Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Test wawelski - kim jesteś ? Czy podział poglądów musi oznaczać podział narodu ? Re: Test wawelski - kim jesteś ? Czy podział poglądów musi oznaczać podział narodu ?

Re: Test wawelski - kim jesteś ? Czy podział poglądów musi oznaczać podział narodu ?

Data: 2010-04-17 17:46:05
Temat: Re: Test wawelski - kim jesteś ? Czy podział poglądów musi oznaczać podział narodu ?
Od: medea <X...@p...fm>

Ender pisze:

> No jak focham? Na kogo?
> Nikogo emocjonalnie nie wsadziłem do kfa.
> To nie było nic osobistego,
> o czym przecież wyraźnie informowałem.

No nie zrozumieliśmy się znowu. Trudno.

> Poza tym trzeba było fochać, jak Ciebie cbnet obrażał,

Przecież wtedy twierdziłeś, że nic się właściwie nie stało.
Zresztą zostawmy to, bo wcale nie mam zamiaru do tego wracać, natomiast
Ty uparcie to robisz.

> I żeby było jasne, wobec Ciebie nie mam dosłownie żadnych oczekiwań,
> nawet, że mi kiedykolwiek cokolwiek odpowiesz.
> I vice versa oczywiście.

Co "i vice versa"? Dlaczego znowu za mnie się wypowiadasz? Może ja mam
jakieś oczekiwania! ;)

> hmm...
> Myślałem, że to forma grzecznościowa,

Formą grzecznościową byłoby może zaproponowanie EOTu, natomiast
napisanie EOT i oczekiwanie, że druga strona się do niego bezwzględnie
zastosuje jest po prostu niegrzeczne.

> Którą rozmówca stosownie uprzejmie respektuje,
> tak jak pozostałe akronimy netykiety.

Jak napiszę LOL, to się zaczniesz tarzać ze śmiechu?

Ewa