Re: Termometr douszny-który?

1. Data: 2008-09-08 18:39:42

Temat: Re: Termometr douszny-który?
Od: "k...@o...pl" <k...@o...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

> Wybor zawezilem do dwóch modeli SOHO th809 i Braun irt4520.

Witam!

Osobiscie posiadam ww brauna. Zostal zakupiony na niemieckim ebayu za
niecale 40euro lacznie z przesylka.
Jakosc wykonania + funkcjonalnosc bez zarzutu. Kilkoro znajomych posiada
rowniez ten model, gdzie sluzy im do pomairu temp. u swoich pociech, gdy
lapna jakies przeziebienie itp.. Nie slyszalem zeby, ktos byl z niego
niezadowolony.
Uwazam ze taki zakup, to raczej na dlugie lata, wiec mysle ze warto
zainwestowac w cos dobrego.

Pozdrawiam
KM

2. Data: 2008-09-09 08:03:33

Od: "Pelos" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "k...@o...pl" <k...@o...pl.nospam> napisał w wiadomości

> [...]
> niezadowolony.
> Uwazam ze taki zakup, to raczej na dlugie lata, wiec mysle ze warto
Tez mam brauna. rozrzut potrafi byc +/- 0.2 stopnia przy pomiarach.
To i tak niewiele przy elektronicznych a pomiar jest robiony bardzo szybko.
Kup tanszy to bedziesz kupowac dwa razy. Przetestowany na sobie.
Ja kupowalem na Allegro.

--
Pelos

ile za montaż podbitki?