Monitoring w bloku

1. Data: 2012-04-27 08:12:43

Temat: Monitoring w bloku
Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś z obecnych na grupie ma jakieś doświadczenia, albo wiedzę na
temat montowania monitoringu w bloku?
Mieszkam na parterze i dojrzewam do decyzji założenia sobie monitoringu.
Kamery zewnętrzne na to, co się dzieje na trawniku (w ogródku) pod
oknami i wewnętrzne na drzwi do mieszkania, klatkę schodową. To głupi
czy mądry pomysł? Legalny? Są jakieś sprytne sztuczki do zastosowania?
Robić? Dać sobie spokój?
Dzięki z góry z odpowiedzi - JanuszWo
--
popraw gaz w adresie

2. Data: 2012-04-27 17:33:03

Temat: Re: Monitoring w bloku
Od: "MaW" <n...@a...bbb> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JanuszWo" <jannus_tl@taki_gaz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oknami i wewnętrzne na drzwi do mieszkania, klatkę schodową. To głupi
> czy mądry pomysł? Legalny? Są jakieś sprytne sztuczki do zastosowania?

Legalny, musisz jeszcze pomyśleć o nagrywarce. Skutecznie to podnosi
poczucie bezpieczeństwa - w razie czego można po fakcie spróbowac poszukac
winnych. U mnie w bloku był - niestety ktoś zajumał kamery. Winnych nie
znaleziono :)

MaW

3. Data: 2012-04-28 07:40:37

Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl> szukaj wiadomości tego autora

MaW wrote:

> [...]
> poczucie bezpieczeństwa - w razie czego można po fakcie spróbowac
> poszukac winnych. U mnie w bloku był - niestety ktoś zajumał kamery.

Rozumiem, że ten monitoring, co był to był spółdzielni, wspólnoty? Bo ja
chcę sobie sam zainstalować...
popraw gaz w adresie

4. Data: 2012-04-28 09:42:19

Od: "MaW" <n...@a...bbb> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, że ten monitoring, co był to był spółdzielni, wspólnoty? Bo ja
> chcę sobie sam zainstalować...
> Pozdrawiam

Wspólnota. Jeżeli chcesz sam zawiesić kamery na ścianach zewnętrznych to
musisz mieć zgodę wspólnoty/spółdzielni

MaW

5. Data: 2012-04-28 21:45:23

Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak tak, i termometr zaokienny też.
Co komunizm z mózgami zrobił...

-----

6. Data: 2012-04-28 21:58:12

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> Tak tak, i termometr zaokienny też.
> Co komunizm z mózgami zrobił...
>

> -----
> zgodę wspólnoty/spółdzielni

No to spróbuj w mojej spółdzielni powiesić kamerę na ścianie bloku bez ich
zgody. Zaraz Ci naślą komisje, i każą demontować. Wierz mi, lub nie- ale ja
ich znam:-(

serdecznie pozdrawiam

Chiron

7. Data: 2012-04-29 06:38:47

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
ws.atman.pl
*Chiron* napisał(-a):

> No to spróbuj w mojej spółdzielni powiesić kamerę na ścianie bloku
> bez ich zgody. Zaraz Ci naślą komisje, i każą demontować. Wierz mi,
> lub nie- ale ja ich znam:-(

Chesz powiedzieć, że znasz zarząd _swojej_ spółdzielni. No chyba że to
ta sama

--
Big Jack
////// GG: 660675

8. Data: 2012-04-29 09:57:34

Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Płacisz i masz.
Ile płacisz?
Zwykle dobieram kamery po ok. 1 tys. zł/szt + drugie 1 tys. zł /szt.
robocizna (materiały pomocnicze, montaż, podłączenie).

-----

9. Data: 2012-04-29 21:25:17

Od: "MaW" <n...@a...bbb> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> Tak tak, i termometr zaokienny też.

Nie, termometru zaokiennego nie...

> Co komunizm z mózgami zrobił...

no chyba z twoim

MaW

10. Data: 2012-05-08 08:58:41

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> napisał(a):

>Tak tak, i termometr zaokienny też.
>Co komunizm z mózgami zrobił...

termometr, mistrzu nieumiejetnego odpisywania, wieszasz, jak nazwa wskazuje, za swoim
oknem,
a kamery na scianach budynku, ktory nie nalezy do ciebie; lapiesz roznice czy trzeba
ci to na
rycinach rozrysowac?

jaki stolik?
Pomocy - problem z oknem
Niebezpieczne związki.
Masz kredyt we frankach?
Działka rekreacyjna i usytuowanie budynku