To co z tym spotkaniem?

31. Data: 2005-09-03 07:56:49

Temat: Re: To co z tym spotkaniem?
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski; <dfaet4$gj1$1@inews.gazeta.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> A tak przy okazji ... Pier herbu B. wspominał coś niedawno o kwestii
> finansowania hostingu psphome. Jakby ktoś chciał .... niewyłączając mnie -
> możeby zainwestować conieco przy okazji ?

To może jednak zaproszę jakiegoś kolegę? Taki lekki nacisk psychiczny i
nie tylko? ;)

Flyer

32. Data: 2005-09-03 08:28:32

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> Przemysław Dębski; <dfaet4$gj1$1@inews.gazeta.pl> :

> To może jednak zaproszę jakiegoś kolegę? Taki lekki nacisk psychiczny i
> nie tylko? ;)

No to... co z tym spotkaniem? :)
OK, kolekta na psp ("Kasę, którą wydałbyś na piwo, wydaj na psphome!") itd.,
ale...

wtorek? czwartek? o której i gdzie?
Flyerze, zarządź.

I kto jeszcze się wybiera? Amnezjusz? Sławetny? Ktoś NOWY? :)

Paff
--
"I think that we should make peace with every country, even Muslim countries
as at the end of the day we are all people."

33. Data: 2005-09-03 09:44:23

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w
wiadomości news:dfaet4$gj1$1@inews.gazeta.pl...

> A tak przy okazji ... Pier herbu B. wspominał coś niedawno
> o kwestii finansowania hostingu psphome. Jakby ktoś chciał
> .... niewyłączając mnie - możeby zainwestować conieco
> przy okazji ?

Wiedziałem, że w końcu ktoś podejmie próbę storpedowania
tego spotkania.

Amnesiak :)

34. Data: 2005-09-03 09:45:50

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w
wiadomości news:43195a51$0$6502$f69f905@mamut2.aster.pl...

> wtorek? czwartek? o której i gdzie?
> Flyerze, zarządź.
>
> I kto jeszcze się wybiera? Amnezjusz? Sławetny? Ktoś NOWY?
> :)

Wtorek chyba miępasuje.

Amnez

35. Data: 2005-09-03 09:49:07

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> No to... co z tym spotkaniem? :)

i uogólniając pytanie .... Flyerze - co z tą polską ? :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

36. Data: 2005-09-03 10:05:52

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> i uogólniając pytanie .... Flyerze - co z tą polską ? :)

no właśnie Flyerze - napisałbyś w końcu jakiś post polityczny ;)

p.
--
"Nie zdziwiłbym się, gdybym wygrał w pierwszej turze." - Maciej Giertych [8%
[+1]]

37. Data: 2005-09-03 11:41:30

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki; <43195a51$0$6502$f69f905@mamut2.aster.pl> :

> wtorek? czwartek? o której i gdzie?
> Flyerze, zarządź.

A co ja mam zarządzać? ;) - mnie tam wszystko jedno, bo i tak nie będę
[chyba? ;)] mógł się nazbyt nabąblować - zdaje się, że to "przyjezdni"
powinni się wypowiedzieć, albo ktoś, kto ma "napięte" terminy - i się
jakoś uzgodni. ;)

Flyer

38. Data: 2005-09-03 11:41:33

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki; <43197121$0$6484$f69f905@mamut2.aster.pl> :

> no właśnie Flyerze - napisałbyś w końcu jakiś post polityczny ;)

Uczuciowy pragmatyk patrzący na większość ludzi jak na nieświadomych
wariatów ma się wypowiadać o polityce? Zapomnij - mnie tam rybka - i tak
największe ograniczenia istnieją w sferze niedostępnej polityce, a
politycy i tak powtarzają zawsze ten sam scenariusz, tyle tylko, że pod
innymi nazwami. ;)

Flyer

witam czytelników
Kodowanie
oscar has changed the chat topic to "ostatni tydzien zycia jak go wykozystac ?
Odczytanie kodu weksla MMPI
Re: utonę w bałaganie