Nasze nieszczęście

1. Data: 2013-02-20 23:54:32

Temat: Nasze nieszczęście
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czyli mamy tak:
Zwierzęta- istoty doskonałe , wyposażone w mózgi i ciała gdzie
swiadomość zawiadująca ciałem zapewnia optymane przetrwanie w naturze,
węch, wzrok, słuch, orientacja przestrzenna, możliwości motoryczne -
doskonałe.
Homo sapiens- twór niedoskonały, nagi , bez pazurów, ślepe, głuche i
bez węchu, bez nawigacji zgubi się nawet w parku i bardzo delikatny.
Całkowiecie antynaturalny w porównaniu ze zwierzętami. Jego naturą
jest jednak cyrk w mózgu czyli rozum, z którego stworzył przedmioty
jak włócznie, pojazdy, nawigacje . Tworzenie i ingerowanie aby
przetrwać, gdyż taka jest jego natura, popełnia błędy bo idzie dopiero
do doskonałości. Kalectwo które stworzyło kulturę bo w naturze goły i
słaby by nie przeżył, kalectwo które spowodowało że jest wyjątkowy.
Neandertalczyk- eksperyment natury, zawieszony między zwierzęciem i
człowiekiem, wyginął bo raz myślał że jest zwierze-ale nie był, zbyt
delikatny- a raz że jest człowiekiem- ale nie był, bo zamiast
główkować to się modlił i dlatego wyginął.
Nasza przykra historia, czyli tych homo sapiens....
Wędrowały sobie stada homo sapiens i natrafiły na prymitywne jaskinie
neandertalczyków.
Tamci głodni ale strasznie rozmodleni i ich kobiety nawet ładne,
nawet podobne do homo sapiens, niektóre biegały na czworaka, co bardzo
dziwiło homo sapiens, jednak pomyśleli: ciekawy rytułał/ biedni gdyby
wiedzieli wtenczas dlaczego ,to by nas uratowało, ale nie wiedzieli/.
Dopiero później zorientowali się że coś jest nie tak, kobiety
niechętne seksu ale nastawiały tyłki i natychmiast po zapłodnieniu
uciekały w zarośla, a następnie zero seksu/ to zwierzęca natura gdzie
seks tylko do rozpłodu/.
Denerwowało to homo sapien, bo igraszek chcieli a tu seks raz na rok
do rozpłodu jak zwierzęta.
Znowu mężczyźni mniej zwierzęcy ,ale ciągle rozmodleni, ani włóczni,
ani taczki, ani szałasu nie potrafili, tylko ciągle się modli, za to z
seksem jak ich kobiety, raz na rok, bez zabawy tylko rozpłód, jak
zwierzęta.
Latami to trwało, kobiety homo sapien też sfrustrowane bo ani seksu/
tylko rozpłód/ i muszą za neandertalczyków jeszcze wszystko robić,
nawet polować, pola siać, a ten tylko się modli i modli.
Zebrali się homo sapiens potajemnie, bo już do zniszczeń wynalazków
dochodziło przez neandertalczyków, jak leczenie ziołami chorób
trapiących stada, wtenczas neandertalczyk wpadał w wściekłość i wył i
niszczył, a rany swoje i dziecka próbował lizać, czym śmierć swoją i
dziecka czynił. I zagrożenie niszcząć zioła lecznicze dla całego
stada, przez co groziło wyginięcie.
Spotykali już stada homo sapien bez naendertalczyków i zachwycali się
ich osiągnięciami, jak ładnie, ciepło uszyte ubrania,
czyste ,bezpieczne i konfortowe domostwa , a oni przez tych ćwoków
jeszcze w gliniankach , taczki łamią , zioła niszczą i tylko się modlą
i modlą i nawet seks zochydzili.
Tak więc stado homo sapien w nocy, pakując potrzebne rzeczy
zostawiło wszystko i uciekło.
Nad ranem z gór jeszcze widzieli jak neandertalczycy warcząc jak psy
i pianę na pysku mając , niszczyli to co im pozostawiono.....Jak
wiecie neandertalczycy wygineli, bezrozumni byli , zawieszeni między
zwierzęciem i człowiekiem. Nieudany eksperyment natury, natura błędy
wyklucza.
Niestety kobiety homo sapien miały już dzieci , pulę genową , błąd
natury już w genomie swojego potomstwa i tak wiele wieków
później ...kobiety pogańskie urodziły potwory, a ci
stworzyli....chrześcijaństwo...
I siedzą te pasożyty i nic nie robią tylko się modlą, a co zbudujemy
to niszczą ze świętą pianą nienawiści na pyskach, terroryzują nasze
kobiety by chodziły na czworach i im non stop usługiwały i nawet seksu
nie miały, tako i my.

2. Data: 2013-02-25 14:22:40

Temat: Re: Nasze nieszczęście
Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-21 00:54, outside pisze:
> [...]
> Homo sapiens- twór niedoskonały, nagi , bez pazurów, ślepe, głuche i
> bez węchu, bez nawigacji zgubi się nawet w parku i bardzo delikatny.

A jednak jesteśmy na szczycie łańcucha, mimo swoich słabości
potrafiliśmy zdominować znany nam świat. Czy to nasze nieszczęście?.
Pewnie tak - to intelekt dzięki któremu jesteśmy tak mocni doprowadzi
człowieka do samozagłady..

3. Data: 2013-02-25 15:43:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 15:22, Trybun <i...@y...com> wrote:

> [...]
> potrafiliśmy zdominować znany nam świat. Czy to nasze nieszczęście?.
> Pewnie tak - to intelekt dzięki któremu jesteśmy tak mocni doprowadzi

Przez kalectwo stworzyliśmy kulturę, która nas broni przed naturą, w
której byśmy nieprzeżyli. Natura tworzyła osobniki doskonałe, aż
stworzyła osoby ułomne ,aby zapewnić sobie ich ingerencje w naturę,
aby wzbogacić własną różnorodność. A do samozagłady dąży umysł
katolicki , bo stara się nieingerować czyli samemu nie przeżyć i
zniszczyć róznorodność natury , dlatego masz tylu szaleńców z bozią na
pysku, bo natura wyklucza szkodliwych.

Sondaze wyborcze z Palikotem w tle
Gloooooooooobik, gdzie jesteś ?
Ciekawostka o polskiej szkole