Termostat c.o. się blokuje?

1. Data: 2005-10-26 04:58:00

Temat: Termostat c.o. się blokuje?
Od: ab <a...@i...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dziwne zachowywanie się termostatu w grzejnikach c.o.
Termostat ma skalę: kreska, gwiazdka, kropka, 1..5 i na końcu
kreska. Podaję, bo a nuż ma to znaczenie. Przy wietrzeniu
zakręcam termostat do tej minimalnej kreski, czyli całkowicie.
Po zamknięciu okna odkręcam na 3 i niestety, ale grzyjnik
pozostaje nadal zimny, nawet przez kilkanaście godzin, dopóki
się nie wkurzę i nie odkręcę na full. Tymczasem, gdy po
wietrzeniu odkręcę termostat na 5, poczekam aż się pojawi w
grzejniku ciepło i skęcę do 3 to trójka utrzymuje ciepło.
Co jest grane? Dziwne, bo wszystkie tak mają. Wina termostatu,
jakiś błąd w jego konstrukcji?

2. Data: 2005-10-28 05:23:40

Temat: Re: Termostat c.o. się blokuje?
Od: ab <a...@i...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trójka utrzymuje ciepło. Co jest grane? Dziwne, bo
> wszystkie tak mają. Wina termostatu, jakiś błąd w jego

Skoro nikt nie wie co jest grane to proszę przynajmniej o
informacje, jak się przy takich operacjach zachowują inne
termostaty.

3. Data: 2005-10-28 06:01:03

Od: cheetah <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ab napisał(a):

> Skoro nikt nie wie co jest grane to proszę przynajmniej o
> informacje, jak się przy takich operacjach zachowują inne
> termostaty.

Mam pozakladane HEIMEIERy i utrzymuja prawidlowa temerature w
pomieszczeniu niezaleznie czy przedtem byly w polozeniu na full czy na *.

4. Data: 2005-11-03 07:40:18

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

ab napisał(a):

> [...]
> grzejniku ciepło i skęcę do 3 to trójka utrzymuje ciepło.
> Co jest grane? Dziwne, bo wszystkie tak mają. Wina termostatu,

Mogę się mylić, ale stawiam na źle dobraną głowicę termostatyczną do
wkładki zaworowej.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

5. Data: 2005-11-04 06:35:04

Od: ab <a...@i...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mogę się mylić, ale stawiam na źle dobraną głowicę
> termostatyczną do wkładki zaworowej.

Czyli co, czeka mnie wymiana termostatów?

6. Data: 2005-11-04 07:03:22

Od: cheetah <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ab napisał(a):

> Czyli co, czeka mnie wymiana termostatów?

Wymien na probe narazie tylko jeden.

Usuwanie politury ze starych mebli
kupowanie mebli na ślepo
LUSTRO
Układanie terakoty w karo szukam instrukcji
Interdom