Terry Schiavo

11. Data: 2005-03-24 03:13:04

Temat: Re: Terry Schiavo/Daria/Aneta
Od: w...@c...ca (wszebor) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Aneta" <a...@w...pl>
> Wszeborze, z Dari? to nie tak ?atwo, ona nie jest bezpieczna umys?owo, nie
> proponuj? zaczynac z ni? dyskusji;)...

Aneta , zawod nauczyl mnie rozmowy z wariatami -
wszebor

12. Data: 2005-03-24 03:30:06

Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@c...ca (wszebor) napisał(a):

> [...]

Gdybys mial rzeczywiscie zawod medyczny nigdy nie nazwalbys psychicznie
chorych ludzi wariatami.

To ty, jak sie wydaje, jestes ociezaly umyslowo.

13. Data: 2005-03-24 03:48:04

Temat: Re: Terry Schiavo/Daria/
Od: w...@c...ca (wszebor) szukaj wiadomości tego autora

> Gdybys mial rzeczywiscie zawod medyczny nigdy nie nazwalbys psychicznie
> chorych ludzi wariatami.
>
> To ty, jak sie wydaje, jestes ociezaly umyslowo.
Dario - nalezy odroznic czlowieka chorego psychicznie -do tej grupy nie
zaliczam Ciebie-
od czlowieka wariata.
Rzeczywiscie jestem ociezaly i dlatego ide sobie spac.
wszebor

14. Data: 2005-03-25 14:39:06

Temat: Re[2]: Terry Schiavo/Daria/Aneta
Od: k...@g...pl (Beherit) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Daria,

W Twoim liœcie datowanym 24 marca 2005 (04:30:06) mo?na przeczytaae:

D> w...@c...ca (wszebor) napisa?(a):

patrze i patrze [ale moze nie tu patrze gdzie trzeba...] ale nie widze
zeby wszebor gdzies mowil ze ma zawod medyczny... :>

--
Pozdrowienia,
Beherit

--
Gra? razem z Jimim Hendrixem i King Crimson! Jego utwory bij? rekordy popularno?ci
Beatlesów i Sinatry! Legendarny Gordon Haskell - 10.04 w Polsce!

Depresja
progestageny, a gestageny
czy to mozliwe? NIKT nie wie? 8-O
endokrynolog w krakowie