Tepy ostry bol w klatce..

1. Data: 2001-08-17 20:37:28

Temat: Tepy ostry bol w klatce..
Od: "Ice" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Moj kolejny post :P
Czasem odczuwam bardzo silne bole w klatce piersiowej, cos jakby mi sie cos
tam wbijalo. Czasem na ulicy , czasem w domu... czasem w roznych miejscach
bez reguly. Nie trwa to dlugo.. Czy to jest nerwica czy serce ?
--
Ice

Prawda jest virusem zatruwajacym nasze dusze

PS> Czy kawa uzaleznia ? Uwielbiam kawe i pije ja w duzych ilosciach nie
umiem przestac.. ( powaznie ).

2. Data: 2001-08-17 21:09:39

Temat: Re: Tepy ostry bol w klatce..
Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czasem odczuwam bardzo silne bole w klatce piersiowej, cos jakby mi sie cos
> tam wbijalo. Czasem na ulicy , czasem w domu... czasem w roznych miejscach
> bez reguly. Nie trwa to dlugo.. Czy to jest nerwica czy serce ?

Bol jest tepy czy ostry?
Umiejscowiony w punkcie czy rozlany?
Czy potrafisz dokladniej okreslic jego polozenie?
Czy promieniuje w ktoras strone?
Pojawia sie nagle czy powoli?
Ustaje nagle czy powoli?
Czy zwiazany jest z wykonanym wczesniej wysilkiem lub spozywanym pokarmem?

Odpowiedz - moze ktos ci pomoze

Cranio

3. Data: 2001-08-18 11:25:41

Od: "Ice" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bol jest tepy czy ostry?

Raczej ostry

> Umiejscowiony w punkcie czy rozlany?

Hm to cos jakby wbijanie sobie noza w klatke... ale to czuc tak jakby np.
cala klatka... Cie bolala...

> Czy potrafisz dokladniej okreslic jego polozenie?

Nie

> Czy promieniuje w ktoras strone?

Nie wiem

> Pojawia sie nagle czy powoli?

Nagle i to jest najgorsze

> Ustaje nagle czy powoli?

Po jakims czasie przechodzi. Nie umiem powiedziec, czy nagle.
> Czy zwiazany jest z wykonanym wczesniej wysilkiem lub spozywanym pokarmem?

Nie umiem okreslic. Ale zdarza mi sie to w domu jak i w czasie np. spaceru
( raczej szybkiego ) ide np. do szkoly.

4. Data: 2001-08-18 14:28:10

Od: "Sebastian \"Wasyl\" Karczewski" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja napiszę o swoich objawach:

Średnio raz na miesiąc miałem nagłe ostre bóle w okolicy mostka. Nie mogłem
leżeć (chyba, że z całej siły naciskałem pięścią w tym miejscu)... Zazwyczaj
ból rano mijał... Pewnego razu Rodzice przez przypadek to zauważyli i u
lekarza okazało się, że mam ZAPALENIE MIĘŚNIA SERCOWEGO...

Moja propozycja: NATYCHMIAST DO LEKARZA !!!!

Chodzisz do szkoły, a u mnie to było na tle nerwowym...

CHŁOPIE NIE CZEKAJ, IDŹ DO LEKARZA !!!

--
Sebastian Karczewski [ w...@w...pl ]
// w...@p...com // GG: 443264 // ICQ: 10010491 //

5. Data: 2001-08-18 15:11:27

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Po jakims czasie przechodzi. Nie umiem powiedziec, czy nagle.
> Nie umiem okreslic. Ale zdarza mi sie to w domu jak i w czasie np. spaceru

Bol moze pochodzic z kregoslupa, serca, watroby lub w ogole drog zolciowych i
wielu innych narzadow. Objawy, ktore opisales sa na tyle niecharakterystyczne,
ze najlepiej zrobisz udajac sie do lekarza pierwszego konfliktu. On obejrzy
cie, zleci badania dodatkowe i wtedy... zobaczymy.
Cranio

efekt zmeczonych oczu...
Tradzik rozowawy
antybiotyk
Zabiegi zwiazane z cellulitem - promocja !
Vilcacora