Tenis po żydowsku...

91. Data: 2013-03-10 10:37:15

Temat: Re: Tenis po żydowsku...
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

news:513c2c1a$0$1264$65785112@news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Tak. Niemcy tez powinni szanowac wlasny epizod nazistowski, a nie
> odzegnywac sie od niego!

No ale: SZANUJĄ czy ODŻEGNUJĄ się? Tak_naprawdę?

--

Chiron

92. Data: 2013-03-10 10:45:45

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> No ale: SZANUJĄ czy ODŻEGNUJĄ się? Tak_naprawdę?

I weź też pod uwagę, że odpowiedziałem Ci rzeczowo- na Twoją ewidentną
manipulację

--

Chiron

93. Data: 2013-03-10 11:07:15

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> I weź też pod uwagę, że odpowiedziałem Ci rzeczowo- na Twoją ewidentną
> manipulację

Rzekl glowny niedorzeczny manipulant na grupie.

94. Data: 2013-03-10 11:08:27

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> No ale: SZANUJĄ czy ODŻEGNUJĄ się? Tak_naprawdę?

Ty nam powiedz. Na pewno wiesz lepiej.

95. Data: 2013-03-10 16:21:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:513c2c1a$0$1264$65785112@news.neostra
da.pl...

> No ale: SZANUJĄ czy ODŻEGNUJĄ się? Tak_naprawdę?
>
> --
>
> Chiron

Żaden naród nie ma dobrej historii, niemcy przyznają się do swoich
błędów polacy nie potrafią, i niemcy nie powtórzą Firera bo wyciągają
wnioski z historii, tego polacy też nie potrafią, kwitnie antysemityzm
który jest patologią i szkaluje dobre imie narodu. Czysty antypolak
robi wszystko aby obsmarować w oczach świata że polska jest patologią.

96. Data: 2013-03-11 13:12:18

Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 10 marca 2013 05:10:03 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:

Problem w tym ze niektorzy Polacy maja bardzo male poczucie wlasnej wartosci.
Kazdy wady i zalety, natomiast jest czesc osob jakby ze zlamanym kregoslupem, ktorzy
eksponuja do przesady wady lub czesciej - je wymyslaja.

W sumie jest tak - na historię Polski projektuje sie czesto historie wlasnej rodziny.
Jesli ktos nie ma podstaw by byc dumnym ze swojej rodziny, bo np. dziadek byl
szmalcownikiem, to ktos taki moze projektowac historie rodziny na caly kraj.

----
Innym powodem takiego maruderstwa moze byc to ze w okolicach XVI wieku Polska
przestala byc lokalnym mocarstwem. To powoduje ze czesto bylismy najezdzani. To daje
poczucie bezradnosci i malej wiary we wlasne siły.

P.S.
Pamietam jakas dyskusje, gdzie ktos porownywal SS do KGB - to efekt slabej znajomosci
historii, wtedy wiedze czerpie sie na podstawie domyslow, a to prowadzi do kiepskich
wnioskow.

Druch

97. Data: 2013-03-21 12:04:06

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Mar 2013 20:31:38 +0100, Flyer napisał(a):

> In article <1rsm2ibvotnop$.1jw8rztxc6b8h$.dlg@40tude.net>,
> s...@o...pl says...

> W tym wypadku jak najbardziej, bo nie gwizdali

...No... Nie gwizdali... Tylko walili "katolickimi sukami".
Różnicy zdaje się nie zauważasz, i być może nigdy nie zauważysz.
Powodów Twego niezauważania nie chcę rozstrząsać.
Masz do niego pełne prawo :)

> urzędnicy MSZ
> Izraela, ale prości ludzie.

A skąd wiesz, że prości ludzie?
I jakie to ma znaczenie, czy prości, czy nie? Takim stwierdzeniem poniżasz
prostych ludzi. Masz coś do prostych ludzi? Prosty człowiek nie musi być
prostakiem. Często może być bardziej ludzki i empatyczny niż ten rzekomo
'na poziomie'.
Ludzie ubliżali ludziom. W kwestii tak delikatnej jak wiara. Są pewne
granice, Fly. I bez znaczenia dla mnie jest to, czy byli to Żydzi, czy
Francuzi, czy Chińczycy. A że stało się to w Izraelu? No, tak. Stało się
właśnie tam. Skoro stało się tam, to powinno być przemilczane? Skoro w
Izraelu, to OK? Nie, nie jest OK. Nigdzie nie jest OK, i fakt, że miało to
miejsce tam, NIC nie zmienia. Liczą się fakty.
Jestem prawie przekonana, że gdyby w Polsce padały obraźliwe wyzwiska pod
adresem wyznawców innych religii, byłoby o tym głośno. Bardzo głośno.

