Tłuszczaki

21. Data: 2004-10-29 20:57:49

Temat: Re: Tłuszczaki
Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:clu9hh$2hhg$1@mamut1.aster.pl...
> Użytkownik "pestifer" <p...@C...fm> napisał w
> wiadomości

> no co 2 tygodnie miec nowych 15 1-cm blizn....?

no i co?
dalej nie rozumiem pytania

22. Data: 2004-10-29 21:05:11

Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
wiadomości news:clu93e$evd$1@nemesis.news.tpi.pl...

> ma 62:)
> nie wszyscy dyskutanci tutaj to młodzicy (w przeciwieństwie do tych
> wiedzących wszystko najlepiej:)

> Ale chyba nie miały habilitacji z okologii:) i to tkanek miękkich;).
>
> A na marginesie, oczywiście, w sytuacji jakiś wątpliwości, narastania
> guzów
> (nawet, jesli podejrzewa się, że to noworwór niezłośliwy, np tłuszczak)
> najlepiej nie konsultować tego z wybitnymi;) specjalistami na tej grupie,
> tylko zasięgnąć porady w przychodni onkologicznej,- skierowanie
> niepotrzebne.

a na marginesie czytales o czym byl ten post
wroc moze do poczatku wybitny okologu i nie pluj wokolo zamiast odpowiedziec
na zadane pytanie

23. Data: 2004-10-29 22:19:50

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

pestifer wrote:

(...)>
> a na marginesie czytales o czym byl ten post
> wroc moze do poczatku wybitny okologu i nie pluj wokolo zamiast
> odpowiedziec na zadane pytanie

ponieważ pestifer ma jak widac zdolności intelektualne na poziomie swojej
kindersztuby, więc specjalnie dla niego powtórzę:

"... w sytuacji jakiś wątpliwości, narastania guzów (nawet, jesli podejrzewa
się, że to nowotwór niezłośliwy, np tłuszczak)
najlepiej nie konsultować tego z wybitnymi;) specjalistami na tej grupie,
tylko zasięgnąć porady w przychodni onkologicznej,- skierowanie
niepotrzebne."

Wyjasnienia dla pestifera

1.Ad "wybitnych specjalistów na tej grupie" ,- nie należy słuchac, to
horrible dictu nawet;) pestifera !!Szczególnie, jeśli sprawa dotyczy tak
potencjalnie groźnej sprawy, jak guzy. Bo z oględzin zewnętrznych często nie
można zróżnicować guza pomiędzy tłuszczakiem a np. sarkomą.
2.Ad "wątpliwości" ,- w przychodni również wyjaśnią, jaki jest najlepszy
tryb postępowania z w danym przypadku.
Wyjaśnienie znów dla pestifera;- zwykle nie ma uniwersalnie słusznej
terapii, możliwej do zaordynowania na p.m.m;).
No, ale może się nie znam, istotnie nie jestem onkologiem, a nawet lekarzem
(choć dr:).

--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

24. Data: 2004-11-01 08:56:55

Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
wiadomości news:clufmi$8vh$1@atlantis.news.tpi.pl...
> No, ale może się nie znam, istotnie nie jestem onkologiem, a nawet
> lekarzem
> (choć dr:).

no wlasnie, ale do powiedzenia mam sporo, nieprawdaz?

widzac, ze nie przeczytales jednak postow przypomne:
1.rene pytala co zrobic aby guzy nie byly widoczne
twoja rada-nie ruszac
i tu kazdy myslacy mialby watpliwosci czy same znikna

2.napisales lepiej nie ruszac a ja sie pytam dlaczego lepiej
moze zapytaj swojego utytulowanego kolegi

a o kulturze panie dr to ty chyba nie powinienes dyskutowac

25. Data: 2004-11-01 22:58:31

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

pestifer wrote:
> Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
> wiadomości news:clufmi$8vh$1@atlantis.news.tpi.pl...
>
> no wlasnie, ale do powiedzenia mam sporo, nieprawdaz?

Jeśli Ty masz coś wspólnego z medycyną, a z onkologią w szczególności, to
zgroza!
A dlaczego, niżej:

> widzac, ze nie przeczytales jednak postow przypomne:
> 1.rene pytala co zrobic aby guzy nie byly widoczne
> twoja rada-nie ruszac
> i tu kazdy myslacy mialby watpliwosci czy same znikna

A Ty dawałeś jej rady!!, -że takie usunięcie to nic takiego, że blizny też
znikną itp. Ot, tak sobie gaworzyłeś, -guzy to drobnostka, jesli żonie u
męża nie podobają się, to usunąć itp. itd.

> 2.napisales lepiej nie ruszac a ja sie pytam dlaczego lepiej
> moze zapytaj swojego utytulowanego kolegi

Nie muszę się go pytać, a po raz 3-ci ( i ostatni, bo inni czytelnicy nie
maja chyba twoich problemów ze zrozumieniem oczywistości) powtarzam ci, że w
wypadku występowania guzów nie należy :
1. udzielac rad, co do ich usunięcia przez internet
2. robic nic bez fachowej porady (ale nie u "specjalistów" internetowych)
3. w związku z tym guzów nie nalezy ruszac, tylko udać się do poradni
onkologicznej, gdzie po odpowiednim badaniu, podejmą właściwą terapię i
wskażą stosowny dalszy tok postępowania.
4. kazdy lekarz, który przez internet sugerowałby pytającemu, co ma robić z
występującymi u pacjenta guzami powinien byc pozbawiony prawa wykonywania
zawodu, jako skrajnie nieodpowiedzialny!!

> a o kulturze panie dr to ty chyba nie powinienes dyskutowac

I nie dyskutuję, bo poziom mojej i twojej kultury jest oczywisty;), i każdy
te wypowiedzi czytający sam może sobie na ten temat zdanie wyrobić.

EOT

--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

chirurg naczyniowy
jaka szczepionka na grypę
Zylaki powrózka nasiennego-pytania?
Bol w klatce