Termin badania 9.08.2006.......no coment......

1. Data: 2006-02-17 13:53:27

Temat: Termin badania 9.08.2006.......no coment......
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak obejść termin badania na 9.08.06 do specjalistycznej kliniki w
Piekarach
Śląskich, nie dając łapówki pazernym lekarzom, którzy tylko na to czekają ?.

Wiem iż można załatwić szybszy termin wizyty, i ominięcie kolejki
poprzez przyjęcie przez specjalistę
pacjenta na dyżurze, tylko po wcześniejszym wręczeniu specjaliście
"koperty", podczas wizyty
w swoim prywatnym gabinecie.

Czy znajdzie się jakaś przyjazna dusza która pomoże rozwikłać ten
problem ?.

P.S. Czy ktoś nie ma czasami pod ręką jakiejś porządnej bomby, najlepiej
jakiejś atomówki, która by wystarczyła
do rozwalenia w pył całego systemu lecznictwa NFZ.... ?

I jeszcze jedno: przeliczając zarobki statystycznego Polaka
biorący 1000 zł na rękę Netto, który odprowadza
składki rocznie: 330zł*12 miesięcy = 3960 zł rocznie, płacąc
przeróżnym złodziejom typu ZUS, NFZ, Urząd
Skarbowy. To wcale nie jest taka mała kwota. Mając taką kwotę
pomnożoną przez ilośc lat pracy, można by
było swobodnie opłacić leczenie, nawet w takiej klinice jak w
Piekarach.....
A tak to ani pieniędzy, ani leczenia..........

2. Data: 2006-02-17 14:06:55

Temat: Re: Termin badania 9.08.2006.......no coment......
Od: " " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamiast odpowiedzi, bo mam ten sam problem i mnie szlag trafia:
16

09

MOże by jakiś wiec , bo inaczej to chyba tylko już zostają sposoby czysto
bandycjkie..

3. Data: 2006-02-17 15:10:24

Od: "sq1euo" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomościŁ

> [...]
> było swobodnie opłacić leczenie, nawet w takiej klinice jak w
> Piekarach.....
> A tak to ani pieniędzy, ani leczenia..........

No ja to tlumacze od ladnych paru lat,..ale niewiele osob to rozumie
niestety

Jarek (SQ1EUO) - V740 B230F + LPG (1988)
s...@w...pl
s...@s...pam.szczecin.pl
GG: 1277234

4. Data: 2006-02-17 16:48:36

Od: " chory" <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

(sorry, tekst poszedł początkowo jako nowy wątek i do tego z błędami,
to jest wersja poprawna):
Jestem PRZECIW prywatnej służbie zdrowia z kilku przyczyn:
1. Jej poziom jest niższy , i zawsze będzie niższy, bo kontralna nad tym
systemem jest słabsza.
2. Fakt czy się rozchoruję i kiedy jest nie do przewidzenia, większość ludzi
woli system, w którym gdy złamie nogę nie musi myśleć o wydatkach.
3. W systemie związanym z ubezpieczeniami, nawet prywatnymi,
klient "ubezpieczony" jest ZAWSZE gorzej traktowany od klienta z pieniędzmi.
Bo klient ubezpieczony już zapłacił, przychodnia pieniądze już wzięła, więc
teraz jeśli ma wybrać pacjenta który dodatkowo zapłaci, albo ubezpieczonego
wybierze ZAWSZE tego z pieniędzmi NIE ubepieczonego.
To jest korupcja, ale to jest faktem.
Jedyna metoda to CAŁKOWITA LIKWIDACJA PRYWATNEJ SŁUŻBY ZDROWIA.

5. Data: 2006-02-17 16:51:59

Od: deberg <"deberg[nospam]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

I tak jest w Kanadzie chyba :)

6. Data: 2006-02-17 17:04:07

Od: deberg <"deberg[nospam]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

No comment?
To po co komentujesz..?
Chcesz się dostać do ośrodka, który słusznie czy nie, ale jest uznawany
za jeden z lepszych w Polsce. Dużo ludzi chce tego samego więc jest
kolejka. Chcesz szybciej to płacisz. Tak jest wszędzie na świecie i ze
wszystkim.
Wkurwiają mnie takie posty bo to tak jabyś pisał o mnie :) W przychodni
kolejkę mam do czerwca ale jak ktoś chce się leczyć u mnie i w krótszym
terminie to może przyjść prywatnie do gabinetu. Nie jestem w stanie
przyjmować więcej pacjentów w przychodni bo mam na to tylko 6 godzin
tygodniowo a i tak liczba pacjentów dochodzi do 55. Chciałbyś być badany
5 minut. Nie można zwiększać ilości pracy bez obniżenia jej jakości.
C'est la vie. I tak jest z drugiej strony lustra.

A co do w pełni prywatnej służby zdrowia, to ciekawe czy po 20 latach
zbierania na koszty leczenia byłoby Cię stać na przeszczep trzustki,
leczenie sepsy, czy dobrego urazu wielonarządowego. A i pamiętaj, że
jeszcze musisz zapłacić za te kilkanaście milionów co nic nie płacą. Co
prawda obecny system też jest fatalny..

7. Data: 2006-02-17 17:12:17

Od: " chory" <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tak jest w Kanadzie chyba :)
W tym zgniłym kapitaliźmie? :)

No to zlikwidujmy prywatną służbę zdrowia. Będzie lepiej.
A likwidacja prywatnej służby zdrowia wydaje się dziecinnie prosta.

8. Data: 2006-02-17 17:19:49

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to zlikwidujmy prywatną służbę zdrowia. Będzie lepiej.
> A likwidacja prywatnej służby zdrowia wydaje się dziecinnie prosta.

I prywatne sklepy!!!!!!!!! obowiązkowo!!!!!!!!!!
;)
A.

9. Data: 2006-02-17 17:40:39

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> leczenie sepsy, czy dobrego urazu wielonarządowego. A i pamiętaj, że
> jeszcze musisz zapłacić za te kilkanaście milionów co nic nie płacą. Co

Ach ci wredni pacjenci, tylko wkurwiają wspaniałych lekarzy. Po co oni
wogóle są?.
Najlepiej by było jak by wogóle ich nie było. Kasa by leciała do kieszonki,
a tak to
trzeba się z tą bandą użerać. Ale mamy na nich sposób. Jak nas bardizej będą
wkurwiać,
to im bedziemy walić terminy na 12,12,2012 che,che. Sami pozdychają ....

P.S. Najlepiej dwie atomówki, albo trzy.....żeby nic nie zostało.....

Dr.Endriu
http://nmp1.w.interia.pl
n...@i...pl

10. Data: 2006-02-17 18:00:34

Od: deberg <"deberg[nospam]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Człowieku, nie wiem.. Ja tam nie zaznaczam sobie terminów, mam od tego
rejestrację. A że długie..? No i co ja mam na to poradzić..? Zdarza mi
się pracować po godzinach za darmo ale nie będę tego robił w przychodni.
Jak mnie fundusz zatrudni dodatkowo za sensowną stawkę to będę pracował
dodatkowo i przyjmę więcej. To proste.
Idź wyładuj swoją frustrację gdzie indziej.

Koncentrator tlenu w Warszawie
gdzie kupie Clindamycyne??
Ku przestrodze osobom pijącym...
suche powietrze