Re: Tenis po żydowsku...

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 21 Feb 2013 17:17:22 -0800 (PST)
Subject: Re: Tenis po żydowsku...
From: outside <s...@g...com>

On 22 Lut, 01:44, outside <s...@g...com> wrote:

> Pod adresem Polek padały okrzyki: "Katolickie suki!", o...
>
>  No było w mediach, przecież ryczą u nas non stop - precz z żydami na
> stadionach, nie ma miejsca na ścianach wolnego -od rts żyd , łks żyd,
> widzew żyd, żydzi nas okradają, żydzi , żydzi i żydzi .
>  Internet polski to skanal , chory chlew nienawiści i żyd i żyd.
>  Gdybym ja był żydem, to też po tym antysemityźmie widziałbym każdego
> polaka jak śmiecia.
>  Popsuliście nam opinie w oczach zagranicy i za wasze syki polak teraz
> normalnie będzie traktowany.?
> [...]

Wogóle aż dziwne że żydzi tak prześladowani w katolickiej polsce
jeszcze bomby tu w to syczące gówienko nie rzucili.
I śmierdziel poszedłby do żydowskiego nieba, a tam żydowski bóg- i co
kurwa polaczku, nie wiedziałeś stęchlaku że żydem jesten i plułeś na
moje oblicze.? Tam w piekle katolicka szmato czeka ciebie kara, co
myślało że bezkarnie możesz wyć i deptać innych, to teraz odbyt na
wieczność będzie rypany , przez nadzwyczaj zdegenerowanych biskupów
polskich.i
I co tak wytrzeszcz gałów śmierdzący polaczku dostałeś, wytrzeszcz
to będziesz miał tam na dole .:-D