Termowentylator

1. Data: 2002-09-19 08:16:42

Temat: Termowentylator
Od: SQBI <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktory najlepszy do ogrzania pokoju?

1. Data: 2002-09-19 08:34:53

Temat: Re: Termowentylator
Od: fix <f...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

SQBI wrote:

> Ktory najlepszy do ogrzania pokoju?

W Muratorze 9/2002 jest kilka stron o dostępnych na rynku
termowentylatorach.
f...@t...net.pl
/~\ The ASCII
\ / Ribbon Campaign
X Against HTML
/ \ Email!

1. Data: 2002-09-19 08:55:27

Od: SQBI <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

fix wrote:

>W Muratorze 9/2002 jest kilka stron o dostępnych na rynku
>termowentylatorach.
>Pozdrawiam

A ktory polecacie?

1. Data: 2002-09-19 10:24:58

Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Sep 2002 08:55:27 GMT, SQBI <s...@p...onet.pl> wrote:

>A ktory polecacie?

Nie wiem jakie tam sa opisane ale ja kupilem w tamtym roku na jesieni
grzejnik konwektorowy z wentylatorem Delonghi. Widzialem takie same
polskie. Chcialem dogrzewac pokoj ze wzgledu na dziecko zanim bedzie
uruchomione c.o. Grzejnik ma 2 poziomy mocy (moc calkowita 2kW) z tym
ze na jednym poziomie wlacza sie wentylator. Poziomy mozna wlaczac
dowolnie (osobno/razem). Posiada rowniez termostat oraz regulacje temp
(przy ktorej sie wylaczy), co bylo dla mnie wazne ze wzgl na dziecko i
utrzymanie temp.w nocy. Wentylator jest b. cichy, nie slychac go w
nocy. Oprocz tego wybierajac grzejnik zwracalem uwage by elementy
grzewcze nie byly dostepne dla dziecka (odpowiednio gleboko
zanontowane w obudowie). Dalem 230zl (polskie chodza cos kolo 130?)

Pozdrawiam
Dlugi

Pralka Whirlpool
Jak zmyc klej po zdarciu oklein na meblach
Pomocy fachowcy w sprzątaniu poremontowym!!
programator do gniazdka - pytanie
czyszczenie elewacji ?!