'... There's no chance for us, it's all decided for us...'

1. Data: 2008-03-28 01:44:55

Temat: '... There's no chance for us, it's all decided for us...'
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam juz sily... Upadam pod ciezarem cierpienia... Zbyt wiele jak
na jednego czlowieka na mnie spadlo i wciaz spada. Ile jeszcze?? Ile
jeszcze zniose, ile mam zniesc, ile jest dla mnie przeznaczone?
Tyle dostajemy, ile jestesmy w stanie zniesc? Czy aby zawsze?
Nie odpisujcie. Nie pytajcie.
Ja tylko...

Tu bylam
Fra

2. Data: 2008-03-28 10:20:54

Temat: Re: '... There's no chance for us, it's all decided for us...'
Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Mar, 02:44, Fragile <e...@i...pl> wrote:

> Ja tylko...
> Tu bylam

fra, daj rękę...
wiosna idzie!

3. Data: 2008-03-28 10:41:30

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> fra, daj rękę...
> wiosna idzie!

Fragi, trzymaj się! Tej wiosny jesteś nam potrzebna!

michał

4. Data: 2008-03-28 11:01:06

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Mar 2008 11:41:30 +0100, michal napisał(a):

> Fragi, trzymaj się! Tej wiosny jesteś nam potrzebna!

Sorry, Michale, że się podpinam.

Do Fra:
I nie tylko wiosną...
Ech, szkoda, że na razie nie mogę Cię dorwać osobiście, zaraz by Ci z głowy
wyleciały te smutki, a już na pewno spora ich część, pomimo tego, co się
dzieje.
"Cza" pomyśleć. "Czym" się.
M.

5. Data: 2008-03-28 18:20:40

Od: Marcin <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:
> [...]
> jeszcze zniose, ile mam zniesc, ile jest dla mnie przeznaczone?
> Tyle dostajemy, ile jestesmy w stanie zniesc? Czy aby zawsze?

Hmm.. a może coś w stylu 'prowokatywnym' czy jakoś tak..

Nie masz już siły bo jesteś chuherko. Więc upadasz. To nie jest wiele,
po prostu jesteś mizernej kondycji, więcej nie zniesiesz. To widać po
pierwszych kilku postach. Ile spada, ile spada - no po prostu dwie lewe
ręce. Czego się tkniesz to spaprasz. Zupełny brak odpowiedzialności za
siebie i za innych. Przykro mi, musisz znieść jeszcze dziesięć razy tyle
- to i tak o połowę mniej niż znoszą twoje koleżanki z pracy.
Ty dostajesz więcej niż możesz znieść, ale za to inni mają lepiej. W
przyrodzie jest bilans stały.
Nie odpisuję więcej, masz rację - chyba po prostu dodam do killfile'a.
Innym też radzę to zrobić. :)

ale..
i tak pozdrawiam
Marcin

6. Data: 2008-03-28 22:56:48

Od: "Gosia" <G...@B...com> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
a.googlegroups.com...
> [...]
> jeszcze zniose, ile mam zniesc, ile jest dla mnie przeznaczone?
> Tyle dostajemy, ile jestesmy w stanie zniesc? Czy aby zawsze?

...a moze chcesz o tym porozmawiac?

7. Data: 2008-03-28 23:01:30

Od: "Gosia" <G...@B...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze zniose, ile mam zniesc, ile jest dla mnie przeznaczone?
> Tyle dostajemy, ile jestesmy w stanie zniesc? Czy aby zawsze?

a pomyslalas czasem, ze zamiast walczyc mozna sie czemus poddac, co nie nie
oznacza poddanie sie w negatywnym znaczeniu, ale racze w nieslusznosc
walki...
Wszystko zalezy on sytauacji...podziel sie z nia a ocenimy.....

8. Data: 2008-03-28 23:36:32

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin wrote:
> [...]

> mają lepiej. W
> przyrodzie jest bilans stały.
> Nie odpisuję więcej, masz rację - chyba po prostu dodam do killfile'a.

Fragi, Marcin jest gupi!

michał

9. Data: 2008-03-29 01:23:44

Od: "Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile <e...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> jeszcze zniose, ile mam zniesc, ile jest dla mnie przeznaczone?
> Tyle dostajemy, ile jestesmy w stanie zniesc? Czy aby zawsze?

che tylko napisac, trzymaj sie. jakos bedzie...

10. Data: 2008-03-29 07:15:20

Od: Marcin <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:
> Fragi, Marcin jest gupi!

E tam. Głupi ten co głupio robi.

Pozdrawiam
Marcin

Religianci lepiej tolerują rozwody?!
napady leku Jak sobie z nimi radzicie?
"Księgi" jako rzeczywistość wirtualna a życie [było: Robakowi]
Re: Powtórka z Mickiewicza [ku pamięci]
czy warto kolekcjonować grzechy.