Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

Data: 2019-07-20 01:45:24
Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: Izaura <d...@d...net>

On 2019-07-19 18:36, Trybun wrote:
> [...]
ach-nad-morzem-nie-przyjmujemy-sympatykow-PiS.html

51239

> Herr doktora G jeszcze można zrozumieć - Niemcy prowadziły wojnę,
> natomiast nie wiem z kim prowadzi wojnę dzisiejsza władza że stosuje te
> same co on metody..

No jak to nie wiesz?

Walczą z reakcyjną większością, w myśl idei zapisanych w 'Il Manifesto
di Ventotene'.

http://www.poloniainstitute.net/expert-analyses/mani
fest-z-ventotene-1941/

//zgodnie z założeniami teorii krytycznej Herberta Marcuse.
https://www.youtube.com/watch?v=6zoXwWQo8bk