> do ślubów w MOIM kościele ich nie dopuszczę. Poza tym gawno mnie obchodzą.

No w islamie stoi że jesteś chrześcijańską świnią i dla chwały Allacha
mam poderżnąć takiej grzdyla, w świętej ksiedze stoi. Wolę Allacha
chcesz zmienić. ?No nie pozwole ci łazić normalnie i żyć bo Allach by
mi tego nie wybaczył.

9. Data: 2013-03-15 21:11:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Mar 2013 14:05:37 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> [...]
> mam poderżnąć takiej grzdyla, w świętej ksiedze stoi. Wolę Allacha
> chcesz zmienić. ?No nie pozwole ci łazić normalnie i żyć bo Allach by

No popacz, to z tych, co pojechali tam na wycieczki, nikt pewnie nie wrócił
:->
--
XL

10. Data: 2013-03-15 21:21:26

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Mar, 22:11, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> No popacz, to z tych, co pojechali tam na wycieczki, nikt pewnie nie wrócił
> :->
> --
> XL

Obecnie Islam w egipcie zalegalizował nekrofilie, czyli po śmierci
małżonka masz z nim kopulować-wpisz w google- i jak normalni ludzie
mają traktować debili katolickich i islamskich? Jak często psychiczni
pisali powieści biblijne i dalszy ciąg na każdym psychiatryku
dopiszesz.

Nasze nieszczęście
Sondaze wyborcze z Palikotem w tle
Gloooooooooobik, gdzie jesteś ?