Re: Test przymiotnikowy ACL

From: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Test przymiotnikowy ACL
Date: Tue, 29 Aug 2006 20:16:09 +0200

Dnia Tue, 29 Aug 2006 18:45:30 +0200, vonBraun napisał(a):

> Kiedyś trafiłem ciekawe badania o tej metodzie
> ID=<dbqgf9$1sbq$1@news2.ipartners.pl>

Z tego samego testu Rorschacha różni psycholodzy wyciągają różne wnioski,
w zasadzie można odczytać co "wyobraźnia podpowie" , zresztą z innych
testów podobnie. Innymi słowy korelacja interpretacji wyników roznych
psychologów dla tego samego testu jest nieistotna statystycznie.
JeT pisał o poziomie ufności, ale na jedno wychodzi.

> Jedną z rzeczy, które są tu nie do podrobienia jest wielość punktów
> widzenia tej samej rzeczy - dla mnie osobiście jest to w istocie
> dość inspirujące.

Dla mnie też, ale ty masz z tego jeszcze kasę ;)
Skoro jednak są chętni Ci płacić to ich wola.

> Pytanie to zawiera zbyt wiele jawnych i ukrytych założeń związanych
> z wizją tego w jaki sposób wykonuję swój zawód, czym się
> zajmuję itp, niestety fałszywych.

Oj chyba się wymigujesz, ale przecież Cię nie zmuszę do odpowiedzi ;)

bb$....@4...net

Czyżbyś sugerował mi niekonsekwencję?
O JeT-cie napisałem szerzej w dwóch miejscach:
http://groups.google.com/group/pl.sci.ai/msg/b7a170e
e2eb82eaa?hl=en&
http://groups.google.com/group/pl.sci.ai/msg/954a570
8f915b893?hl=en&

Jednak nigdy nie nazwałem go idiotą. Owszem - wyprodukował sporo treści
różnej wartości, w tym dużo bełkotu, którym jednak skutecznie przeprał
mózgi niektórym naiwnym bądź nierozgarniętym grupowiczom i stał się dla
nich autorytetem nawet w fizyce i matematyce. Facet dobrze się bawi i tyle.

pozdr.
--
Immon