jaki stolik?

1. Data: 2012-04-26 20:17:38

Temat: jaki stolik?
Od: Michał Rak <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

mam zamiar kupić stolik do swojego małego salonu w małym mieszkanku.
co myślicie o tym stoliku? http://estoliki.pl/pl/lawa-prostokat-szklo-wenge-oka
zja-60.html
w sumie to pewnie będzie też służyć jako stół na jakąś kolacja czy
coś. Co o tym myślicie?

2. Data: 2012-04-26 20:22:52

Temat: Re: jaki stolik?
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-26 22:17, niebożę Michał Rak wylazło do ludzi i marudzi:
> [...]
zja-60.html
> w sumie to pewnie będzie też służyć jako stół na jakąś kolacja czy

Stół to nie jest i jako stół służyć nie będzie. Niestety.

qr.a

3. Data: 2012-04-26 21:17:01

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Rak" <m...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
[...]
====

Kawka, ciasteczka- te sprawy. Kolację raczej mało sobie wyobrażam.Ja mam
ławę kawową oraz normalny, duży stół.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

4. Data: 2012-04-27 04:51:26

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Rak wrote:
> [...]
zja-60.html
> w sumie to pewnie będzie też służyć jako stół na jakąś kolacja czy

myślimy, że nie nadaje sie na stoł na kolację tylko na stół na kawę i
ciastko.

z poważaniem

My marek

5. Data: 2012-04-27 05:57:15

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Rak <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
zja-60.html
>w sumie to pewnie będzie też służyć jako stół na jakąś kolacja czy

Na kolacje sie nie nadaje, chyba, ze lubisz jesc w przykurczu albo kolacja
to symboliczna herbatka + ciasteczko ;)

6. Data: 2012-04-27 06:13:15

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-26 22:17, Michał Rak pisze:
> [...]
zja-60.html
> w sumie to pewnie będzie też służyć jako stół na jakąś kolacja czy

Jeśli masz naprawdę małe mieszkanie, to nie kupuj żadnej ławy, tylko
normalny stół, może mały, na cztery osoby, który się rozkłada, jest ich
wiele, warto rozważyć okrągły, np.
http://www.mebleiwnetrza.pl/produkt/185/stol-okragly
-130-rozkladany-lissy
i taki stół będzie Ci dobrze służył podczas posiłków i nie tylko.
Tzw. ławy nie są zbyt funkcjonalne i jeśli jest wybór: stół lub ława,
zdecydowanie doradzałabym stół.
--
B.

7. Data: 2012-04-27 07:50:24

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Apr 2012 08:13:15 +0200, Bbjk napisał(a):
> Jeśli masz naprawdę małe mieszkanie, to nie kupuj żadnej ławy, tylko
> normalny stół, może mały, na cztery osoby, który się rozkłada, jest ich
> wiele, warto rozważyć okrągły, np.

Jeśli by to miał być jedyny stół to faktycznie ława jest średnim pomysłem.
Ale byłbym daleki od twierdzenia że stół dobrze zastąpi ławę - i nie jestem
do końca przekonany czy w pokoju dziennym bym jednak nie wybrał ławy. Na
ławie od biedy zje się posiłek, za to relaksu przy stole sobie nie wyobrażam :)

> http://www.mebleiwnetrza.pl/produkt/185/stol-okragly
-130-rozkladany-lissy
> i taki stół będzie Ci dobrze służył podczas posiłków i nie tylko.

Tak mi się skojarzyło - co do rozkładanego stołu :)

http://www.youtube.com/watch?v=Bh_qn62zny0

Wiem, wielki, pewnie drogi i niepraktyczny - ale pomysł fajny :)

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

8. Data: 2012-04-27 08:02:34

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-27 09:50, Jacek Osiecki pisze:

> [...]
> ławie od biedy zje się posiłek, za to relaksu przy stole sobie nie wyobrażam :)

Gdybym miała do wyboru tylko jedno, wybrałabym stół. Do relaksu mogę
mieć szezlong, fotel, trawnik... a kawkę i ciastko postawić ewentualnie
na jakimś maleńkim czymś, natomiast jadanie normalnych posiłków przy
ławie jakoś mi sobie trudno wyobrazić. Chyba, ze w kuchni jest stół,
przy którym się jada i można tam też usadzić gości na obiad, czy
kolację, a relaksować się przy kawie na ławie, wtedy ława jak
najbardziej. A czy blat szklany, czy inny, to już kwestia indywidualnych
upodobań.

> Tak mi się skojarzyło - co do rozkładanego stołu :)
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Bh_qn62zny0
>
> Wiem, wielki, pewnie drogi i niepraktyczny - ale pomysł fajny :)

Jest świetny! :)
--
B.

9. Data: 2012-04-27 08:19:59

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-27 10:02, Bbjk pisze:

> [...]
> kolację, a relaksować się przy kawie na ławie, wtedy ława jak
> najbardziej. A czy blat szklany, czy inny, to już kwestia indywidualnych

Może być jeszcze ława/stół z podnoszonym blatem, na co dzień - niżej, na
wystawny obiad - wyżej do normalnej wysokości.

th

--
http://nitkowo-theli.blogspot.com

10. Data: 2012-04-27 08:36:47

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Apr 2012 10:19:59 +0200, Theli napisał(a):
> [...]

Ja mając do wyboru stół w kuchni i ławę w pokoju dziennym wolę sobie
niedzielne śniadanko spożyć w lekkim przygarbieniu na ławie :) A i młody
sobie przysunie mały stołeczek na który nie musi się wspinać...

> Może być jeszcze ława/stół z podnoszonym blatem, na co dzień - niżej, na
> wystawny obiad - wyżej do normalnej wysokości.

Fakt, raz u znajomych takową widziałem - jest to rozwiązanie :)

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

Pomocy - problem z oknem
Niebezpieczne związki.
Masz kredyt we frankach?
Działka rekreacyjna i usytuowanie budynku
Za energię jak za złoto.