> I to jest śmieszne.

Nie, to nie jest śmieszne.

> Śmieszne
> dlatego, że Polacy, którzy wszędzie widzą spiski Żydów są
> bezradni wobec nienawiści Żydów. Nasza narodowa mentalność i
> ynteligenckie cechy powodują, że oczekujemy od Żydów nie
> samodzielnych zachowań, ale reakcji/"dyskusji" na nasze własne
> [ich] oskarżanie. Czyli traktujemy ich jako osoby gorszej
> kategorii [protekcjonalnie], na których najniższy w hierarchi
> społecznej cham mógł odreagować swoje żale.

Rozumiem, że piszesz tu o sobie?
Lub o ludziach, z którymi masz styczność? Smutne to.
Mnie w taką "zabawę" nie wciągniesz. Nic i nikt mnie nie zmusi do
traktowania Żydów jako "osoby gorszej kategorii". Żałosne.

Ktoś kiedyś tu napisał coś takiego:
"Zaprzeczam wrednie negatywnemu i
kłamliwemu formułowaniu sądów, mającemu wywołać w nas poczucie
niższości [a więc przynajmniej podświadomie osoba tworząca taki
komunikat chce "kogoś" ukarać, więc jest toksyczna, bo nie umie
formułować sądów wprost, ale robni to naokoło i w taki sposób,
żeby komuś dokopać]."
Myślisz, że miał rację?

> Bezsilność - tego Polsce potrzeba, żeby wymazać 2 wieki
> ogłupiania społeczeństwa ynteligenckim dowodzeniem, że "gdyby
> nie X, to Polska ..."

Jak również nikt i nic nie zmusi mnie do traktowania Polaków jako "ludzi
gorzej kategorii". Sorry.

M.

98. Data: 2013-03-21 14:15:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Mar, 13:04, Fragile <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> traktowania yd w jako "osoby gorszej kategorii". a osne.
>
> Kto kiedy tu napisa co takiego:
>  "Zaprzeczam wrednie negatywnemu i
> k amliwemu formu owaniu s d w, maj cemu wywo a w nas poczucie
> ni szo ci [a wi c przynajmniej pod wiadomie osoba tworz ca taki
> komunikat chce "kogo " ukara , wi c jest toksyczna, bo nie umie
> formu owa s d w wprost, ale robni to naoko o i w taki spos b,
> eby komu dokopa ]."
> My lisz, e mia racj ?

> Jak r wnie nikt i nic nie zmusi mnie do traktowania Polak w jako "ludzi

Niestety ale polacy są pośmiewiskiem europy i to sami polacy tak
siebie pokazali ,mamy 21w, a tu kwitnie obciach ze średniowiecza,
gdzie się powtarza coś co rozum, myślenie , udowodniono dawno za
szkodliwe.

99. Data: 2013-03-21 14:34:01

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem moim zdaniem polega RÓWNIEŻ na tym, że Ty, Fragile,
w sposób dość typowy dla swojskiej grupy ludzi wpadasz w _amok_,
_histerię_, kiedy dochodzi to czegoś, co bym nazwał 'zestawienie
treści religijnych z seksualnymi'.

Najciekawsze w tym wątku jest właśnie Twoje zacietrzewienie i
nagromadzenie 'niewidzialnych' sprzeczności po tym, jak ktoś
tam gdzieś na innym końcu świata wcisnął dwa guziki jednocześnie
"katolik" oraz "suka".

Żeby nie było - nie, to nie jest normalne i chwalebne, żeby
wyzywać z trybun sportowców od 'katolickich suk'.

Ale nie jest też normalna Twoja reakcja jadąca ogólnie po żydach.
U nas na stadionach codziennie dochodzi do wyzywania przeciwników od
kurw, chuji i wszystkiego co najlepsze. I tak już jest. Nie ma się
o co bić i z kim.

Ale jak ktoś dodał do tego 'katolik' - ooo, to już trzeba krucjaty w
obronie czci rzeczy swiętych ...

100. Data: 2013-03-21 14:46:18

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony"

>Ale jak ktoś dodał do tego 'katolik' - ooo, to już trzeba krucjaty w
>obronie czci rzeczy swiętych ...

Krucjaty w towarzystwie etatowych tutaj rasistów, dla których nie mają
znaczenia ani fakty ani logika. Są w stanie do swoich fobii nagiąć każdą,
nawet szwedzką rzeczywistość :).

pzdr
olo

Już nie ma homków:'(