Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

Data: 2019-07-23 18:46:28
Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: Trybun <M...@j...ru>

W dniu 22.07.2019 o 00:57, Izaura pisze:
> [...]
fest-z-ventotene-1941/

> Właśnie z tego powodu najważniejsza jest równowaga na osi: obywatel -
> państwo.

A jak jest to wiadomo. Nawet wybierany do obrony Obywatela rzecznik nie
do tego żadnych narzędzi.  I nigdy nie posądziłbym siebie o takie wybory
że gdyby była alternatywa do tej demokracji XXIwieku w polskim wydaniu
to jednak wybieram monarchię, czyli coś gdzie ktoś przynajmniej za coś
odpowiada.