Tesco - Gocław - Warszawa

1. Data: 2005-12-20 19:29:59

Temat: Tesco - Gocław - Warszawa
Od: "Domek" <d...@w...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktoś orientuje się na jakim etapie jest sprawa z Tesco na osiedlu Iskra
budowanym przez Mostostal? Ciekawi mnie to bardzo, gdyż kupiłem u tych
oszustów mieszkanie. Jak chcieli wyciągnąć pieniądze, to ani słowa nie
wspomnieli o planowanym supermarkecie, a teraz 'udają głupa' i opowiadają
bajki, że muszą być elastyczni, że rynek się zmienia, itp... itd... Ja już
wtopiłem kasę i nie wiem, jak to się dalej potoczy. Teraz mogę tylko ostrzec
innych: UWAŻAJCIE NA MOSTOSTAL!!!
Dominik
Wawa

2. Data: 2005-12-21 21:54:07

Temat: Re: Tesco - Gocław - Warszawa
Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Domek wrote:

> [...]
> wtopiłem kasę i nie wiem, jak to się dalej potoczy. Teraz mogę tylko ostrzec

Ale to bardzo dobrze, że będzie tam jakiś sklep. Obecnie jest wybór w
postaci dziadowskiej Biedronki, brudnego Geanta i złodziejskich sklepów
osiedlowych.

--
Filip.

3. Data: 2005-12-21 22:47:58

Od: "yahu" <y...@w...aster.totez.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale to bardzo dobrze, że będzie tam jakiś sklep. Obecnie jest wybór w
> postaci dziadowskiej Biedronki, brudnego Geanta i złodziejskich sklepów
> osiedlowych.

Tiaaaa, pewnie, kupuj u zachodnich wlascicieli... tiaa pewnie i potem
narzekaj ze u naszych jest drozej... az zdechna...

ostatnio doszedlem do bardzo waznego wniosku, a mianowicie jesli kupujemy w
Geat'ce, carrefourze czy innym hipermarkecie oddajemy nasze pieniadze
"FRANCUZOWI", a francuz wyda u swoich we francji... przeciez tutaj nie
mieszka... natomaist kupujac nawet ciut drozej u naszego sklepikarza,
wplacamy pieaniadze POLAKOWI, ktory te pieniadze potem wyda bycmoze u NAS !
Czyli ja dam zaroibc jemu, a on mi... a hurtowania bedzie mogla mu dac
lepsze ceny jesli obrot bedzie mial wiekszy... niestety musialoby to
nastapic masowo - odejscie od kupowania u "francuzow" i przesiadka na nasze
sklepiki, ktore jednak jeszcze nie potrafia handlowac i isc na ilosc, a nie
maksymalna marze... :-\ smutne to, ale wynika z pazernosci i miernym pojeciu
o handlu.

Pozdrawiam
Jasiek

4. Data: 2005-12-22 09:57:42

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Tiaaaa, pewnie, kupuj u zachodnich wlascicieli... tiaa pewnie i potem
> narzekaj ze u naszych jest drozej...  az zdechna...

Nie sądzę, by w dzisiejszym świecie miało to jakikolwiek sens, poza szczuciem
jednych na drugich. Po pierwsze, te supermarkety zatrudniają wielu ludzi, a
także zaopatrują się w dużej mierze w Polsce. Po drugie mali sprzedawcy też
handlują produktami z zagranicy (na marginesie - wolisz polskie wino, czy
francuskie?). Po trzecie my też eksportujemy swoje towary, więc nie powinniśmy
promować takich postaw. Po czwarte wreszcie, supermarkety wcale nie są
bezpośrednim konkurentem dla małych sprzedawców. Weźmy przykład z Gocławia: po
poranne bułki i tak pójdę do sklepiku, a nie do Geant. Podobnie z gazetą,
piątkowym winem czy kwiatami dla żony.
pozdrawiam
Jarek

5. Data: 2005-12-22 16:55:26

Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

yahu wrote:

> Tiaaaa, pewnie, kupuj u zachodnich wlascicieli... tiaa pewnie i potem
> narzekaj ze u naszych jest drozej... az zdechna...

Nie mam zamiaru jesc przeterminowanego zarcia w imie patriotyzmu.

--
Filip.

