Testy HIV - bezpieczne?

1. Data: 2001-07-10 21:34:18

Temat: Testy HIV - bezpieczne?
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
chcialbym sie dowiedziec czy bezpieczne jest zrobienie w szpitalu (?)
testu na hiv? w takim sensie czy moze tam dojsc do zakazenia? w koncu
chodzi tam duzo osob z ktorych nie ktore maja tego wirusa?
czy zrobienie testu po niecalych 6miesiacach od mozliwego zakazenia jest
dobrym pomyslem?

Prosze o wszelkie "mile" opinie!

Pozdrawiam
Grzegorz

2. Data: 2001-07-11 00:10:23

Temat: Re: Testy HIV - bezpieczne?
Od: <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam
> chcialbym sie dowiedziec czy bezpieczne jest zrobienie w szpitalu (?)
> testu na hiv?
calkowicie bezpieczne!
w takim sensie czy moze tam dojsc do zakazenia?
sa tylko trzy sposoby zakazenia- kontakty seksuale, przez naruszenie ciaglosci
tkanek i dziecko od matki przy porodzie lub przy pozniejszym karmieniu piersia.
nie masz sie czego obawiac- nie zarazisz sie droga kropelkowa od nikogo z
pacjentow
poza tym pomieszczenia analityczne nie sa zapewne bezposrednio na oddziale w
koncu
> chodzi tam duzo osob z ktorych nie ktore maja tego wirusa?
> czy zrobienie testu po niecalych 6miesiacach od mozliwego zakazenia jest
> dobrym pomyslem?
to jest troszke skomplikowane, jak pojdziesz to wszystko Ci dokladnie wyjasnia,
bo testy robi sie czesto kilkukrotnie ze wzgledu na zdolnosc wirusa do
ukrywania sie, mutacji i odwrotnej transkrypcji (zdolnosc do zapisywania
iformacji genetycznej w limfocytach t4 nosiciela) istnieje cos takiego jak
okienko ( wybacz, ale jego nazwa zupelnie wypadla mi z glowy) chodzi jednak o
okres od wnikniecia wirusa do czasu kiedy sie ujawni, wszystko jednakdokladnie
doradzi Ci lekarz.
Skoro mowisz jednak, ze uplynelo 6 miesiecy nie bedzie zadnego problemu i
przypuszczam ze test wykonany zostanie jednorazowo
nie zwlekaj
powodzenie
okienko nazywa sie bodajrze serologiczne!

3. Data: 2001-07-14 05:50:15

Od: "cimeries" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@i...pl napisał(a) w wiadomości:
<6...@n...onet.pl>...
>Skoro mowisz jednak, ze uplynelo 6 miesiecy nie bedzie zadnego problemu i
>przypuszczam ze test wykonany zostanie jednorazowo
>nie zwlekaj

A czy ma jakis sens robienie testu po dwoch tygodniach? Ile to kosztuje,czy
mozna zrobic anonimowo i gdzie sie zglosic?

Cimeries

4. Data: 2001-07-16 13:40:06

Od: "cimeries" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cimeries napisał(a) w wiadomości: <9isv15$pns$1@news.tpi.pl>...
>A czy ma jakis sens robienie testu po dwoch tygodniach? Ile to kosztuje,czy
>mozna zrobic anonimowo i gdzie sie zglosic?

Ponawiam prosbe o te informacje.

5. Data: 2001-07-19 18:09:44

Od: "AnnaF" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cimeries" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

> cimeries napisał(a) w wiadomości: <9isv15$pns$1@news.tpi.pl>...
>

> Ponawiam prosbe o te informacje.

Nie ma sensu - zwykłe testy wypadaja dodatnio po miesiacu.

6. Data: 2001-07-19 20:20:08

Od: "cimeries" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaF napisał(a) w wiadomości: <9j7css$6a4$1@news.tpi.pl>...
>Nie ma sensu - zwykłe testy wypadaja dodatnio po miesiacu.

A po dwoch ujemnie?;)
Wiem, dzieki. Ale gdzie sie trzeba zglosic, jezeli chce sie zalatwic to
anonimowo?

Cimeries

7. Data: 2001-07-20 15:56:05

Od: "Tomasz" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...
> Skoro mowisz jednak, ze uplynelo 6 miesiecy nie bedzie zadnego problemu i
> przypuszczam ze test wykonany zostanie jednorazowo
> nie zwlekaj
> powodzenie
Zgadzam sie ze wszystkim co zostalo napisane ale...
NIGDY nie wykonuje sie takiego testu jednorazowo. Obecnie (IMHO) stosuje sie
schemat 2X ELISA + Western blot.
POzdrawiam
TOmasz

8. Data: 2001-07-20 19:58:39

Od: "cimeries" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz napisał(a) w wiadomości: <9j9ko6$7iv$1@news.tpi.pl>...
>Zgadzam sie ze wszystkim co zostalo napisane ale...
>NIGDY nie wykonuje sie takiego testu jednorazowo. Obecnie (IMHO) stosuje
sie
>schemat 2X ELISA + Western blot.

Mozna cos wiecej na ten temat? I praktycznie czyli gdzie i kiedy sie zglosic
od czasu potencjalnego niebezpiecznego kontaktu?

Cimeries

9. Data: 2001-07-24 12:29:14

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

takie info dadzą Ci w telefonie zaufania aids (numer w GW, książce tel) w
Warszawie wiem o jednym miejscu to jest klinika Multi Med na Okopowej, płaci
się słono ale mogą zrobić w pół godziny

Gay advertisement
Aparat sluchowy dla dziecka
ubezpieczenie