Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

Data: 2019-07-23 22:23:05
Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: Izaura <d...@d...net>

On 2019-07-23 18:40, Trybun wrote:

> Sorry, ale to tak jakbyś oczekiwała po zniewolonym murzynie na plantacji
> że nie ma prawa walczyć o swoje prawa jako człowieka. Tak, to też takie
> samo PRAWO stanowiło że jest  tylko czymś co ma być posłuszne swojemu
> panu. Tak że nie ma się co powoływać na to GÓWNO które sprawia że
> niektórzy uczciwi ludzie muszą przez nie płakać. To tyle w kwestii
> znaczenia prawa gdy idzie o prawa człowieka.
>
> Natomiast co do cybernetyki, to szczególnie interesujący są animatorzy i
> bardzo pożytecznie ich by było wskazywać palcem, nie kiboli z pianą na
> [...]

To bez znaczenia, czym, lub kim, jest ten podmiot. Ważne by miał
rewolucyjny potencjał.

Jesli by tak wziąć na logike, to animatorami zapewne są obcy_z_kosmosu,
którzy liczą na zniszczenie ludzkiej cywilizacji.
Całkiem niedawno była dyskusja, że tacy przechodzą do nas z innego
wymiaru, przez portale, na Północnym Kaukazie.