Re: Tenis po żydowsku...

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 23 Feb 2013 07:21:52 -0800 (PST)
Subject: Re: Tenis po żydowsku...
From: outside <s...@g...com>

On 23 Lut, 15:12, Fragile <s...@o...pl> wrote:
> Dnia Sat, 23 Feb 2013 05:22:18 -0800 (PST), outside napisa (a):

cinews:23278ca8-341c-4d46-876b-b2946ad70392@n6g2000v
bf.googlegroups.com...

> [...]
> krytykowa am katolik w. Poniewa swoje opinie opieram tylko i wy cznie na
> zachowaniach jakie ludzie prezentuj . A Ty powtarzasz wci swoje utarte
> sloganiki, jak ko z klapkami na oczach.... 'Wy, was, katolickie szmaty,
> katolickie suki'... No c , to wiadczy o Tobie.
> Jak to olo uj ? "Paranoje s nieuleczalne". Co do nieuleczalno ci paranoi
> ma racj , co do Ciebie - nie wiem. Ja Ci diagnozy nie b d stawia .
> I nie b d wali uog lnieniami w Twoj stron , cho Ty w moj nie masz z
> tym najmniejszego problemu. Mi ego weekendu, glob.

Brak równowagii psychicznej objawia się tym, że w twoim domu non stop
syczą... żyd, a ty tego nie dostrzegasz, to ci nie przeszkadza.
Twój umysł odleciał w tezy o tym że katolik jest dobry i nie
przyjmuje rzeczywistości , tego że ci twoi katolicy zaflugali każdy
murek w twoim domu - jebać żydów.
Osoba niezrównoważona nie dostrzega co się wokół niej dzieje i nie
widzi własnych zachowań.
Drugim przykładem jest Chiron, który mówi o miłość bliźniego, a non
stop syczy z nienawiści.
Ludzie widzą jak skręca się w drgawkach, ale on tego nie widzi, jego
tezy są daleko od jego zachowania.
Takie zachowanie pokazuje już chorą psychikę, zaczyna się od obłudy,
gdy się perfidnie zaprzecza rzeczywistości, umysł nie jest
kompatybilny z zachowaniem .
I Ja i olo próbował ci pokazać, że aby być obiektywnym, to muszisz
zobaczyć nie tylko żydów obrażających, ale i polaków obrażających, a
ty polaków jednym maznięciem uniewinniłaś i tendencyjnie skazałaś
żydów.
Ci którzy zwracali ci na to uwagę zawyłaś swoją agresywną katolicką
histerią, bo ciebie prawda obraża.
Takiej osoby nie da się szanować, sama pokazałaś że na szacunek nie
zasługujesz, to co chcesz od globa.? Czepiła się teraz globa
obrzydliwe babsko.