Jakie nożyce do trawy najlepsze?

1. Data: 2012-05-02 09:32:54

Temat: Jakie nożyce do trawy najlepsze?
Od: ZS <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nieduży ogród 800m2 i w nim trawę i wiele małych krzewów (na razie:)
W tej chwili wygląda to tak że najpierw trzeba wkoło tych krzewów
nożyczkami poobcinać a potem kosiarką przejechać (albo odwrotnie).
Nożyczkami trochę schodzi (2h) i pracochłonne. I tak rozmyślam czy
lepiej wydać 300zł na elektryczny bosch (choć pisze że wytrzymyją znając
życie z 30 minut) wiec na dwie tury to trochę nie bardzo. Na prąd nie
znalazłem. Wymyśliłem że mogę kupić takie za 120zł innej firmy i dorobić
jakiś akumulator na kablu :) Elektrycznych na 220V małych raczej nie ma.
A może odżałować 80zł i kupić fiskarsa do trawy? Tylko że za niewiele
więcej można mieć elektryczne:)
http://allegro.pl/nozyce-do-trawy-i-krzewow-z-2-akum
ulatorami-skil-i2299665411.html

Jak wy sobie z tym radzicie?

2. Data: 2012-05-02 11:14:07

Temat: Re: Jakie nożyce do trawy najlepsze?
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 2 maja 2012 11:32:54 UTC+2 użytkownik ZS napisał:
> [...]
> W tej chwili wygląda to tak że najpierw trzeba wkoło tych krzewów
> nożyczkami poobcinać a potem kosiarką przejechać (albo odwrotnie).

Ja sobie radzę małą podkaszarką żyłkową, jak najbardziej na kablu.

--
ZZ@private

3. Data: 2012-05-03 19:43:35

Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ZS" <a...@w...pl> wrote:
> [...]
> Elektrycznych na 220V małych raczej nie ma. A może odżałować 80zł i kupić
> fiskarsa do trawy? Tylko że za niewiele więcej można mieć elektryczne:)

Kostka granitowa 9/11. Ok. 50m z jednej tony, ułożyć w łagodne łuki. Należy
zrobić obrzeża równo z ziemią na trawniku, przy krzewach ma być z 5cm niżej.
Zasypać korą, żwirem itp. Kosić tylko kosiarką :)

--
Bartek

4. Data: 2012-05-04 16:01:19

Od: "dorato" <b...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZS" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> :) Elektrycznych na 220V małych raczej nie ma. A może odżałować 80zł i
> kupić fiskarsa do trawy? Tylko że za niewiele więcej można mieć

Ja też się zastanawiam nad kupnem czegoś do wykańczania trudno dostępnych
miejsc jak pnie drzew, płoty, naroża tzn tam gdzie trudno kosiarką na
kółkach się dostać. Słyszałem, że podkaszarki na żyłkę niszczy trawę i
lepsze są nożyce. Poza tym trzeba przestrzegać czasu pracy podanego w
instrukcji aby się nie przegrzała i spaliła.
Natomiast też jestem ciekaw jak się sprawuja nożyce o których piszesz.
Widziałem w sklepie ramię do tego typu nożyc aby można było kosić w pozycji
stojącej. Ale to dodatkowy wydatek.

Jakie kuchnie gazowe się teraz kupuje?
Do ostatniego tchu :)
Jaki odkurzacz do mieszkania..