6. Data: 2005-12-22 18:29:12

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yahu" <y...@w...aster.totez.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mieszka... natomaist kupujac nawet ciut drozej u naszego sklepikarza,
> wplacamy pieaniadze POLAKOWI, ktory te pieniadze potem wyda bycmoze u NAS

Rozumiem, że proponujesz też wprowadzić getto ławkowe?
Jak na Weszpolaka to kiepsko się polszczyzną posługujesz ...

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

7. Data: 2005-12-22 20:47:00

Od: "yahu" <y...@w...aster.totez.pl> szukaj wiadomości tego autora

NAS

> Rozumiem, że proponujesz też wprowadzić getto ławkowe?
> Jak na Weszpolaka to kiepsko się polszczyzną posługujesz ...

Oj stary troszeczke przesadzasz, literowki sie zdazaja kazdemu.
Nie mam w zadym wypadku zadnych politycznych ukierunkown, wyciagnalem po
prostu takie wnioski z moich przemyslen i zdrowej logiki.

Pzodrawiam
Jasiek

8. Data: 2005-12-22 20:48:47

Od: "yahu" <y...@w...aster.totez.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam zamiaru jesc przeterminowanego zarcia w imie patriotyzmu.

hahhaha.... a w markecie masz zawsze najswiezsze...

Poza tym jak kazdy by kupowal w malym sklepie, to towar by sie bardzo szybko
wymienial i tutaj kolko sie zamyka. Mam na osiedlu sklepik (Goclawiu) gdzie
maja bardzo swieze produkty, dbaja o ich jakosc i sto razy bardziej wole
kupic u nich niz w jakimkolwiek supermarkecie.

Pzodrawiam
Jasiek

9. Data: 2005-12-22 20:58:07

Od: "yahu" <y...@w...aster.totez.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednych na drugich. Po pierwsze, te supermarkety zatrudniają wielu ludzi,
> także zaopatrują się w dużej mierze w Polsce.

Chcialbys pracowac w supermarkecie ?
Sproboj znam, kilka osob, ktore pracowaly jak niewolnicy w supermarketach...
Taka postawa przyczynia sie do coraz wiekszych podzialow w spoleczenstwie,
na tych _bardzo_ bogatych i tyh _bardzo_ biednych... Bogaty bedzie mogl w
takim momencie zatrudnic jakiegokolwiek "biedaka" na najgorszych warunkach
jakie tylko beda zapewniane przez prawo, bo inaczaj on zginie...

> [...]
> handlują produktami z zagranicy (na marginesie - wolisz polskie wino, czy
> francuskie?). Po trzecie my też eksportujemy swoje towary, więc nie

Ale mi nie chodzi o konsumpcje tylko polskich towarow, tylko o wspieranie
polskich handlowcow. Nie zamierzam nikomu wmawiac, ze trzeba kupowac polskie
produkty, trzeba kupowac te dla nas lepsze/bardziej odpowiadajace, ale u
Polaka a nie Francuza, czy Belga. Nic do nich nie mam i sa to bardzo
zyczliwi ludzie umiejacy robic interesy.

> [...]
Gocławia: po
> poranne bułki i tak pójdę do sklepiku, a nie do Geant. Podobnie z gazetą,

Ale po duze zakupy bedziesz pewnie pedzil do marketu, bo zaoszczedzisz
kilka(nascie) zlotych.
Zauwaz, ze przy sprzedazy w ilosciach hurtowych (taka odbywa sie w
sueprmarketach) taki handlowiec jest w stanie wytargowac nizsze ceny u
producena, przez co kupi taniej, sprzeda taniej i wykonczy mniejszego...
wiem takie sa prawa rzadzace wolnym rynkiem, ale osobiscie wolalem wydac
kilkadziesiat wiecej zlotowek na farby w malym sklepie niz w duzej sieci
handlowej. w rezultaniecie jak opowiedzialem moja teorie sprzedawcy dostalem
na tyle duzy upust, ze prawie pokrylo sie to z cena z marketu.

Pzodrawiam
Jasiek

10. Data: 2005-12-22 21:02:28

Od: "yahu" <y...@w...aster.totez.pl> szukaj wiadomości tego autora

NAS

> Rozumiem, że proponujesz też wprowadzić getto ławkowe?
> Jak na Weszpolaka to kiepsko się polszczyzną posługujesz ...

A tak w ogole to chyab Twoj nick wszytko o Tobie mowi...

Pozdrawiam
Jasiek

Deska bidetowa ??
Warszawa, Architekt wnętrz poszukiwany
zarysowane płytki klinkierowe
dopieszczanie starego domu - kilka pytan
Gniazdka łazienkowe podwójne