Tenis po żydowsku...

11. Data: 2013-02-22 11:00:48

Temat: Re: Tenis po żydowsku...
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 09:47, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:

> Stop agresji i nienawisci na grupie!
> Prosba, staraj sie nie wypowiadac o drugim jako o szmacie i nie opluwac go!
>
> Druch

Trzeba było gestapowca nieodstawiać, to teraż nie pluł by świat,...
śmierdzące bydło polakie .
Co nagle oślepło jak syczało Żyd, no to teraz co, za pysk teraz łapią
i plują na Fiureowatych , wiec czym tak zdziwiony?
Jak się Fiurerki trzęsą z nienawiści to bezkarnie myślało że nie
będzie reakcji?

12. Data: 2013-02-22 11:04:11

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 09:57, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> U ytkownik "Druch" <d...@...hostingasp.pl> napisa w wiadomo
cinews:b97f06ea-7336-4f4f-94f8-521c99cc628a@googlegr
oups.com...
> W dniu pi tek, 22 lutego 2013 02:17:22 UTC+1 u ytkownik outside napisa :

> I naprawd wierzysz, e glob s dostosuje? Kiedy poprosi em grup , eby nie
> dyskutowali z globem np wtedy, kiedy propaguje pedofili i kazirodztwo- to
> grupa niemal e przez aklamacj wys ala mnie na drzewo. Tak e- do grupy
> raczej te nie ma si po co zwraca :-(((
>
> --
> Demokracja to rz dy os w, prowadzonych przez hieny
> Arystoteles
>
> --
>
> Chiron

To są konsekwecje twojego zażydzania, ty i tobie podobnie tańcowali i
teraz ludzie o polakach jakie mają mieć zdanie, Hitlerka się zachciało
to teraz świat nazywa was po imieniu.

13. Data: 2013-02-22 11:24:23

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Feb 2013 17:17:22 -0800 (PST), outside napisał(a):

> Wogóle aż dziwne że żydzi tak prześladowani w katolickiej polsce
> jeszcze bomby tu w to syczące gówienko nie rzucili.
> I śmierdziel poszedłby do żydowskiego nieba, a tam żydowski bóg- i co
> kurwa polaczku, nie wiedziałeś stęchlaku że żydem jesten i plułeś na
> moje oblicze.? Tam w piekle katolicka szmato czeka ciebie kara, co
> myślało że bezkarnie możesz wyć i deptać innych, to teraz odbyt na
> wieczność będzie rypany , przez nadzwyczaj zdegenerowanych biskupów
> polskich.i
> I co tak wytrzeszcz gałów śmierdzący polaczku dostałeś, wytrzeszcz
> [...]
Jesteś taki przewidywalny, glob...
Żal mi Ciebie, że aż tak nisko upadłeś.
Wyzywanie ludzi z powodu ich wyznania/wiary/religii/narodowości/pochodzenia
to zachowanie, którego nie jestem w stanie pojąć. Nie interesuje mnie, czy
dopuszcza się tego Żyd, protestant, Francuz czy glob. W swym zachowaniu
stanowią jedną grupę. Grupę biednych, nieszczęśliwych ludzi żywiących się
nienawiścią.

M.

14. Data: 2013-02-22 11:26:42

Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 22 lutego 2013 12:00:48 UTC+1 użytkownik outside napisał:
> On 22 Lut, 09:47, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:

Stop agresji slownej i histerii na grupie!
Prosba by dyskutowac spokojnie, bez chamstwa.

Druch

15. Data: 2013-02-22 11:27:53

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <d...@...hostingasp.pl> napisał w wiadomości
ps.com...
W dniu czwartek, 21 lutego 2013 23:47:48 UTC+1 użytkownik Fragile napisał:
> Nie, nie na słodko. Nie z rodzynkami.

>Z jakiś dziwnych powodow, zachowanie Izraelczykow zaczyna upodabniać się do
>nazistów z lat 30-40. >Getta dla swoich "wrogów", wyniszczanie
>palestynczykow, nienawiść, albo akcja z pozabijaniem ludzi na >tureckim
>statku znajdujacym sie na wodach miedzynarodowych.

To nie jest nazistowski pomysl. Te dzialania sa o wiele starsze. Obozy
koncentracyjne (gdzie ludzie masowo umierali) stosowali np. Brytyjczycy
przed Niemacami.

