Tłuszczaki

11. Data: 2004-10-28 19:25:56

Temat: Re: Tłuszczaki
Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

news:jujfrf2wvvhh.dlg@always.coca.cola...

> Albo nie:) Sam napisałeś, ze rosną powoli.

ale rosna!

> A Ty powiększyłbyś sobie piersi dla Bruce'a Willisa? ;)
> (BTW - nigdy nie przyszło by mi do głowy żądać od mojej żony czegoś
> takiego.)

hmm, zaintrygowales mnie. gdyby zapewnil mi taki standard zycia jak swojej
zonie to kto wie...

> Ja nie zabiegowiec, ja prosty młotkowy;), więc niestety nie byłem tego
> świadomy, ale czy to nie jest tak, że u osoby skłonnej do takich zmian
> mimo wycięcia wyrosną nowe?... I za pięć lat kolejny zabieg ze względów
> estetycznych?...
> A co do usuwania takich cosiów odsysaniem mam mieszane uczucia, bo
> zbadać takiego aspiratu histopatologicznie chyba się nie da?...

niestety beda nowe, ale zabieg jest niobciazajacy, po prostu drobiazg.
widziales kiedys ludzi z tluszczakowatoscia? naprawde nic milego. i dla
wiekszosci z nich i dla bliskich. mialem wielu pacjentow, ktorzy jak raz
sprobowali to przychodzili regularnie co 2 tyg wycinac po 10-15 sztuk

> Czasami - przyznaję - mam problemy ze zrozumieniem kobiet:)

jak kazdy z nas :)

12. Data: 2004-10-28 19:26:41

Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:clr706$1k55$1@mamut.aster.pl...
> Użytkownik "rene" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> rene - a ile on ma takich, ktore twoim zdaniem nadaja sie do wyciecia? one
> b. szybko odrastaja, jesli twoj maz je powycina, to bedzie caly usiany
> bliznami...

odrastaja tylko te zle wyciete

13. Data: 2004-10-28 19:31:36

Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:clr6tm$1k27$1@mamut.aster.pl...
> Użytkownik "pestifer" <p...@C...fm> napisał w
> wiadomości

> na czym to polega?

ejże,
google: lipomatosis (lipoma)+liposuction

14. Data: 2004-10-29 16:51:34

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mialem wielu pacjentow, ktorzy jak raz
> sprobowali to przychodzili regularnie co 2 tyg wycinac po 10-15 sztuk

a co z bliznami? moj maz ma srenio-widoczna ok. 1 cm

15. Data: 2004-10-29 16:52:07

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> odrastaja tylko te zle wyciete

zle sie wyrazilam - wyrastaja nowe.

16. Data: 2004-10-29 18:16:56

Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cltsfl$26ov$1@mamut1.aster.pl...
> Użytkownik "pestifer" <p...@C...fm> napisał w
> wiadomości

> a co z bliznami? moj maz ma srenio-widoczna ok. 1 cm

a co ma byc?

17. Data: 2004-10-29 18:24:54

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua wrote:
> Użytkownik "pestifer" <p...@C...fm> napisał w
> wiadomości news:clrhcb$avt$1@nemesis.news.tpi.pl...

> zle sie wyrazilam - wyrastaja nowe.

A ja (też mam wiele tłuszczaków, w tym 2 wycięte dla zbadania, wyrosły obok
nowe:(, zacytuję prywatną radę mojego b.dobrego kolegi, onkologa z prawie
40-letnim doświadczeniem w wiodącym ośrodku: " jak nie trzeba (nie uciskają
splotu nerwowego itp) to lepiej nie ruszać!"

--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

18. Data: 2004-10-29 18:44:02

Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
wiadomości news:clu1u0$c30$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> uciskają
> splotu nerwowego itp) to lepiej nie ruszać!"

z calym szacunkiem, konczac studia ma sie ok 26 lat+staz+specjalizacja+40
lat doswiadczenia w wiodacym osrodku. ile ten kolega ma lat?
i nie ruszac lepiej od czego? ruszania? bo co? zezlosliwieje od tego? :)
nasze babcie tak sadzily. byly w podobnym wieku chyba

19. Data: 2004-10-29 20:24:05

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

pestifer wrote:
> [...]
>
> z calym szacunkiem, konczac studia ma sie ok 26
> lat+staz+specjalizacja+40 lat doswiadczenia w wiodacym osrodku. ile

ma 62:)
nie wszyscy dyskutanci tutaj to młodzicy (w przeciwieństwie do tych
wiedzących wszystko najlepiej:)

> i nie ruszac lepiej od czego? ruszania? bo co? zezlosliwieje od tego?
> :) nasze babcie tak sadzily. byly w podobnym wieku chyba

Ale chyba nie miały habilitacji z okologii:) i to tkanek miękkich;).

A na marginesie, oczywiście, w sytuacji jakiś wątpliwości, narastania guzów
(nawet, jesli podejrzewa się, że to noworwór niezłośliwy, np tłuszczak)
najlepiej nie konsultować tego z wybitnymi;) specjalistami na tej grupie,
tylko zasięgnąć porady w przychodni onkologicznej,- skierowanie
niepotrzebne.

20. Data: 2004-10-29 20:34:59

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co ma byc?

no co 2 tygodnie miec nowych 15 1-cm blizn....?

chirurg naczyniowy
jaka szczepionka na grypę
Zylaki powrózka nasiennego-pytania?
Bol w klatce