Testy som do bani. Wszystkie! Experty juz przyznajom...

1. Data: 2020-04-25 14:27:37

Temat: Testy som do bani. Wszystkie! Experty juz przyznajom...
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Testowac testowac testowac! TylKO czym?
Eksperci POwoli przyznajom ze wszystkie dostepne testy RNA sa do bani:

https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-pol
sce,falszywe-wyniki-testow-na-koronawirusa-to-powazn
y-problem--rozmowa-z-doktorem-pawlem-grzesiowskim,ar
tykul,75022873.html

2. Data: 2020-04-25 16:14:08

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-raport-z-frontu
-dzien-osiemnasty-za-mna-kilka-etapow-byla-niepewnos
c-byl-gniew-zostala-bezradnosc-6503627958093441a

"[...]problemów jest cała masa. Jeden z głównych to testy. Po pierwsze - trudno
określić, jaką liczbę testów wykonujemy tym samym osobom. Sama byłam w domu, w którym
wszystkich członków rodziny "mazano" czterokrotnie. To są sytuacje notoryczne. W tym
samym czasie ludzie czekają na swoją kolej. Ten pierwszy raz. Czekają na diagnozę,
niejednokrotnie mając już zakończoną kwarantannę.

[...] są chwile, w których zaczynam wątpić w wiarygodność testów. Kierownik pogotowia
z sąsiedniego miasta miał wynik pozytywny. Kwarantanny, izolacje, dekontaminacje.
Badanie kilkudziesięciu osób. Trzy dni później ponowny test. I jaki wynik? Negatywny.
Na skierowaniach wciąż pojawiają się prośby o powtórne pobranie materiału z
dopiskiem: rezultat wątpliwy."

3. Data: 2020-04-26 02:42:33

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-25 16:14, m...@g...com wrote:
> [...]
wynik? Negatywny. Na skierowaniach wciąż pojawiają się prośby o powtórne pobranie
materiału z dopiskiem: rezultat wątpliwy."

i slusznie... autorzy testu zastrzegajom, ze to nie som testy dio
diagnostyki...

https://www.youtube.com/watch?v=XQOro5aB3Jo&feature=
youtu.be&t=4223

4. Data: 2020-05-05 22:34:28

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/testy-na-koronawi
rusa-daly-wynik-dodatni-nawet-u-kozy-statystyki-zach
orowan-moga-byc

5. Data: 2020-05-06 02:34:51

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-05 22:34, m...@g...com wrote:
> https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/testy-na-koronawi
rusa-daly-wynik-dodatni-nawet-u-kozy-statystyki-zach
orowan-moga-byc

//za to coraz wiecej ptakow 'chorych' na pluca...

https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/setki-martwych-pt
akow-w-calej-europie-maja-problemy-z-oddychaniem

6. Data: 2020-05-06 06:12:07

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/setki-martwych-pt
akow-w-calej-europie-maja-problemy-z-oddychaniem
---
Nawet na jakims transatlantyku:
https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/setki-martwych-pt
akow-na-pokladzie-statku-wycieczkowego
Ciekawe czy majom tam zainstalowane 5G/60Ghz ;)

7. Data: 2020-05-06 19:03:26

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-06 06:12, m...@g...com wrote:
> [...]
> https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/setki-martwych-pt
akow-na-pokladzie-statku-wycieczkowego
> Ciekawe czy majom tam zainstalowane 5G/60Ghz ;)

Na Diamond Princess byl...

https://www.princess.com/ships-and-experience/ocean-
medallion/medallionnet/

8. Data: 2020-05-06 22:10:03

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-06 06:12, m...@g...com wrote:
> [...]
> https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/setki-martwych-pt
akow-na-pokladzie-statku-wycieczkowego
> Ciekawe czy majom tam zainstalowane 5G/60Ghz ;)

Wcale bym sie nie zdziwil gdyby lokalizacja kajut chorych POkrywala siem z
przestrzennom
harakterystykom wzmocnien pol interferencyjnych tych gigaantenek medallion-neta ;P
To samo moze byc z tymi martwymi ptakami tak na tym drugim statku jak i na londzie
np jak stado wleci w 1szom strefe fresnela mocno obciazonej radiolinii 60ghz
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Strefa_Fresnela

9. Data: 2020-05-06 22:39:52

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-06 22:10, m...@g...com wrote:
> [...]
> np jak stado wleci w 1szom strefe fresnela mocno obciazonej radiolinii 60ghz

Obsiadly antene...

https://www.rivieramm.com/opinion/opinion/passenger-
demand-drives-investment-in-connectivity-and-broadba
nd-21701

//mialy do wyboru kilka!

http://emrabc.ca/wp-content/uploads/2020/02/NBC_prin
cess.jpg

Przegieli z przykrecaniem covid-sruby
Grupa psychiatria zamiast psychologia
Testy wypadły pomyślnie: zgodzimy się na wszystko!
WHO: maseczki niePOtrzebne!!!
Szczepionki, szczepionki!