>Pytanie o przyczyne - na pewno jednym z czynnikow jest nastepujacy
>mechanizm: skoro zydzi byli ofiara w >czasie II WS to nie mozna skrytykowac
>polityki Izraela, bo wtedy krytykant automatycznie zostaje >antysemitą.
>Izraelczykom latwo przekraczac granice moralne bo krytykant narazi sie na
>miano antysemity.
>Ten prosty machnizm spowodowal zwolnienie hamulcow moralnych w Izrealu.

Pie...lisz jak potluczony. Wymyslasz nie wiadomo co a to zykle matolectwo
kobicowskie jest i tyle.

16. Data: 2013-02-22 11:28:01

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Feb 2013 00:47:52 -0800 (PST), Druch napisał(a):

> Stop agresji i nienawisci na grupie!
> Prosba, staraj sie nie wypowiadac o drugim jako o szmacie i nie opluwac go!

Raczej niewykonalne.
Owszem, zdarza się, ale bardzo sporadycznie.

M.

17. Data: 2013-02-22 11:28:45

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Druch" <d...@...hostingasp.pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> I naprawdę wierzysz, że glob sę dostosuje? Kiedyś poprosiłem grupę, żeby
> nie dyskutowali z globem np wtedy, kiedy propaguje pedofilię i
> kazirodztwo- to grupa niemalże przez aklamację wysłala mnie na drzewo.
> Także- do grupy raczej też nie ma się po co zwracać:-(((

cósz ikselcia ciem nie poslóhała

ja mam globa w kfie od zawsze

18. Data: 2013-02-22 11:29:54

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 12:04, outside <s...@g...com> wrote:

> [...]
>
> To są konsekwecje twojego zażydzania, ty i tobie podobnie tańcowali i
> teraz ludzie o polakach jakie mają mieć zdanie, Hitlerka się zachciało

A mówiłem że antysemita jest antypolakiem, bo psuje w oczach innych
dobre imie polski i polaków, ale nie... chełm szwaba na łeb założyło,
w odbyt krzyż sobie wbiło i syczało żyd i trzęsło się z
nienawiści....tak więc nawet niepoinformowani przechodząc obok zaczeli
pytać ....co to za katolicka kurwa, dlaczego nie na psychiatryku,..a
to naród taki, czyli syf.

19. Data: 2013-02-22 11:36:17

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 12:24, Fragile <s...@o...pl> wrote:
> Dnia Thu, 21 Feb 2013 17:17:22 -0800 (PST), outside napisa (a):

> Jeste taki przewidywalny, glob...
> al mi Ciebie, e a tak nisko upad e .
> Wyzywanie ludzi z powodu ich wyznania/wiary/religii/narodowo ci/pochodzenia
> to zachowanie, kt rego nie jestem w stanie poj . Nie interesuje mnie, czy
> dopuszcza si tego yd, protestant, Francuz czy glob. W swym zachowaniu
> stanowi jedn grup . Grup biednych, nieszcz liwych ludzi ywi cych si
> nienawi ci .
>
> --
> Pozdrawiam,
> M.

Podziękuj Chironom i Duchom z miłosierdziem katolickim na pyskach
skakali, syczeli, żądzą mordu parskali i ty myślisz że ktoś kiedyś
tego zachowania nie nazwie po imieniu.?
Ile razy pisałem że antysemita to antypolak bo psuje imie polaków
zagranicą?. Jakbyście nie syczeli z nienawiści to by teraz ludzie nie
nazywali was w taki sposób. Pokazujesz rynsztok obłudna katolicko
pizdo, bo to wy jesteście oprawcami, a oni śpiewają okupacyjne
piosenki przeciwko oprawcą.

20. Data: 2013-02-22 11:36:27

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Feb 2013 00:43:41 -0800 (PST), Druch napisał(a):

> [...]
> sie na miano antysemity.
> Ten prosty machnizm spowodowal zwolnienie hamulcow moralnych w

Niestety, coraz częściej odnoszę podobne wrażenie, chociaż tak bardzo
chciałabym się mylić.
Smutne to, bo IMO staje się przyczyną mocnych nadużyć.

M.

Już nie ma homków:'(
Nasze nieszczęście
Sondaze wyborcze z Palikotem w tle