Timer

1. Data: 2012-05-09 08:31:02

Temat: Timer
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję timera- wyłącznika czasowego. Problem w tym, że ma mieć nastawy
czasowe z dokładnością do pół sekundy. Nie musi przekraczać 5 minut
odmierzanego czasu. No i własnie- niczego podobnego nie mogę znaleźć.
Możecie mi coś podpowiedzieć? Nawet nie wiem, czy to własciwa grupa- ale
może mieliście z czymś podobnym do czynienia

serdecznie pozdrawiam

Chiron

2. Data: 2012-05-09 14:02:16

Temat: Re: Timer
Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-09 10:31, Chiron pisze:
> [...]
> znaleźć. Możecie mi coś podpowiedzieć? Nawet nie wiem, czy to własciwa
> grupa- ale może mieliście z czymś podobnym do czynienia

A do czego to ma służyć?
Są urządzenia typu http://pl.wikipedia.org/wiki/Zegar_ciemniowy które
potrafią się włączyć na precyzyjnie podany czas, ale raczej nie mają
opcji włączania się o określonych godzinach.

Pozdrawiam
Miroo

3. Data: 2012-05-09 14:16:00

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Są urządzenia typu http://pl.wikipedia.org/wiki/Zegar_ciemniowy które
> potrafią się włączyć na precyzyjnie podany czas, ale raczej nie mają opcji

Ma wyłączyć i włączyć specjalne jarzeniówki. Chodzi o jednoczesny błysk-
który zapewnia zapłon elektroniczny (mam go), oraz określony z dokładnością
do pół sekundy czas naświetlania, ktory nie przekroczy 4 minut. Włącza go
zawsze użytkownik. O taki timer mi chodzi. A zegar ciemniowy ma dokładność
pół sekundy (właściwie to potrzeba 0,2s, ale 0,5s jak musi- to wystarczy)?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

4. Data: 2012-05-09 21:54:48

Od: "MaW" <n...@a...bbb> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> minut. Włącza go zawsze użytkownik. O taki timer mi chodzi. A zegar
> ciemniowy ma dokładność pół sekundy (właściwie to potrzeba 0,2s, ale

Może zapytaj na pl.misc.elektronika. W sumie na arduino dałoby się zmontowac
ale koszt zestawu startowego to jakies 150 zł. I jeszcze trzeba to samemu
oprogramować.

MaW

5. Data: 2012-05-10 03:30:02

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://apc.aax.pl/rtc150.htm

http://www.fif.com.pl/lista_produktow/36

6. Data: 2012-05-11 09:10:18

Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-09 16:16, Chiron pisze:
> [...]
> minut. Włącza go zawsze użytkownik. O taki timer mi chodzi. A zegar
> ciemniowy ma dokładność pół sekundy (właściwie to potrzeba 0,2s, ale

Dokładność może być różna. Przykładowy, pierwszy z brzegu (podobno
klasyk) ma 0,1s.:
http://archiwumallegro.pl/elektroniczny_zegar_ciemni
owy_k19s_stan_doskonaly-1066981593.html

Pozdrawiam
Miroo

7. Data: 2012-05-11 19:17:12

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładność może być różna. Przykładowy, pierwszy z brzegu (podobno klasyk)
> [...]

Dzięki, już zamówiłem podobny

--

Chiron

Śmierć starym szmatom ;)))