Test wysiłkowy

1. Data: 2003-08-23 13:49:44

Temat: Test wysiłkowy
Od: "deminek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Kilka ni temu mialem robione badania.Wszystko wyszlo dobrze poza jednym a
mianowicie sercem.
Lekarz powiedzial a raczej dziwil sie ze ja nic nie wiem na ten temat bo
naprawde to ja dowiedzialem sie wlasnie na tych badaniach ze mam
prawdopodobnie wade serca.Cos mowil o podwojnym "puknieciu" przy
przesluchaniu sluchawka.Potem mialem robione badanie EKG i podobno nic nie
wykazalo.Do pewnosci lekarz dal mi skierowanie na test wysilkowy.Mam go miec
za kilka dni.Nigdy takiego badania nie mialem wiec nie wiem co i jak?
1.Jak wyglada taki test?
2.Czy moge cos jesc i pic przed takim testem?
3.Czy mam cos ze soba zabrac, zeby sie przebrac??(moze glupie pytanie ale ja
sam nie wiem)

Na pewno wiekszosc z Was mialo robione taki test wiec prosze o wskazowki.
Dzieki serdeczne.
Jacek

2. Data: 2003-08-24 09:05:47

Temat: Re: Test wysiłkowy
Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 2.Czy moge cos jesc i pic przed takim testem?
> 3.Czy mam cos ze soba zabrac, zeby sie przebrac??(moze glupie pytanie ale

Witam!
Najczesciej test wykonywany jest na biezni (podobnej jak na silowniach).
Powinienes
miec wygodne spodnie i buty - najlepiej sportowe. Do tego badania nie trzeba
byc
absolutnie na czczo.
Test sklada sie z kilku etapow o coraz wiekszym obciazeniu (stopien
pochylenia
biezni, tempo chodu). Test moze zostac przerwany ze wzgledu na limit tetna,
cisnienia,
nieprawidlowosci w EKG, ewentualnie zmeczenie pacjenta.

Pozdrawiam
Szanna

3. Data: 2003-08-24 14:42:18

Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz tez opis:

http://www.emedica.pl/szczeg_badania_diag.php3?nr=11
&typ=6

--
Robert
Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid

4. Data: 2003-08-24 15:53:13

Od: "deminek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2003-08-24 16:27:45

Od: "" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to ja mam przy okazji takie pytanie, czy ja się będę musiała do czegoś
takiego bardzo wyrozbierać? Tzn. chyba nie muszę ściagać stanika?

Imoe

6. Data: 2003-08-24 18:58:55

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> No to ja mam przy okazji takie pytanie, czy ja się będę musiała do czegoś
> takiego bardzo wyrozbierać? Tzn. chyba nie muszę ściagać stanika?

Zalezy od pracowni. Najczesciej w biustonoszu ewentualnie luzny podkoszulek
z krotkim
rekawkiem ( na reku masz mankiet do pomiaru cisnienia).

Szanna

7. Data: 2003-08-24 19:21:23

Od: "" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z krotkim
> rekawkiem ( na reku masz mankiet do pomiaru cisnienia).

Dzięki pocieszyłaś mnie!

8. Data: 2003-08-25 00:44:10

Od: "digitariusz" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szanna" <n...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
podkoszulek
> z krotkim
> rekawkiem ( na reku masz mankiet do pomiaru cisnienia).

podkoszulek to chyba nie przejdzie. ja mialem podczas testu wysilkowego
podlaczone te rozne elektrody do klatki piersiowej (ekg chyba, ale sie nie
znam). wiec biustonosz raczej.

tak w ogole to witam wszystkich, bo to moj pierwszy post tutaj

pozdrawiam
digitariusz

Jakie leki rozkurczowe?
powiększanie piersi-hormony?