Re: The Religion of Islam!!!!!!!!!!!

1. Data: 2011-02-06 13:03:33

Temat: Re: The Religion of Islam!!!!!!!!!!!
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Only dirty dogs treat women like bitches, and have human life
for nothing.

--
CB

Uzytkownik "bv" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
f.googlegroups.com...

The Religion of Islam

[...]

2. Data: 2011-02-06 13:12:28

Od: "O[ ] <=> [ ? ] <=> [O]" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Uzytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisal

> Only dirty dogs treat women like bitches, and have human life
> for nothing.
-
Brat, móglbys przetlumaczyc,
czy sie wstydzisz ? :o/

3. Data: 2011-02-06 14:03:19

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-06 14:12, O[ ] <=> [ ? ] <=> [O] pisze:

> -
> Brat, móglbys przetlumaczyc,
> czy sie wstydzisz ? :o/

BTW, w Szwecji widziałam women nie tylko zakwefione, ale jeszcze
chodzące w okularach na pół twarzy.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

4. Data: 2011-02-06 14:07:06

Od: "O[ ] <=^..^=> [O]" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał

> BTW, w Szwecji widziałam women nie tylko zakwefione, ale jeszcze chodzące w
> okularach na pół twarzy.

Dziwisz się temu, Siostra ?
http://www.youtube.com/watch?v=jdzUgeXYoB0

Czy ma Ci to jakoś spróbować wyjaśnić ?
:o/

> --
> Pozdrawiam - Aicha

zdar
juda.~

5. Data: 2011-02-06 14:50:06

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-06 15:07, O[ ] <=^..^=> [O] pisze:

> Dziwisz się temu, Siostra ?

Temu, że kobieta jest z definicji grzeszna? TAK!

6. Data: 2011-02-06 16:37:47

Od: "O[ ] =^..^= [O]" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał

> Temu, że kobieta jest z definicji grzeszna? TAK!

Nie, nie, tu nie o to chodzi,
że kobieta jest grzeszna z definicji,
bo tak mawiają czasem pedały, ale o to,
że to raczej mężczyźni nie dają rady oprzeć
się blaskowi ich twarzy...

> --
> Pozdrawiam - Aicha

juda.~

Ps. Czy Twoim zdaniem istnieje prawdopodobieństwo
większe od zera, ze Mahomet był pedałem ?
:o/

7. Data: 2011-02-06 17:38:10

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-06 17:37, O[ ] =^..^= [O] pisze:

> Nie, nie, tu nie o to chodzi,
> że kobieta jest grzeszna z definicji,
> bo tak mawiają czasem pedały,

???? Pierwsze słyszę.

ale o to,
> że to raczej mężczyźni nie dają rady oprzeć
> się blaskowi ich twarzy...

Zamiast panować nad chuciami, należy zawinąć przedmiot żądzy w
nieprzepuszczalną zasłonkę. Pewnie, że tak łatwiej. I odpowiedzialność
żadna w razie gwałtu.

> Ps. Czy Twoim zdaniem istnieje prawdopodobieństwo
> większe od zera, ze Mahomet był pedałem ?
> :o/

Jako ostatnia jego żona stanowczo zaprzeczam ;)

8. Data: 2011-02-06 17:53:45

Od: "O[ ] [ _|\) -`@'- ] [O]" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał

> ???? Pierwsze słyszę.

No tak, przeciez księża to w większości pedały,
tak ?
:o/
W każdym razie w katolicyzmie kobieta jest
z def. grzeszna.

> ale o to,
>
> Zamiast panować nad chuciami, należy zawinąć przedmiot żądzy w
> nieprzepuszczalną zasłonkę. Pewnie, że tak łatwiej. I odpowiedzialność żadna w
> razie gwałtu.

Ok, a powiedz mi, Siostra, tylko szczerze,
czy skarb chowasz przd wrzokiem innych ludzi
dlatego, ze skarb jest gzreszny, czy dlatego,
że ktoś grzeszny mógłby Ci skarb wykraść ?
:o/

> Jako ostatnia jego żona stanowczo zaprzeczam ;)

Sama widzisz, a opowiada się u nas niestworzone rzeczy
na temat muzułmanów, a oni po prostu mają tylko
nieco większe libido :o) od naszych, czyli waszych,
chłopaków :o)

> --
> Pozdrawiam - Aicha

zdar
juda.~

9. Data: 2011-02-06 18:19:19

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-06 18:53, O[ ] [ _|) -`@'- ] [O] pisze:

> No tak, przeciez księża to w większości pedały,
> tak ?
> :o/

Nie, są jeszcze pedofile i wielbiciele gospodyń.

> W każdym razie w katolicyzmie kobieta jest
> z def. grzeszna.

Obecnie też?

> Ok, a powiedz mi, Siostra, tylko szczerze,
> czy skarb chowasz przd wrzokiem innych ludzi
> dlatego, ze skarb jest gzreszny, czy dlatego,
> że ktoś grzeszny mógłby Ci skarb wykraść ?
> :o/

Ani jedno ani drugie.

> Sama widzisz, a opowiada się u nas niestworzone rzeczy
> na temat muzułmanów, a oni po prostu mają tylko
> nieco większe libido :o) od naszych, czyli waszych,
> chłopaków :o)

I dlatego się wysadzają ;) Hurysy czekają :)

10. Data: 2011-02-06 18:26:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 Feb 2011 19:19:19 +0100, Aicha napisał(a):

> Nie, są jeszcze pedofile i wielbiciele gospodyń.

Nie byłaś ani ksieżą gospodynią, ani ministrantem, a TYLE wiesz :-/

Dokument 'Ukryte życie naszych genów'
Oziębłość emocjonalna
Ulubiony temat Drucha Ducha przypomnę
Ścieżki kreatywności