Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

Data: 2019-07-20 01:53:34
Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: Izaura <d...@d...net>

On 2019-07-19 18:37, Trybun wrote:
> [...]
ach-nad-morzem-nie-przyjmujemy-sympatykow-PiS.html

51239

ada-na-szal-lewactwa-cenzura-byla-typowa-dla-nazizmu

> Co to właściwie jest ta "ideologia LGBD", czy aby pan "naczelny" nie
> nadużywa znaczeń, przecie walka o prawa człowieka to nie jakaś
> ideologia.. a może oni jednak jemu coś naprawdę narzucają?

//nie wierze, że tego jeszcze nie rozumiesz...

Ta cała ideologia, to szerzej znana "ANTYKULTURA".

//od c*ja tekstów i jeszcze troche prezentacji video

https://www.programwiedzyspolecznej.pl/

https://www.historiasztuki.com.pl/index.php

https://www.historiasztuki.com.pl/strony/021-00-00-A
NTYKULTURA.html