Montaż bramy wjazdowej

1. Data: 2012-04-29 05:45:57

Temat: Montaż bramy wjazdowej
Od: "Piotr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakupiłem ostatnio w Praktikerze bramę wjazdową 3,5m ze słupkami.
Moje pytanie jak prawidłowo zamontować słupki:

- jaka głębokość?
- czy postawić go na ziemi czy najpierw wsypać tam jakieś kamienie, cegły?
- czy połączyć pod ziemią oba słupki i jak to zrobić - długa wylewka czy
jakiś pręt?
- jak długo od wylewki poczekać zanim zamontuję skrzydła bramy?

Piotr.

2. Data: 2012-04-29 11:02:00

Temat: Re: Montaż bramy wjazdowej
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr wrote:
> [...]
> wylewka
> czy jakiś pręt?
> - jak długo od wylewki poczekać zanim zamontuję skrzydła bramy?

fundament poniżej strefy przemarzania by pasowało dać.

ponadto cała brama powinna być połączona w jednym betonie.

3. Data: 2012-05-08 09:17:34

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" <p...@i...pl> napisał(a):

>Zakupiłem ostatnio w Praktikerze bramę wjazdową 3,5m ze słupkami.
>Moje pytanie jak prawidłowo zamontować słupki:
>
>- jaka głębokość?

Nie wiem co za slupki, ale opowiem ci historie, ktora powinna dac ci do myslenia.
Kiedys robiac zwykla brame wjazdowa do domu wkopalem slupki na ponad 1.5m, sasiad
u siebie zrobil na metr... przy tym sie podsmiewajac, ze chyba chce sie
przekopac na druga strone ziemi jak tak gleboko kopie.
Po paru latach slupki mu powylazily i powykrzywialy, a brama osiadla,
u mnie stoia do dzis (tak z 20 lat juz)

4. Data: 2012-05-08 11:05:21

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przesmiewca wrote:

> [...]
> tak gleboko kopie.
> Po paru latach slupki mu powylazily i powykrzywialy, a brama osiadla,

może to historia o moim szanownym ojcu :)

też kurcze wkopał słupki ledwo co i co roku wszystko jeździ :)

5. Data: 2012-05-09 07:22:30

Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przekopac na druga strone ziemi jak tak gleboko kopie.
> Po paru latach slupki mu powylazily i powykrzywialy, a brama osiadla,
Niestety potwierdzam. Osadzile slupki na okolo 70 cm.
Podczas zimy obserwuje jak gora slupka "ucieka" o kilka cm.

--
Marek
echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

6. Data: 2012-05-10 06:10:19

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał(a):

>też kurcze wkopał słupki ledwo co i co roku wszystko jeździ :)

a w co wkopal?

Jaką kosiarę podkaszarkę kupić?
Monitoring w bloku
jaki stolik?