Termin odpowiedzi spółdzielni mieszkaniowej na pismo

1. Data: 2006-07-13 18:41:58

Temat: Termin odpowiedzi spółdzielni mieszkaniowej na pismo
Od: "Przemolo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile czasu ma spółdzielnia mieszkaniowa na odpowiedź na pismo członka
spółdzielni? z jakiej ustawy to wynika?

2. Data: 2006-07-13 18:57:04

Od: "Jater" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dolacze sie do pytania i jeszcze rozszerze co mozna zrobic dalej jak
spoldzielnia olewa i unika odpowiedzi?? Gdzie kierowac skargi?? Czy zostaje
tylko sad??

3. Data: 2006-07-13 19:00:21

Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jater napisał(a):
> Ja dolacze sie do pytania i jeszcze rozszerze co mozna zrobic dalej jak
> spoldzielnia olewa i unika odpowiedzi?? Gdzie kierowac skargi?? Czy zostaje
> tylko sad??

Rada Nadzorcza
Walne Zgromadzenie Członków
Najbliższa Parafia
Modły do Najwyższego

Sąd nie zajmuje sie skargami na Spółdzielnie :(

--
spp

4. Data: 2006-07-13 19:23:12

Od: "Jater" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Sąd nie zajmuje sie skargami na Spółdzielnie :(

Zgadza sie:) Sad w znaczniu walki o konkretna sprawe chodzilo mi.

5. Data: 2006-07-14 05:54:47

Od: "Marcin P." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile czasu ma spółdzielnia mieszkaniowa na odpowiedź na pismo członka
> spółdzielni? z jakiej ustawy to wynika?

określa to statut spółdzielni a wynika to z prawa spółdzielczego, z reguły
na pismo odpowiadają po miesiącu ale mogą tez po dwóch miesiącach i po
czterech, wszystko zależy od tego ile post-komuchów zostało we władzach i
jak mało członków chodzi na walne zebrania

6. Data: 2006-07-16 09:43:26

Od: "Przemolo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin P." <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> określa to statut spółdzielni a wynika to z prawa spółdzielczego,

Prześledziłem Ustawę prawo spółdzielcze ale nie widzę tam nic na ten
temat...

domek nad morzem
akcesoria feng shui
Zmywarka - wyskakująca kostka