Testy Ravena

1. Data: 2003-04-08 18:17:58

Temat: Testy Ravena
Od: "amigo" <"wytnij to" amigo71@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Potrzebne mi sa testy Ravena ,jesli ktos posiada bardzo prosze o podeslanie
na Priva.
Dzieki

1. Data: 2003-04-08 20:18:20

Temat: Re: Testy Ravena
Od: "Wojciech Wypler" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "amigo" <"wytnij to" amigo71@wp.pl> napisał w wiadomości
> Potrzebne mi sa testy Ravena ,jesli ktos posiada bardzo prosze o
podeslanie

http://www.practest.pl/ albo czytelnia testów - w Warszawie na Stawki
(konieczny dyplom lub legitymacja)

TEST MATRYC RAVENA w wersji DLA ZAAWANSOWANYCH (TMZ)

TEST MATRYC RAVENA w wersji KOLOROWEJ (TMK)

TEST MATRYC RAVENA w wersji STANDARD - forma Klasyczna (TMS-K)

TEST MATRYC RAVENA w wersji STANDARD - forma Równoległa (TMS-R)

TEST MATRYC RAVENA w wersji STANDARD PLUS (TMSPlus)

--
Wojciech Wypler ][ http://wwypler.w.interia.pl ][ w...@i...pl

1. Data: 2003-04-08 21:04:09

Od: "amigo" <"wytnij to" amigo71@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Wypler" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "amigo" <"wytnij to" amigo71@wp.pl> napisał w wiadomości

> http://www.practest.pl/ albo czytelnia testów - w Warszawie na Stawki
> (konieczny dyplom lub legitymacja)

Dzieki,ale dyplomu nie posiadam wiec ta strona mi nie pomoze.

1. Data: 2003-04-09 07:30:24

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki,ale dyplomu nie posiadam wiec ta strona mi nie pomoze.

Psychologowie zazdrośnie strzegą swoich tajemnic i nie pozwalają, by osoby bez
przygotowania używały narzędzi, których opracowywania, obliczania i
interpretowania wyników studenci psychologii uczą się na 30-godzinnych
kursach :).

kohol :)

1. Data: 2003-04-11 13:13:49

Od: g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przygotowania używały narzędzi, których opracowywania, obliczania i
> interpretowania wyników studenci psychologii uczą się na 30-godzinnych

życie :)
Goldie

1. Data: 2003-04-11 13:16:36

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Goldie:
> życie :)

Bez przesady, Raven - to parę zajęć :)

kohol

1. Data: 2003-04-11 16:22:19

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl napisał(a):

> Bez przesady, Raven - to parę zajęć :)

U nas nie poświęcili ani jednego :) Ale za to na Wechslera był aż cały
miesiąc :)

Pozdrawiam...

1. Data: 2003-04-11 18:49:03

Od: "amigo" <"wytnij to" amigo71@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b76q3r$qg5$1@inews.gazeta.pl...

> U nas nie poświęcili ani jednego :) Ale za to na Wechslera był aż cały
> miesiąc :)

To w koncu ma ktos te testy ,czy nie?

1. Data: 2003-04-11 19:31:45

Od: "Wojciech Wypler" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po co Ci Raven?
To tak trochę jakbym interesował się militariami i prosił o pomoc w zakupie
granatu. No co? Granaty można kupić "na mieście" i są naprawdę fascynujące
:)))
Czy ktoś rozsądny, kto ma dostęp do granatów, pomoże mi przy ich zakupie?
Może jeśli powiesz, po ci Raven, ktoś Ci w jakiś sposób zechce pomóc (np.
podając jakieś przykładowe zadanie z testu).
--
Wojciech Wypler ][ http://wwypler.w.interia.pl ][ w...@i...pl

1. Data: 2003-04-12 07:20:55

Od: "amigo" <"wytnij to" amigo71@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zakupie
> granatu. No co? Granaty można kupić "na mieście" i są naprawdę fascynujące
Niezle porownanie :)
Moze lepiej jak by sie zapytac prostytutki zeby poradzila jak zostac
dziewica :)

> Czy ktoś rozsądny, kto ma dostęp do granatów, pomoże mi przy ich zakupie?
Gdy bys mu powiedzial ze masz jedze tosciowa to by ci dal za darmo :)

> może jeśli powiesz, po ci Raven, ktoś Ci w jakiś sposób zechce pomóc (np.
> podając jakieś przykładowe zadanie z testu).
No cuz to nie mi sa potrzebne ,tylko kolezance.

UWAGA! Trup - "Szukajmy szczęścia we wszystkim" :D
Re: request for research participation/pedido de colaboracao na investigacao
Psychologia sportu
pomocy
Test