Jaki odkurzacz do mieszkania..

1. Data: 2012-05-01 15:27:32

Temat: Jaki odkurzacz do mieszkania..
Od: arturs <n...@m...mnie.tu> szukaj wiadomości tego autora

Witam..
w archiwum nie ma za bardzo aktualnego tematu na temat odkurzacza..
Nie interesują mnie jakieś rainbowy za parę tysięcy..
szukam zwykłego odkurzacza do mieszkania, jest też pies (labrador) więc
trochę kłaków jest, nie ma za to dywanów, chodników itp. żona ma alergię
na pyłki ale nie na kurz więc nie musi to być jakiś "antyalergiczny" ale
jak będzie miał jakiś filtr przyzwoity to się nie obrażę ;).. Acha -
mieszkanie około 55m2 więc nie musi być jakieś wielki.. Przeczytałem
trochę po sieci ale nie mam w sumie zdania na temat workowy/bez
workowy/wodny itp.
Co kupić - tak żeby kieszeni nie urwało (do 800 no może 1000 zł) i żeby
parę latek podziałało..
Pozdrawiam..

2. Data: 2012-05-01 22:23:26

Temat: Re: Jaki odkurzacz do mieszkania..
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 01 May 2012 17:27:32 +0200, arturs napisał(a):

> Co kupić - tak żeby kieszeni nie urwało (do 800 no może 1000 zł) i żeby
> parę latek podziałało..

Zelmer Elf2 + turboszczotka (na sierść)

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

3. Data: 2012-05-01 23:14:19

Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

arturs <n...@m...mnie.tu> napisał(a):

> [...]
> workowy/wodny itp.
> Co kupić - tak żeby kieszeni nie urwało (do 800 no może 1000 zł) i żeby
Kup tani marketowy. Tylko zwróć uwagę czy worki do niego da się kupic i ile
kosztują. mam marketowy. Działa już trzeci rok. Pasują do niego worki od
zelmera, trzeba tylko tekturkę przycinać z jednej strony nożyczkami. Pzredtem
była Cobra zelmera. Pies ją trącał. Wypadająca ciągle zarąbiście ciężka rura.
Ciężki. Przejechać po swoim kablu nie dawał rady. Cichy był ze trzy miesiące.
potem warczał jak tani odkurzacz.

4. Data: 2012-05-02 08:50:28

Od: "Irokez" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arturs" <n...@m...mnie.tu> napisał w wiadomości
> [...]
> workowy/wodny itp.
> Co kupić - tak żeby kieszeni nie urwało (do 800 no może 1000 zł) i żeby

Zelmer Syrius mam na 65 metrów mieszkanie. Spokojnie daje rady
Zelmer Meteor wcześniej był naście lat i spokojnie też dawał rady. Syrius ma
lepsze filtry HEPA.

--
Irokez

5. Data: 2012-05-02 09:18:55

Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

arturs wrote:
> [...]
> Nie interesują mnie jakieś rainbowy za parę tysięcy..
> szukam zwykłego odkurzacza do mieszkania, jest też pies (labrador)

Ultrasilencer, po roku pekla szczotka ale dali nowa... za to mocny i cichy.
Podczas oczekiwania na wymiane szczotki (jakis tydzien) uzywalem stary zelmer -
masakra dla uszu. Takze rowenta, samsung i elektrolux bo te marki maja
sprawdzone "silencery".

6. Data: 2012-05-02 20:14:25

Od: arturs <n...@m...mnie.tu> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za info, coś pewnie wyszperam po sklepach

7. Data: 2012-05-03 10:38:30

Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może cichy model Rowenta ze specjalną szczotką do zbierania sierści?

-----

8. Data: 2012-05-04 08:54:34

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 1 maja 2012 17:27:32 UTC+2 użytkownik arturs napisał:
> Co kupić - tak żeby kieszeni nie urwało (do 800 no może 1000 zł) i żeby
> parę latek podziałało..
> Pozdrawiam..

Zelmer Syrius.
Koszt ok 300zł, 4 lata gwarancji, zestaw 4 orginalnych worków + filtr ok 20zł. taki
zestaw starczy pewnie na rok czasu

9. Data: 2012-05-04 18:40:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 May 2012 01:54:34 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> Zelmer Syrius.
> Koszt ok 300zł, 4 lata gwarancji, zestaw 4 orginalnych worków + filtr ok 20zł. taki
zestaw starczy pewnie na rok czasu

Na rok czasu wystarczy najtańszy odkurzacz zelmera za 99zł - wkłada się
jedną-dwie warstwy waty razem z filtrem i hajda (watę wymienaić, filtr
myć). Po roku do kosza i kupić nowy, czyściutki.

10. Data: 2012-05-04 19:23:56

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 4 maja 2012 20:40:39 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
> jedną-dwie warstwy waty razem z filtrem i hajda (watę wymienaić, filtr
> myć). Po roku do kosza i kupić nowy, czyściutki.

Na rok to starczy zestaw filtr+ worki.
odkurzacz posłuzy dlużej- 4 lata gwarancji ma.

Basen
Montaż bramy wjazdowej
Jaką kosiarę podkaszarkę kupić?
Monitoring w bloku