Testy wypadły pomyślnie: zgodzimy się na wszystko!

1. Data: 2020-04-24 11:35:40

Temat: Testy wypadły pomyślnie: zgodzimy się na wszystko!
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://m.youtube.com/watch?v=Vpl-dpbLOA0
https://youtube.com/watch?v=Vpl-dpbLOA0

2. Data: 2020-04-24 20:21:18

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/04/2020 o 10:35, m...@g...com pisze:
> [...]

mow synku za siebie
--
gazebo

3. Data: 2020-04-25 03:11:23

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

"gdzie ty sie uczyles czytac? pod woda?"

4. Data: 2020-04-25 07:11:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/04/2020 o 02:11, m...@g...com pisze:
> "gdzie ty sie uczyles czytac? pod woda?"

nie wystarczy bezmyslnie za kims powtarzac, mama ci nie powiedziala?

--
gazebo

5. Data: 2020-04-25 15:06:53

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> "gdzie ty sie uczyles czytac? pod woda?"

nie wystarczy bezmyslnie za kims powtarzac, mama ci nie powiedziala?
---
a ty POwtarzasz to do dzis bezmyslnie za swojom mamusiom czyli nie POdzialalo ;P

6. Data: 2020-04-26 12:03:00

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/04/2020 o 14:06, m...@g...com pisze:

> nie wystarczy bezmyslnie za kims powtarzac, mama ci nie powiedziala?
> ---
> a ty POwtarzasz to do dzis bezmyslnie za swojom mamusiom czyli nie POdzialalo ;P

nie masz szczescia do mnie

--
gazebo

7. Data: 2020-04-26 22:35:07

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

ukryj cytowany tekst -

> [...]
> ---
> a ty POwtarzasz to do dzis bezmyslnie za swojom mamusiom czyli nie POdzialalo ;P

nie przenos swoich widzimisie na innych, tego ci zapewne mamusia nie mowila ;P

8. Data: 2020-04-27 05:52:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/04/2020 o 21:35, m...@g...com pisze:
> ukryj cytowany tekst -

> nie masz szczescia do mnie
> ---
> nie przenos swoich widzimisie na innych, tego ci zapewne mamusia nie mowila ;P

teraz widzisz za mnie? dobrze dla ciebie

--
gazebo

9. Data: 2020-04-27 05:58:29

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

teraz widzisz za mnie? dobrze dla ciebie
---
Ktos musi slepca pilnowac i
jeszcze znosic jego starcze
pyszczenie ;P

Dla mnie wszystKO jest dobre.

10. Data: 2020-04-27 17:49:39

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/04/2020 o 04:58, m...@g...com pisze:
> teraz widzisz za mnie? dobrze dla ciebie
> [...]
dlatego wlasnie panikujesz, powodzenia, cos ci jeszcze zostalo poza
strachem? umrzesz synku i to niedlugo

--
gazebo

WHO: maseczki niePOtrzebne!!!
Szczepionki, szczepionki!
Tez chce...
Prognoza: Na okres od 1 do 10 maja b.r. zaPOwiada siem w Kraju opady o aPOkaloptycznej skali...
O co w tym wszystkim chodzi!